Plotselinge relatiebreuk. Is er nog hoop?

30-03-2017 17:49 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2017 20:30
Reden: OP verwijderd - maatregelen zijn genomen. Mvg Moderator Viva forum
% gewijzigd
Wat zijn dat voor diepgaande dingen die je heb aangekaart?
hij maakt het niet voor niets uit. En een man van 30 met een laag libido is gewoon niet echt verliefd
Alle reacties Link kopieren
De dag ervoor zijn ouders pas voor het eerst ontmoet?

Dan hebben die meer invloed op hem dan gezond is.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
"Na drie maanden heeft er een gesprek plaatsgevonden waarin hij zijn twijfel uitsprak over zijn verliefdheid naar mij"....

"Toch heeft hij tijdens een wat lastiger telefoongesprek opeens te kennen gegeven niet genoeg voor mij te voelen".....



Ik denk dat dit genoeg zegt, hoe rot het ook is. Iemand die na 3 maanden al twijfels heeft lijkt me niet goed. Je kunt allerlei redenen gaan bedenken, of de schuld bij jezelf neerleggen, maar als iemand die gevoelens niet heeft dan is het er niet. Wie weet heeft hij die gesprekken over de toekomst gevoerd in de hoop dat het voor hem beter zou worden, maar uiteindelijk maakt hij er dus een einde aan.



Ik denk eigenlijk altijd redelijk simpel, als iemand echt diepe gevoelens voor je heeft dan laat hij dat blijken en maakt hij geen einde aan een korte relatie. Zeker na 3 maanden al twijfels hebben, volgens mij ben je juist in die eerste maanden enorm verliefd als het goed is. Zo niet, dan kun je het blijven proberen in de hoop dat je die gevoelens alsnog krijgt, maar zo niet dan wordt het een soort verstandshuwelijk, tegen beter weten in.



Sterkte, liefdesverdriet is klote!
Alle reacties Link kopieren
Al snel in de relaties kwamen de twijfels. En dit is niet echt meer weggegaan bij hem.

Ik zou er niet vanuit gaan dat hij nog op zijn besluit terug komt. Als hij is 'geschrokken' van jou diepgang en commitment, dat betekent dat niet dat jij daarin een stap terug zou moeten doen. Dat betekent dat jullie niet bij elkaar passen qua diepgang en commitment.



Staar je er niet blind op dat als jij verandert, hij terug wil komen. Waarom zou je willen veranderen? Dit is nu eenmaal hoe jij in relaties staat en dat is echt niet verkeerd ofzo. Het past bij je en jij hebt daar behoefte aan. Het is dan toch veel fijner om dat te kunnen delen met iemand die er ook zo in staat in plaats van dat je je in gaat lopen houden?
quote:S-Meds schreef op 30 maart 2017 @ 17:53:

hij maakt het niet voor niets uit. En een man van 30 met een laag libido is gewoon niet echt verliefd

Dit denk ik ook.



Of een ander tegengekomen.
Ik cind het erg vervelend voor je maar denk echt dat hij niet echt dat voor je voelt wat je zou Willem. Ik denk wel dat hij dat zou willen voelen.

Maar liefde laat zich niet dwingen
Alle reacties Link kopieren
Nee, dit wordt niets meer. Veel te moeilijk en geforceerd gedoe. Als je echt gek bent op elkaar hoeven er na drie maanden geen moeilijke gesprekken gevoerd te worden in mijn ogen. Dan is alles nog leuk en ongecompliceerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Uiteraard vind ik veel steun bij de mensen die ik liefheb.



Wel fijn dat je ex-vriend je nog zo steunt dan.



Overigens heb ik heel sterk het idee dat je alles kapot geredeneerd hebt.
Niet geschoten is altijd mis
Waarom geloof je hem niet in wat hij zegt? Hij wil niet.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang zijn jullie nu samen geweest? 3 Maanden? Dit is toch veel teveel gedoe voor zon korte tijd.
Alle reacties Link kopieren
NEEEE!
Wat voor gesprekken bedoel je eigenlijk precies?
Serieus nu al de OP weg?
Ik lees een man die is geschrokken van de verbondenheid ondanks dat hij deze zelf strakker heeft aangetrokken door over de toekomst te beginnen. Heeft hij nare ervaringen als het gaat om relaties in het verleden?
De TO is foetsie
Haha het kan nog korter, in een ander relatie 'topic' binnen een kwartier de OP weg.
Alle reacties Link kopieren
Nee natuurlijk niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:HasseSimonsdochter schreef op 30 maart 2017 @ 18:30:

De TO is foetsieVolgens mij alleen de OT
Niet geschoten is altijd mis
Weg uit dit topic, of zie je TO nog ergens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven