als vriendje je te vaak schattig noemt?

30-03-2017 18:34 48 berichten
Perongeluk onderwerp op kinderen gezet, het hoort bij relatie, Mijn vriend noemt mij te vaak schattig bijv als ik hem een foto stuur of gewoon uit het niets. In het begin noemde hij mij zovaak mooi, maar dit hoor ik bijna nooit meer. Hij zegt vind je mooi en schattig maar heb het gevoel dat hij me eigenlijk niet mooi vind maar meer sexy schattig en lekker omdat hij dit ook vaak zegt.. Wat zouden jullie ervan vinden om steeds schattig genoemd te worden door vriendje? Hij geeft aan dat mooi vinden anders is dan schattig maar dat hij me wel allebei vind, of ben ik te onzeker?
quote:el_spark schreef op 30 maart 2017 @ 18:38:

"Mijn vriendin noemt me constant 'vriendje' en nu voel ik me niet sexy. Lief viva forum, is dit normaal?"Ja.. normaal en schattig schatje
quote:Sunny1994 schreef op 30 maart 2017 @ 18:39:

[...]



Ja maar wss vind hij dit van mij dat kan ik toch niet veranderen

Moet je minder schattig doen.

Stop met vriendje zeggen. Dan denk ik aan een kabouter vriendje
Gottegot heeft die jongen nog niet weten te ontsnappen?
Waarom zeg je niet gewoon tegen je vriendje dat je schatje niet leuk vindt?
Dat hangt er helemaal van af hoe lang je al bij elkaar bent. Mijn man vond mij eerst hoofdzakelijk Geil, na twee worpen vond ie me Stoer en nu na zeventien jaar spreekt hij me doorgaans aan met Heej Kut. Gewoon een kwestie van ontwikkeling dus.
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 maart 2017 @ 18:57:

Dat hangt er helemaal van af hoe lang je al bij elkaar bent. Mijn man vond mij eerst hoofdzakelijk Geil, na twee worpen vond ie me Stoer en nu na zeventien jaar spreekt hij me doorgaans aan met Heej Kut. Gewoon een kwestie van ontwikkeling dus.En in bed wordt je zeker kutje genoemd?
Hoe noem jij hem overigens? Beertje? Aapje? Schatje? Liefje?
Achteraf toch de juiste pijler.
quote:Hugh-Jazz schreef op 30 maart 2017 @ 18:54:

Gottegot heeft die jongen nog niet weten te ontsnappen?



Komt vast nog wel.

Zo'n eerste verkering duurt meestal niet heel lang.
Alle reacties Link kopieren
Heb je niks anders te doen dan hem heel de dag foto's te sturen dan? Waarop hij een "gepaste" reactie moet geven?



"Schattig" reserveer ik voor de incidentele écht leuke babyfoto van een familielid of vriend, en als die persoon het nodig vindt me te bombarderen met foto's van elke scheet die het kind laat op een dag, dan zeg ik ook nog "schattig". Maar dan niet omdat ik het meen, maar meer uit een houding van "oh, ja, de 1047e foto van Fleurtje die iets héél opmerkelijks doet, ik stuur dus mijn standaardreactie maar weer"...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
De volgende keer gelijk al z'n tanden uit zijn smoel rossen. Kan hij het woord 'schattig' niet eens meer zeggen
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 30 maart 2017 @ 19:17:

De volgende keer gelijk al z'n tanden uit zijn smoel rossen. Kan hij het woord 'schattig' niet eens meer zeggen
En het staat ook reuze schattig, zo'n tandeloos bekkie
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 maart 2017 @ 19:23:

En het staat ook reuze schattig, zo'n tandeloos bekkie



Het lijkt vooral op een 6-jarig kind wiens melktanden zijn uitgevallen.



Staat dit topic dus toch nog goed .
quote:lemoos2 schreef op 30 maart 2017 @ 19:17:

De volgende keer gelijk al z'n tanden uit zijn smoel rossen. Kan hij het woord 'schattig' niet eens meer zeggen Twee zielen, één gedachte.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet waarom hij je schattig noemt, bij mij komen heel wat benamingen op maar schattig hoort daar niet bij.
hij associeert je misschien met een jong dier of een baby. geen goed teken
Misschien kan jij hem papabeer noemen
Alle reacties Link kopieren
quote:nadine_j schreef op 30 maart 2017 @ 18:41:

[...]





Mijn vriend kan mij ook een geile slet vinden en dat kan ik ook niet veranderen. Maar ik kan hem wel vragen mij niet de hele tijd "geile slet" te noemen maar "lekker ding" oid. Nah je snapt wat ik bedoel.



dat tog



Als hij jou "geile sloerie" gaat noemen dan zou ik ingrijpen
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
quote:S-Meds schreef op 30 maart 2017 @ 20:32:

hij associeert je misschien met een jong dier of een baby. geen goed tekenTo denkt dat hij haar sexy schattig vind. Mag hopen dat hij dat niet zo voelt bij deze voorbeelden.
schattig is per definitie NIET SEXY
quote:pokkewijf schreef op 30 maart 2017 @ 21:15:

[...]





dat tog



Als hij jou "geile sloerie" gaat noemen dan zou ik ingrijpen
Alle reacties Link kopieren
Schattig is nog altijd beter dan viswijf.



Je kunt hem natuurlijk ook schattig noemen, terwijl hij naakt voor je staat, met een veelbetekenende blik op z'n kruis. Leert ie t vast heel snel af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven