Vervolg; verhuizen door de buren?! deel 2

30-03-2017 19:25 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij sluit ik deze topic. Bedankt voor al jullie reacties.



xoxo

Wat zullen we doen?

Totaal aantal stemmen: 10

Laatste kans (50%)
Alsnog verhuizen (50%)
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoniempje-1995 schreef op 30 maart 2017 @ 21:20:

[...]





Heb je al mijn vorige topic gelezen? Daar staat namelijk een uitleg in van wat er precies is.Nee. Dus geef eens een samenvatting, in maximaal 5 zinnen, zou ik zeggen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik ging volgende week moet zijn ik ging vorige week of ik ging de week erna. Bespreekte moet zijn besprak!



Uit huis gaan hoef je ook niet op 35 of wanneer dan ook. Dat is de manier hoe Nederlanders denken en doen. Heb je verder niets mee.



Je probleem is me niet helder, maar het is goed dat je in ieder geval probeert iets op te lossen door in gesprek te gaan.



Ook al spreekt men nauwelijks Nederlandse dan kun je alsnog wel proberen iets uit te leggen. Ze zijn niet achterlijk, dus die snappen je heus wel (als ze willen)
quote:Ksenija schreef op 30 maart 2017 @ 21:36:

Bespreekte moet zijn besprak!Is dat de enige fout die je ziet in de OP?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ksenija schreef op 30 maart 2017 @ 21:36:

Ik ging volgende week moet zijn ik ging vorige week of ik ging de week erna. Bespreekte moet zijn besprak!



Uit huis gaan hoef je ook niet op 35 of wanneer dan ook. Dat is de manier hoe Nederlanders denken en doen. Heb je verder niets mee.



Je probleem is me niet helder, maar het is goed dat je in ieder geval probeert iets op te lossen door in gesprek te gaan.



Ook al spreekt men nauwelijks Nederlandse dan kun je alsnog wel proberen iets uit te leggen. Ze zijn niet achterlijk, dus die snappen je heus wel (als ze willen)





Haha bedankt voor het corrigeren.



Nee ik wil ze ook zeker niet achterlijk noemen. Maar ik heb al een keer geprobeerd in gesprek te gaan en toen ging ze de hele tijd in haar eigen taal tegen mij praten. Dus nee ik kan het haar niet uitleggen.



Maar goed, ik heb een goed gesprek gehad en hopelijk zal het in de toekomst goed gaan.
quote:Anoniempje-1995 schreef op 30 maart 2017 @ 21:25:

[...]





Ja joh lekker uit huis lekker makkelijk!! Want het is niet belangrijk natuurlijk dat mijn moeder het niet zo fijn vind hier! Niet dus. :d



Als ze het niet fijn vindt moet ze er iets aan doen en anders moet ze gewoon niet zeiken.



Jij ook.
Huhhh deel twee? had eerste topic al minstens 3000 reacties dan?



Laat maar op meltdown

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven