AUM meditatie

30-03-2017 21:32 13 berichten
IK twijfel om een keer te gaan, heeft iemand ervaring hiermee?
Wat valt er te twijfelen?

Gebeurt er iets vreselijks als je gaat en het valt onverhoopt tegen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zag gisteren een stuk over AUM meditatie bij 'Sophie in de kreukels'. Het leek me afgrijselijk!! Heb je die uitzending gezien?
Lees mee lijkt mij wel wat nog niet uitgezocht of het duur is en of het in hier de buurt word gegeven
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 30 maart 2017 @ 21:38:

Wat valt er te twijfelen?

Gebeurt er iets vreselijks als je gaat en het valt onverhoopt tegen?Nou..het lijkt mij vreselijk om onbedoeld te belanden in zo'n sessie als ik gister op tv zag.
quote:single1985 schreef op 30 maart 2017 @ 21:54:

Lees mee lijkt mij wel wat nog niet uitgezocht of het duur is en of het in hier de buurt word gegeven15 euro per keer en in ieder geval in Amsterdam Utrecht en Nijmegen
quote:Maline schreef op 30 maart 2017 @ 21:52:

Ik zag gisteren een stuk over AUM meditatie bij 'Sophie in de kreukels'. Het leek me afgrijselijk!! Heb je die uitzending gezien?Ja gezien en het lijkt mij niet vreselijk
quote:Maline schreef op 30 maart 2017 @ 21:54:

[...]





Nou..het lijkt mij vreselijk om onbedoeld te belanden in zo'n sessie als ik gister op tv zag.





Ik ken het ook niet hoor, maar dan ga je toch gewoon weg? Het is geen skydive sessie met alle risico's van dien.

Als het kut is loop je weg, ben je een ervaring rijker en ga je verder met je leven.



Ik begrijp nooit zo goed waarom mensen gaan zitten truttenbellen of ze iets nieuws willen ervaren of niet.

Doe het gewoon.
Dat valt mee om een keer uit te proberen
Alle reacties Link kopieren
Emperor (akak) is fan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat wel eens gedaan 10 jaar geleden. Een vriendin nam me mee toen ik een hele nare break up had (ex ging vreemd en ik zat vol boosheid). Vriendin dacht dat ik mijn boosheid/frustratie daar wel gepast kon uiten. Het was heerlijk. Heel wat lading kwijt geraakt toen. Maar 1 keer vond ik genoeg. De sfeer was fijn, veel mensen die elkaar langer kenden en aardig waren voor nieuwkomers.



Waarom niet gewoon proberen?
quote:Nouschi schreef op 30 maart 2017 @ 22:02:

Emperor (akak) is fan.Alleen van het woest schreeuwen en knuffelen toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 31 maart 2017 @ 00:11:

[...]





Alleen van het woest schreeuwen en knuffelen toch?Hij zat te glijden op de aum meditatie eergisteren!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven