Tips voor goedkoop verblijf bij Schiphol

30-03-2017 22:34 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,



Over een paar maanden gaan wij (partner en ik) op reis. We vliegen erg vroeg en willen daarom s nachts een nachtje in de buurt van Schiphol slapen zodat we nog een beetje een normale nachtrust kunnen pakken.



We zijn daarom op zoek naar een verblijfplek in die buurt van onder de 40/45eu per persoon.

Het hoeft absoluut niet luxe te zijn! Maar we vinden enige vorm van privacy wel prettig, bijvoorbeeld dat we wel een eigen kamer hebben en ook zelf weg kunnen zonder bijvoorbeeld andere gasten of de verhuurders wakker te maken. Hotels zijn er volgens mij niet rond die prijsklasse, maar ik heb al wel

op airbnb rondgekeken. Ik vind het alleen lastig om te zien of dat echt wat is, qua privacy dan vooral. We willen namelijk niet echt 'in iemands huis logeren'.

Het is vast lastig te vinden, maar heeft iemand misschien tips?het mag zeker wel op een half uur rijden van Schiphol liggen.
Alle reacties Link kopieren
Als je er een tientje bovenop doet kan je in Yotel slapen. Dat vond ik echt super ideaal, dat doe ik een volgende keer direct weer.
Alle reacties Link kopieren
Voor 90,- moet toch wel een simpele hotelkamer te vinden zijn?

Veel hotels in de omgeving van Schiphol (Hoofddorp bijvoorbeeld) hebben shuttleservice.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mercure hotel, al op Schiphol, achter de douane. Vond ik altijd ideaal. Het is vanaf 85,- maar ik weet niet of dat pp of per kamer is.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens bij booking.com, zit net even in mn app te kijken en zie versheidene hotels voor niet hele gekke prijzen rondom Schiphol.

Al kan het natuurlijk wel liggen aan je vertrekdatum / dag van de week
Hotel Breukelen?

Rond de 80 euro voor een 2-p kamer.
Alle reacties Link kopieren
Wil je je auto parkeren op Schiphol? Als je dat niet doet, en dat bedrag bij je overnachting neemt heb je meer ruimte. Voor 129 euro kun je overnachten bij vd Valk, en je auto daar gratis een maand laten staan, incl een gratis shuttleservice naar Schiphol.
quote:CarmiggelT schreef op 30 maart 2017 @ 22:43:

Hotel Breukelen?

Rond de 80 euro voor een 2-p kamer.Vanaf daar naar Schiphol is nog een flink eind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 30 maart 2017 @ 22:46:

[...]



Vanaf daar naar Schiphol is nog een flink eind.TO geeft aan dat tot een half uur rijden ik is, en dat moet wel lukken vanaf Breukelen.
Alle reacties Link kopieren
Ibis budget.
quote:Tale schreef op 30 maart 2017 @ 22:49:

[...]



TO geeft aan dat tot een half uur rijden ik is, en dat moet wel lukken vanaf Breukelen.Zonder files wel inderdaad.
quote:Tale schreef op 30 maart 2017 @ 22:49:

[...]



TO geeft aan dat tot een half uur rijden ik is, en dat moet wel lukken vanaf Breukelen.



Half uur red je wel inderdaad.



'Heel vroeg vliegen' klinkt voor mij als buiten spitstijden.
Alle reacties Link kopieren
Ibis idd. Die hebben toch ook een gratis shuttle service?
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 30 maart 2017 @ 22:49:

[...]



Zonder files wel inderdaad.Ze moet 'erg vroeg' op Schiphol zijn. Als dat pas tijdens of na de ochtendspits is, is ze nóg meer avondmens dan ik
Ibis budget hotel.

ligt vlakbij schiphol, 1 kilomer daar vandaan.
Alle reacties Link kopieren
Van der Valk in Haarlem-Zuid.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Last minute iets boeken. Dan hebben ze vaak goede deals.

Ibis heb ik volgens mij ook wel eens geslapen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ademes schreef op 30 maart 2017 @ 22:51:

Ibis idd. Die hebben toch ook een gratis shuttle service?Ja geloof vanaf een uur of 5 in de morgen.
Misschien is b&b hogervorst in Aalsmeer iets?

Vanaf 55 euro per nacht voor 2 personen volgens de site
Alle reacties Link kopieren
Hotel chariot in Aalsmeer, ze hebben volgens mij ook een breng en haal service van Schiphol.
Alle reacties Link kopieren
Hotel Zwanenburg ziet luxe uit!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorig jaar in het Sheraton op Schiphol geslapen voor 95,- per kamer.

En dit jaar in het Citizen M voor €103,-

Dat is beiden op Schiphol en ben je in 5 minuten bij de vertrekhal.

Het is wel zonder ontbijt, dat haal ik op Schiphol plaza bij de Albert Heijn.

Alvast fijne vakantie!
Alle reacties Link kopieren
De meeste hotels met shuttle service reden niet zo vroeg als ik op Schiphol moest zijn. Let daar even goed op...
Alle reacties Link kopieren
'Over een paar maanden' ga je pas op vakantie en maakt je nu al druk over een paar uurtjes overblijven rondom Schiphol... Ga je voor het eerst op vakantie ofzo? Gewoon even de aanbiedingen in de gaten houden. En dan half uur willen gaan rijden naar het vliegveld. Nou ik zou gewoon thuis even wat eerder opstaan en gaan rijden, rijden moet je daar toch als je niet teveel uit wil geven.
Als je eigenlijk het geld er niet voor overhebt, dan zou ik dat ene slechte nachtje slapen voor lief nemen. Vroeg naar bed en vroeg op, dat is toch voor een keer geen probleem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven