Extreem Links

28-03-2017 13:39 205 berichten
Na Volkert v/ G komt nu ook Anna Fleur Dekker als extreem Links in het nieuws.

We konden haar al zien in de serie 'Rot op met je milieu'. met als presentator Dennis van der Geest.Waar de andere 5 kandidaten zich ergerden aan haar doorgeslagen opvattingen wat betreft veganisme en milieu.

Maar nu haalde ze het nieuws met haar oproep tot stenigen van Wilders, Ook Thierry Baudet moet het bij haar ontgelden.Met haar Twitter account roept ze volgers op het haar te laten weten als Baudet ergens publiekelijk zou optreden:

“Lieve mensen, willen jullie voor mij in de gaten houden of Thierry/Forum ergens openbaar optreedt?”

Moet Thierry Baudet zich zorgen gaan maken over zijn veiligheid?

Ontpopt Anna Fleur Dekker zich als (milieu/dier activist) een Volkert v/d G?



Als Ik Groen Links was zorgde ik er vandaag nog voor dat de partij zich van haar distantieert.

Ik krijg echt de rillingen van dit soort types die geweld niet schuwen......



Hoe vinden jullie haar oproepen tot geweld uitlatingen en haar oproep het in de gaten houden van een bepaald persoon?



Vinden jullie dat Groen Links hier maatregelen op moet nemen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Wageningen1985 schreef op 30 maart 2017 @ 09:44:

[...]



Want ze kan zelf niet denken?





Haar hersens moeten nog zo'n duizend nachtjes slapen.



http://opvoeden.biz/canon ... oeid-zijn-van-de-hersenen



De hersenen bereiken doorgaans pas hun volwassen vorm, omvang en functioneren tussen 21 en 24 jaar. Met name de hersencentra die wezenlijk zijn voor het beoordelen van risico’s, voor lange termijn planning en voor zelfbeheersing, het beheersen van impulsen en gevoelens, zijn nog ‘onder constructie’ tot de periode van 21 tot 24 jaar
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Die Anne-Fleur wil HEEL graag beroemd worden, ze schrijft overal en toen dat niet de nodige aandacht gaf, gaat ze opeens zielig doen en zoekt ze de publiciteit als slachtoffer van bedreiging.

LINKS laten liggen dat figuur.

Ze is een aandacht-junkie en haar stukjes zijn slecht geschreven... lijkt meer op de schrijfstijl van een kind van groep 4 van de basisschool.
Alle reacties Link kopieren
quote:Betty33 schreef op 30 maart 2017 @ 18:28:

Die Anne-Fleur wil HEEL graag beroemd worden, ze schrijft overal en toen dat niet de nodige aandacht gaf, gaat ze opeens zielig doen en zoekt ze de publiciteit als slachtoffer van bedreiging.

LINKS laten liggen dat figuur.

Ze is een aandacht-junkie en haar stukjes zijn slecht geschreven... lijkt meer op de schrijfstijl van een kind van groep 4 van de basisschool.I agree, wat een roeptoeter, snap niet dat ze zoveel aandacht krijgt....
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenjevriend schreef op 30 maart 2017 @ 18:40:

[...]





I agree, wat een roeptoeter, snap niet dat ze zoveel aandacht krijgt....En verder reageert ze net als derde golf feministe. Ik mag van alles zeggen en roepen maar als iemand niet met je eens bent is de andere persoon de agressor en zij het slachtoffer.
Alle reacties Link kopieren
Dat kind is niet goed. Extremisme is sowieso niet goed.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Afshin Ellian schreef een goed stuk. Ben het met hem eens.



"GroenLinks ambieert regeringsverantwoordelijkheid. Dat laat zien dat de partij volwassen is geworden. De partij? Nou, eigenlijk bedoel ik de fractie van GroenLinks. De fractie van GroenLinks in de Kamer is anders dan de partij zelf. De partij komt voort uit uit een fusie tussen de Communistische partij van Nederland (CPN), de pacifisten (PSP) en de linkse evangelisten (EVP). Dat laatste vind ik overbodig, omdat de meeste linkse mensen gepassioneerde evangelisten zijn.



Aanvankelijk dachten we dat het politieke christendom in het museum van de geschiedenis was terechtgekomen. Maar het christendom metamorfoseerde zich op politieke wijze in een nieuwe grote mondiale kerk, de linkse kerk. De rechtse vleugel van het politieke christendom werd steeds kleiner en eindigde in het (liberaal) conservatisme.



Een ideologie doordrongen van religieus fanatisme

GroenLinks is de meest zuivere verschijning van het politieke christendom. Nergens ter wereld waren de linkse evangelisten en communisten bereid om samen een partij te vormen. Dat maakt Nederland een bijzonder land. Het evangelie van Christus, het lijdensverhaal van Jezus, wordt nu toegepast op milieu en vluchtelingen. Het zijn de moderne fenomenen die hun passieweg aan het afleggen zijn. Het is een soort christelijk populisme dat tot het fanatisme kan leiden.



Een partij die beseft dat haar ideologie is doordrongen van religieus fanatisme, moet bijzonder voorzichtig zijn met zijn leden. Ik herhaal hier de oude wijsheid: politiek is een ambacht en zodra het religieuze enthousiasme met de politiek wordt gemengd, is dat schadelijk voor de religie en ook voor de politiek.



GroenLinks moet dus zijn eigen kerk goed in de gaten houden. Sommige leden zijn in potentie in staat om te ontsporen. Elsevier heeft deze week een omslagverhaal over GroenLinks en een aantal prominente leden. Als u dat hebt gelezen, begrijpt u mijn waarschuwing."



Hier verder lezen:

http://www.elsevier.nl/op ... niet-ongevaarlijk-482042/
Alle reacties Link kopieren
quote:Ineke98 schreef op 30 maart 2017 @ 18:54:

[...]





En verder reageert ze net als derde golf feministe. Ik mag van alles zeggen en roepen maar als iemand niet met je eens bent is de andere persoon de agressor en zij het slachtoffer.Vaak erg kenmerkend voor mensen zichzelf tolerant vinden. Zolang je het enigszins met ze eens bent is er niets aan de hand. Maar zodra je fundamenteel oneens bent, dan deug je niet meer.
Zo'n goed stuk vind ik het anders niet.

GroenLinks is in 1989 ontstaan uit 4 partijen (geen 3). Een groot deel van de huidige GL-stemmers was toen nog niet eens geboren, onder wie Anne-Fleur. Vervolgens schrijft hij out of the blue en zonder uitleg over de EVP (?): "Dat laatste vind ik overbodig, omdat de meeste linkse mensen gepassioneerde evangelisten zijn." Daar hangt hij vervolgens de rest van zijn warrige betoog aan op.
quote:PowerCube schreef op 31 maart 2017 @ 12:28:

Zo'n goed stuk vind ik het anders niet.

GroenLinks is in 1989 ontstaan uit 4 partijen (geen 3). Een groot deel van de huidige GL-stemmers was toen nog niet eens geboren, onder wie Anne-Fleur. Vervolgens schrijft hij out of the blue en zonder uitleg over de EVP (?): "Dat laatste vind ik overbodig, omdat de meeste linkse mensen gepassioneerde evangelisten zijn." Daar hangt hij vervolgens de rest van zijn warrige betoog aan op.



Ja en?

Hij legt de vinger op een zere plek, da's wel duidelijk.



Dat jij het een warrig verhaal vindt heeft niets met de inhoud te maken.
Alle reacties Link kopieren
Zij is volgens mij niet anders dan de wat fanatiekere aanhangers van Bernie Sanders.

Daarnaast was ze ook nog eens actief als lid van de gemeenteraad.

Ik snap dat ze later gaat trouwen en kinderen krijgen, maar voor het nu zou het hoofdbestuur haar iets meer mogen steunen.
quote:Hetvrijewoord schreef op 31 maart 2017 @ 12:39:

[...]





Ja en?

Hij legt de vinger op een zere plek, da's wel duidelijk.



Dat jij het een warrig verhaal vindt heeft niets met de inhoud te maken.

Niet per se nee, maar ik vind de inhoud warrig. Of neutraler gezegd: ik mis zijn punt.



Ik zie dus niet op welke zere plek hij de vinger legt. Ik ben geen GL-stemmer dus het kan ook geen misplaatste loyaliteit van mij zijn of zo.
quote:goedzo schreef op 31 maart 2017 @ 12:58:



Ik snap dat ze later gaat trouwen en kinderen krijgen, maar voor het nu zou het hoofdbestuur haar iets meer mogen steunen.

Niet iedereen wil trouwen of kinderen krijgen of heeft ze dat tegen je gezegt?

Gelukkig neemt Groen Links afstand van een extreem lid om haar uitlatingen om stenen naar politici te gooien die al beveiligt worden en haar obsessieve stalking van Thierry Baudet.
https://www.youtube.com/watch?v=-WQFhgRaCNM



Alle reacties Link kopieren
http://www.dagelijksestan ... oenlinks-lidmaatschap-op/



De partij is in haar ogen namelijk niet radicaal genoeg.



Hilarisch! Anne Fleur Dekker, de ANTIFA-sympathisante die onlangs in het nieuws kwam omdat ze “sarcastisch” getwitterd had het een “ludieke actie” om 500 stenen op Geert Wilders te gooien en die later aangaf plannen te hebben om Thierry Baudet op Fortuyn-wijze te taarten, zegt nu dat ze haar lidmaatschap van GroenLinks heeft opgezegd. Ze voelt zich namelijk onvoldoende gesteund door de club van, voor en door milieuradicalen.



Voor jullie het ergens anders lezen: ik heb mijn @groenlinks lidmaatschap opgezegd. Zal er later een blog over schrijven.



— Anne Fleur ???? (@annefleurdd) March 30, 2017



Je zou denken dat Anne Fleur uiteindelijk best tevreden was met de verklaring van GroenLinks, die liet weten haar tweets weliswaar “onhandig” te vinden, maar benadrukte dat haar critici die zogenaamd uit hun verband gerukt zouden hebben. Maar nee, niets is minder waar. Ze ervaart die verklaring — die toch bijzonder mild is — als een “dolksteek” in haar rug.



“Wat je in zo’n situatie nodig hebt is dat je bondgenoten solidair met je staan. Die bondgenoten stonden dat gelukkig ook, maar kwamen niet uit de leiding mijn eigen partij voort,” aldus de radicale activiste die het blijkbaar volkomen normaal vindt dat links iemand steunt die met plannen zegt rond te lopen om Baudet een taart in het gezicht te gooien. “Mijn democratische grondrecht op vrijheid van meningsuiting en ook mijn recht op bescherming wordt door GroenLinks door deze handelswijze geweld aangedaan,” gaat de aandachttrekker verder.



Misschien dat iemand — wellicht haar advocaat? — Anne Fleur even kan uitleggen dat dreigen of oproepen tot geweld niet onder de vrijheid van meningsuiting valt. Dat geldt dus voor de lafhartige tokkies die haar bedreigen, maar zeker ook voor mevrouw zelf. Blijkbaar is dat nog steeds niet tot haar doorgedrongen.



Maar wacht, Anne Fleur is nóg niet klaar. In haar opzegbrief haalt ze namelijk ook hard uit naar Jesse Klaver omdat die veel te rechts zou zijn. Jawel, dat lees je goed: de GroenLinks-leider die het meest linkse programma van de hele verkiezingscampagne verdedigde is niet links genoeg voor mevrouw de activiste:



“GroenLinks kan zich, door zijn haast liberale stemgedrag, beter GroenRechts noemen. De huidige koers van de partij, zowel individueel als collectief, is niet de mijne. Het is daarom ook onontkoombaar dat ik mijn lidmaatschap moet beëindigen.”



Nog meer bewijs om te kunnen concluderen dat deze dame helemaal van het padje is hebben we natuurlijk niet nodig. Ongelooflijk.



Overigens is het wel opvallend dat ze deze stap zelf heeft gezet en dat GroenLinks dus niet van plan was om haar te royeren, zelfs niet na haar controversiële optreden bij Pauw waar ze trots verkondigde dat geen woord terug wilde nemen van haar buitengewoon problematische tweets. Een normale partij zou zo’n type natuurlijk al lang eruit hebben gezet, maar niet GroenLinks. Nee, die partij huilt achter de schermen waarschijnlijk alleen maar tranen met tuiten omdat ze weg is.



Vraag: bij welke partij gaat Anne Fleur zich nu aansluiten? Aangezien Marianne Thieme haar tijdens de uitzending van Pauw verdedigde zou het me niet verbazen als ze binnenkort laat weten dat ze lid geworden is van Dier en Poes.
Alle reacties Link kopieren
http://www.joop.nl/opinies/geleerd-avondje-pauw



Wat ik heb geleerd van een avondje bij Pauw



Jeroen, Ed, bedankt voor de lessen!



Het zal u niet ontgaan zijn: gister schoof ik bij Jeroen Pauw aan om te vertellen over de bedreigingen die ik heb ontvangen en het feit dat ik door een (media) hetze van extreem rechts al anderhalve week ondergedoken zit. Althans, dat was volgens de redactie de opzet. In feite mocht ik mij vooral gaan zitten verdedigen voor een paar oude tweets die ik geplaatst heb. Tweets, die niet eens de initiële bedreigingen tegen mij hebben veroorzaakt (dat was het schrijven van dit artikel). Kritische vragen stellen is natuurlijk prima in een praatprogramma (stel je voor dat je Pauw zijnde weer als linkse kerk geframed wordt). Maar een ‘Goh, Anne Fleur, hoe gaat het nu?’ had er best af gemogen, Jeroen. Overigens was het al met al door de bijdragen van Ed en Jeroen best een leerzame uitzending. Dus, wat ik heb geleerd van een avondje bij Jeroen Pauw aan tafel:



– Vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor rechts. Dat Geert Wilders bedreigd wordt is heel erg zielig, maar als ik (of elk ander links persoon) bedreigd word is dat vooral mijn eigen schuld.

– ‘Bezorgde burgers’ bestaan alleen op rechts. Op links zijn uitgesprokenen vooral gevaarlijk. Zo liet Pauw de ‘AZC-aanvallers’ uit Enschede wel hun uitgebreide motieven toelichten.

– De dood van Pim Fortuyn maken elke eerdere actievormen tegen hem verdacht. Een taart gooien staat gelijk aan moord.

– Als het om bedreigingen gaat (en je gedrag op sociale media), weten witte mannen vooral hoe dat komt en hoe je je wel hoort te gedragen

– De macht om het publieke debat te beïnvloeden (en eventuele hetzes te creeën) ligt blijkbaar vooral bij 22-jarige twitteraars, niet bij politici met gevaarlijke ideeën.

– Dat vooral vrouwen en minderheden te maken krijgen met buitensporige kritiek op hun publieke uitlatingen is ‘allemaal leuk en aardig’ maar je moet je gewoon gedragen.

– Een dubbele moraal is gewoon oké.



Bedankt voor de lessen.



Waarvan akte. De laatste les is erg mooi, een dubbel moraal.
Alle reacties Link kopieren
https://twitter.com/annefleurdd



Ze komt wel narcistisch over.
Je zit haar alleen maar extra aandacht te geven.
Maar wacht, Anne Fleur is nóg niet klaar. In haar opzegbrief haalt ze namelijk ook hard uit naar Jesse Klaver omdat die veel te rechts zou zijn. Jawel, dat lees je goed: de GroenLinks-leider die het meest linkse programma van de hele verkiezingscampagne verdedigde is niet links genoeg voor mevrouw de activiste:



“GroenLinks kan zich, door zijn haast liberale stemgedrag, beter GroenRechts noemen. De huidige koers van de partij, zowel individueel als collectief, is niet de mijne. Het is daarom ook onontkoombaar dat ik mijn lidmaatschap moet beëindigen.”



Nog meer bewijs om te kunnen concluderen dat deze dame helemaal van het padje is hebben we natuurlijk niet nodig. Ongelooflijk.



Ongelooflijk inderdaad. Jesse Klaver veel te rechts GroenLinks die zich beter GroenRechts kan noemen
quote:ikbenjevriend schreef op 30 maart 2017 @ 18:40:

[...]





I agree, wat een roeptoeter, snap niet dat ze zoveel aandacht krijgt....Dit alleen omdat ze fractiemedewerkster was bij GroenLinks, denk ik. Gelukkig wás, want dat was blijkbaar te veel voor haar.
http://www.elsevier.nl/op ... niet-ongevaarlijk-482042/



Een partij die beseft dat haar ideologie is doordrongen van religieus fanatisme, moet bijzonder voorzichtig zijn met zijn leden. Ik herhaal hier de oude wijsheid: politiek is een ambacht en zodra het religieuze enthousiasme met de politiek wordt gemengd, is dat schadelijk voor de religie en ook voor de politiek.

GroenLinks moet dus zijn eigen kerk goed in de gaten houden. Sommige leden zijn in potentie in staat om te ontsporen. Elsevier heeft deze week een omslagverhaal over GroenLinks en een aantal prominente leden. Als u dat hebt gelezen, begrijpt u mijn waarschuwing.

Een triest voorbeeld van een fanaticus binnen GroenLinks is activist Anne Fleur Dekker.

Het gaat hier om het fanatisme wat we ook bij de Erdoturkse hooligans en de jihadisten tegenkomen. Zij vinden het bedreigen van anderen normaal.

Anne Fleur Dekker is ontspoord. En ik hoop van harte dat zij niet bij extreemlinkse groeperingen terechtkomt. Het is de taak van GroenLinks om haar leden te waarschuwen voor het fanatisme en fatalisme

Zij heeft de leiding van GroenLinks herinnerd aan het fanatisme van de linkse kerk, aan hun eigen wortels.
Extreemlinks bestaat niet volgens Annefleurtje



https://twitter.com/annefleurdd/status/ ... 5987870721
Extreemlinks bestaat niet



https://www.youtube.com/watch?v=yg70qeAzbQE
Alle reacties Link kopieren
http://www.ad.nl/binnenla ... n-op-zijn-smoel~a0849129/



Nog zo'n leeghoofd
quote:Ineke98 schreef op 01 april 2017 @ 20:46:

http://www.ad.nl/binnenla ... n-op-zijn-smoel~a0849129/



Nog zo'n leeghoofdHet is ook rot voor die knul... als je stoer wilt doen en dan verdomme eigenlijk Bouke heet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hetvrijewoord schreef op 01 april 2017 @ 20:49:

[...]





Het is ook rot voor die knul... als je stoer wilt doen en dan verdomme eigenlijk Bouke heet! Of hij probeert indruk op haar te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven