Klaagtopic gevulde paaseitjes

28-03-2017 22:48 536 berichten
In dit topic graag klagen over gevulde paaseitjes en hun inferieure kwaliteit. Was de vulling te nat, te korrelig, was er een vervelend zuurtje of snapte je niet waarom er in paashaasnaam "creme brulée" op de verpakking geprint was? Dan is dit jouw topic!

Ook voor klachten over de slechte verkrijgbaarheid van paaseitjes in het algemeen en de kilozakken assorti gevuld van Kruidvat in het bijzonder is dit het passende topic.



Ik wens ons allen een fijn topic toe.
quote:Solomio schreef op 31 maart 2017 @ 01:04:

Wat jammer toch dat iedereen om deze tijd slaapt. Nu moet ik zelf iets verzinnen over gevulde paaseitjes. Die ik niet lust.Als je je neus dichtknijpt tijdens het paaseitjes eten dan proef je ze niet. Dan is probleem 1 opgelost. Nu nog bedenken hoe je dan verslag uit moet brengen.. misschien een verslag over het mondgevoel van de betreffende eitjes? Ook niet geheel onbelangrijk natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:verginia84 schreef op 31 maart 2017 @ 01:27:

Dan heb ik het geluk dat ik in Londen woon. Want hier hebben we echt lekkere paaseitjes.

En bij veel winkels kun je per smaak kopen.

Wat hier in het potje ligt en ook favoriet is bij de kinderen z'n de eitjes met Nutella vulling.

Ook heb ik walnoot, cheese cake, oreo, salted caramel en lotus smaak.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:GinnyJones schreef op 31 maart 2017 @ 10:51:

[...]





Als je je neus dichtknijpt tijdens het paaseitjes eten dan proef je ze niet. Dan is probleem 1 opgelost. Nu nog bedenken hoe je dan verslag uit moet brengen.. misschien een verslag over het mondgevoel van de betreffende eitjes? Ook niet geheel onbelangrijk natuurlijk.

In een familie vol autisten is mondgevoel idd een serieus onderdeel van de maaltijd.

Zachte chocoladevulling, brrrrrrrrrrrr.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister een Tony Chocolonely eitje gekregen van huisgenoot, vond die nog best wel lekker eigenlijk!

Binnenkort maar eens even 'lenen'
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een doosje met Tony's staan, bedenk ik me net!
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 31 maart 2017 @ 11:22:

[...]



In een familie vol autisten is mondgevoel idd een serieus onderdeel van de maaltijd.

Zachte chocoladevulling, brrrrrrrrrrrr.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Sorcha_ schreef op 31 maart 2017 @ 12:12:

Ik heb nog een doosje met Tony's staan, bedenk ik me net! Denk dat die goed te pruimen zijn!
Action heeft Milka eitjes.

Wit zonder vulling en melk met crisp vulling. En ook de lepeleitjes.



Ze verkopen ook no-name assortiment.





En Kruidvat verkoopt grote holle eieren in grote zak.
Ik lust geen paaseitjes meer. Vond ze vroeger nog wel aardig te eten. Maar ivm diabetes mag ik ze niet meer. En suikervrije meuk is gewoonweg niet te hachelen
Oh paaseitjes verpakt in gekleurd aluminium zo heerlijk decadent!



Ik heb ze nog niet in huis maar als ik ze koop dan worden het eitjes met advocaatvulling dus nog geen klachten hier. O ja, toch wel, verleden jaar paaseitjes gekocht in een authentiek eierdoosje bij de Action, die waren enorm vies.
quote:Bobby-Pin schreef op 31 maart 2017 @ 13:16:

Oh paaseitjes verpakt in gekleurd aluminium zo heerlijk decadent!



Ik heb ze nog niet in huis maar als ik ze koop dan worden het eitjes met advocaatvulling dus nog geen klachten hier. O ja, toch wel, verleden jaar paaseitjes gekocht in een authentiek eierdoosje bij de Action, die waren enorm vies.Dat zijn die lepeleitjes. Hier lust kind ze, no name en name......maar ze zijn idd niet lekker vinden wij volwassenen.
Alle reacties Link kopieren
De creme de cassis eitjes van Lidl zijn, zo heb ik net geconstateerd, net zo lekker als de ameretto-eitjes van gisteren
Dat wordt een ritje naar de Lidl dan
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 31 maart 2017 @ 13:02:

[...]



[afbeelding]Brrrrrrrrrr.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Slecht topic! Ik krijg zo'n zin in paaseitjes opeens
Alle reacties Link kopieren
quote:nbk schreef op 30 maart 2017 @ 23:12:

[...]



Zo, met anderhalve Euro voor tien eitjes moeten ze wel héél lekker of reusachtig groot zijn geweest!Geen van beide ...
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
quote:verginia84 schreef op 31 maart 2017 @ 01:27:

Dan heb ik het geluk dat ik in Londen woon. Want hier hebben we echt lekkere paaseitjes.

En bij veel winkels kun je per smaak kopen.

Wat hier in het potje ligt en ook favoriet is bij de kinderen z'n de eitjes met Nutella vulling.

Ook heb ik walnoot, cheese cake, oreo, salted caramel en lotus smaak.Dit is een klaag topic!!
x
[quote]Troeteltje schreef op 31 maart 2017 @ 13:11:





Ze verkopen ook no-name assortiment.





Nee!! niet naar de Action om de no name eitjes te kopen. Zo vies!! Zak van 400 gram weggemikt na 1 eitje!
Haat gevulde eitjes. Maar het milka eitje met Oreo vulling bij de AH was wel lekker!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net nutellavulling voorbij komen Dat deed me eraan denken dat we dit topic in augustus (...) weer voort kunnen zetten, maar dan onder de naam 'gevulde chocoladeletters '. Ik heb vorig jaar een nutella letter gegeten, brr. Ook een letter met rode pepers trouwens, iemand toevallig al een rode peper eitje gespot?
Chocola met rode peper is heerlijk! Die van Lindt bijvoorbeeld. Stom dat er geen eitjes van zijn.



Voor u geproefd; puur/cappuccino en melk/crème brulee van jumbo. Prima te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:femke09 schreef op 31 maart 2017 @ 20:52:

Ik zag net nutellavulling voorbij komen Dat deed me eraan denken dat we dit topic in augustus (...) weer voort kunnen zetten, maar dan onder de naam 'gevulde chocoladeletters '. Ik heb vorig jaar een nutella letter gegeten, brr. Ook een letter met rode pepers trouwens, iemand toevallig al een rode peper eitje gespot?Waar vind ik eitjes met nutellavulling???
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Getver, ik haat Nutella.

Ook weer die gore pralinésmaak.
You don't have to fit into the format
Ik vind de naam paaseitjes trouwens drie keer niks.

Ik wil gevulde lente-eitjes, dan zomer/herfst en winter eitjes.

Ik heb tijd nodig om ze allemaal te testen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven