facebook melding 'iemand zojuist online'

01-04-2017 01:02 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou heb ik iets 'nieuws' gezien. Tenminste, ik weet niet of het nieuw is, maar ik heb het nog nooit gezien.

2x geprobeerd mijn vriend te bellen: hij nam niet op (want ws dan offline of afwezig?)

Vervolgens komt vriend online, krijg ik een push-melding op facebook: 'Vriend was zojuist online. Wil je opnieuw proberen te bellen?'



Nu vraag ik me af hoe en of ik zo'n melding uit kan zetten?



In dit geval: Ik ben best wel een pokketrutje die ook kan zeuren over 'laatst gezien' en daarom heb ik dat bijvoorbeeld expres al op whatsapp uit staan. Maarja als ik dan drie keer de melding krijg 'was zojuist online' en hij zegt niks dan erger ik me mateloos. (sorry, dont judge, ik weet het: kansloos).



Ik weet dat je sowieso de minuten kunt zien wanneer iemand voor het laatst online was, maar die probeer ik met opzet te vermijden. Wanneer ik dan een push-melding krijg is het lastig overheen kijken. First world problem - of ongeduldig vrouw probleem - maar kan het verholpen worden?
Home sweet home
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij in de instellingen van messenger
Alle reacties Link kopieren
Van dat laatst aanwezig of online zijn op fb klopt geen bal van. Was laatst volgens fb online terwijl ik lag te slapen...werd vervolgens dus fijn wakker gebeld terwijl fb aangaf dat ik online was en aan het typen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 01 april 2017 @ 01:12:

Van dat laatst aanwezig of online zijn op fb klopt geen bal van. Was laatst volgens fb online terwijl ik lag te slapen...werd vervolgens dus fijn wakker gebeld terwijl fb aangaf dat ik online was en aan het typen.Oh lekker dan! Ik geloof ook niet dat het altijd klopt hoor.. maar die melding 'Vriend was zojuist online' klopte in dit geval wel en nu krijg ik hem te pas en te onpas. Dat is gewoon irritant!
Home sweet home
Alle reacties Link kopieren
quote:Rolu schreef op 01 april 2017 @ 01:11:

Volgens mij in de instellingen van messengerWaar precies? Ik heb er wel al gezocht, maar ik kon het zelf niet vinden..
Home sweet home
Alle reacties Link kopieren
quote:Novembervakantie schreef op 01 april 2017 @ 01:14:

[...]





Oh lekker dan! Ik geloof ook niet dat het altijd klopt hoor.. maar die melding 'Vriend was zojuist online' klopte in dit geval wel en nu krijg ik hem te pas en te onpas. Dat is gewoon irritant!Ja, dat is ook gewoon irritant. Misschien kun je de app eraf gooien en opnieuw downloaden zodat de melding iig stopt? Ik zou niet weten hoe en waar je het zou kunnen uitschakelen. Maar fb heeft toch ook een hulp pagina, daar even kijken?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Kia-Ora- schreef op 01 april 2017 @ 01:12:

Van dat laatst aanwezig of online zijn op fb klopt geen bal van. Was laatst volgens fb online terwijl ik lag te slapen...werd vervolgens dus fijn wakker gebeld terwijl fb aangaf dat ik online was en aan het typen.Dat heb ik laatst ook twee keer meegemaakt, snap er niks van zit echt weinig tot haast nooit op facebook. Heel raar idd!
Alle reacties Link kopieren
Bij de instellingen van je telefoon en dan 'berichtgeving'? Daar kan ik (iPhone) aanzetten of en hoe ik berichten wil zien?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:sassa_82 schreef op 01 april 2017 @ 02:26:

[...]



Dat heb ik laatst ook twee keer meegemaakt, snap er niks van zit echt weinig tot haast nooit op facebook. Heel raar idd!Maar je logt niet uit zeker? Facebook is 24/7 actief op je devices, tenzij je uitlogt, je mail adres niet op slaat en de app op inactief zet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven