Klaagtopic gevulde paaseitjes

28-03-2017 22:48 536 berichten
In dit topic graag klagen over gevulde paaseitjes en hun inferieure kwaliteit. Was de vulling te nat, te korrelig, was er een vervelend zuurtje of snapte je niet waarom er in paashaasnaam "creme brulée" op de verpakking geprint was? Dan is dit jouw topic!

Ook voor klachten over de slechte verkrijgbaarheid van paaseitjes in het algemeen en de kilozakken assorti gevuld van Kruidvat in het bijzonder is dit het passende topic.



Ik wens ons allen een fijn topic toe.
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag 1 wit crisp eitje op. Wat een teleurstelling Volgens mij was vorig jaar de vulling van die eitjes ook wit, nu melk en merkte ook niet echt de crisp.

De likeureitjes blijven dramatisch lekker.
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 31 maart 2017 @ 22:56:

De likeureitjes blijven dramatisch lekker.





Is dat melkchocola Thee, of puur?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Heb niet alles gelezen, maar de Lidl eitjes met whiskey en amaretto zijn echt heel erg lekker.
quote:Emma95 schreef op 31 maart 2017 @ 23:36:

Heb niet alles gelezen, maar de Lidl eitjes met whiskey en amaretto zijn echt heel erg lekker.Zijn dat losse verpakkingen of gemengd? Amaretto klinkt goed!
Alle reacties Link kopieren
quote:Saz schreef op 31 maart 2017 @ 17:37:

[...]





Dit is een klaag topic!!Je hebt gelijk! Ik vind trouwens de cheese cake vulling erg vies...
Waar een wil is, is een weg
Ik heb dit topic (in etappes) eindelijk helemaal doorgelezen. Helaas kan ik niet meeklagen over al dan niet gevulde eitjes; ik heb er nog geen een op dit jaar.
quote:sam1968 schreef op 30 maart 2017 @ 20:59:

De Lidl! Ga ik morgen kijken!

Ik heb ze hoor!

Moest wel heel de winkel door al speurend maar het is gelukt!

quote:Tr0tter schreef op 01 april 2017 @ 09:12:

Ik heb dit topic (in etappes) eindelijk helemaal doorgelezen. Helaas kan ik niet meeklagen over al dan niet gevulde eitjes; ik heb er nog geen een op dit jaar. Ja ja 1 april.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 31 maart 2017 @ 21:46:

[...]



Waar vind ik eitjes met nutellavulling???
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Lotte, die eitjes zijn puur en een stuk groter dan een 'gewoon' eitje.



Emma95, ik heb al geklaagd hier dat die likeureitjes echt te lekker zijn. Ik heb amaretto en creme de cassis en die laatste vind ik denk ik nog lekkerder dan amaretto. Whisky en advocaat lust ik niet.



Welke zocht jij ook alweer sam1968?
quote:sam1968 schreef op 01 april 2017 @ 16:21:

Ja ja 1 april.Nee, echt waar. Ik haal ze uit zelfbescherming bewust niet in huis, en ook de eitjes op mijn werk heb ik tot nu toe kunnen weerstaan, maar als ik al die verschillende smaken lees wil ik ze ook proeven.
Alle reacties Link kopieren
SpringDing, die likeureitjes zijn 1 smaak per zakje. Vrij grote eitjes, 12 in een zakje voor 1,29.
Man heeft net eitjes voor me gekocht bij Lidl: een Gevulde Mix van puur met sinaasappel en melk met aardbei. Vanavond ga ik ze verorberen en dan zal ik hier verslag uit komen brengen. Mezelf kennende zal ik ze wel lekker vinden .
quote:Solomio schreef op 31 maart 2017 @ 11:22:

[...]



In een familie vol autisten is mondgevoel idd een serieus onderdeel van de maaltijd.

Zachte chocoladevulling, brrrrrrrrrrrr.Oh dat heeft mijn jongste (voor zover ik weet geen ASS, wel ADHD) ook. Die is veel gevoeliger voor de structuur van eten dan voor de smaak. Maar chocola met eender wat voor vulling lust ie altijd.
quote:thee schreef op 01 april 2017 @ 16:35:

SpringDing, die likeureitjes zijn 1 smaak per zakje. Vrij grote eitjes, 12 in een zakje voor 1,29.Oeh!! Gelijk kijken tot hoe laat de Lidl open is. Dan ga ik ze halen als beloning voor de grote schoonmaak. Dat wil zeggen, als ik daar klaar mee ben..
Ik lees voornamelijk mensen die fruitvulling vies vinden. De aardbeivulling lijkt me wel lekker LV.



Die likeurvulling van Thee lijkt me lokte pruimen. En crème de cassis lijkt me ook lekker.



Bij AH hele collectie Milka met vullingen gezien. En bij Jamin inderdaad de vullingen, tig diverse waarvan de een nog gekker dan de ander.



Zag trouwens daar kilo bonbons voor 26 euro. Jeetje, voordat bedrag ga je toch zeker naar een echte chocolatier?? Of ben ik de enige die zo denkt?
Ik vraag me eigenlijk af of ik niet ook stiekem een of andere diagnose heb.

Ik ben van de structuur en organisatie op het neurotische af, ik ruik aan eten alsof mijn leven er van af hangt en mondgevoel is voor mij ook een ding.
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 01 april 2017 @ 16:28:

Lotte, die eitjes zijn puur en een stuk groter dan een 'gewoon' eitje.

Jammer dat het puur is, dat lust ik echt niet.

Ik kreeg ooit van iemand een doos pure bonbons met ook iets van drankvulling.

Die drankvulling vond ik eigenlijk best lekker.

Ik nam dan zo'n bonbon, sneed de bovenkant eraf, zoop 'm leeg en gooide de chocola weg



(Het waren goedkope bonbons hoor, bij de Action vandaan. En zo heb ik er toch van genoten.)
You don't have to fit into the format
Ik was als puber verslaafd aan Mon Cherie, van die bonsbons met kersenlikeur erin (en een in likeur gemarineerde kers). Bestaan die eigenlijk nog?
Ik zag ze toevallig van de week ergens! Volgens mij Duitse Lidl! Duitsland kent dat soort in ieder geval eerder dan NL nog.
Alle reacties Link kopieren
Mon Cheri verkopen ze ook nog gewoon in Nederland.

Zag ze pas nog bij het Kruidvat.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Lotte, ik denk dat deze likeureitjes met melkchocolade te zoet zouden zijn. Vroeger at ik alleen melkchocolade maar tegenwoordig kan ik puur ook erg waarderen. Vooral die flikken van Droste (van die kokers).

Ik lust wel kersenbonbons maar vind MonCherie niet zo lekker. De 'goedkope' van Lidl wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 01 april 2017 @ 16:41:

[...]





Oeh!! Gelijk kijken tot hoe laat de Lidl open is. Dan ga ik ze halen als beloning voor de grote schoonmaak. Dat wil zeggen, als ik daar klaar mee ben.. Hier bij Lidl staat er veel paasspul in 2 gangpaden maar deze eitjes liggen alleen bij de kassa maar weet natuurlijk niet of dat overal zo is. Al is de schoonmaak bijna af, ik vind wel dat je de eitjes verdiend hebt hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 april 2017 @ 16:37:

Man heeft net eitjes voor me gekocht bij Lidl: een Gevulde Mix van puur met sinaasappel en melk met aardbei. Vanavond ga ik ze verorberen en dan zal ik hier verslag uit komen brengen. Mezelf kennende zal ik ze wel lekker vinden .Als je ze lekker vindt kun je hier geen verslag uitbrengen hè, want dat is dat offtopic.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 01 april 2017 @ 17:03:

Lotte, ik denk dat deze likeureitjes met melkchocolade te zoet zouden zijn.

Voor mij niet hoor

Maar ik ben gewoon een chocoladebarbaar.



Want je hebt gelijk, dat zal de reden zijn dat het puur is.
You don't have to fit into the format

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven