1000000e Marktplaats ergernis

01-04-2017 21:21 12 berichten
Heb m'n bericht naar het topic



Marktplaats, we ergeren ons weer verder



verplaatst.



Niet goed genoeg gezocht naar een al bestaand topic
Alle reacties Link kopieren
En dat vind je zo ernstig om er een heel nieuw topic voor te openen? Dat kon niet in het bestaande marktplaatsergenissen topic?
Alle reacties Link kopieren
Je bent gefrustreerd...
Alle reacties Link kopieren
Dan zeg je: Prima, ik ga naar de volgende bieder. Succes met het vinden van een salontafel.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, ze proberen het gewoon, misschien is het in het verleden wel al gelukt o.i.d. - Maar laat ze van hun probleem niet jouw probleem maken
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Alle reacties Link kopieren
Goh, wat erg!
Wat een zure reacties weer. Zeg er ook bij dat het waarschijnlijk de zóveelste MP ergernis is, maar dat ik mijn verbazing gewoon even kwijt wilde.



RP7: dat wilde ik doen, maar het forum liet dat niet toe ;). Laatste topic is van een jaar geleden.



Patchouli_: uiteraard heb ik dat gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor er is gewoon een lopend topic. 1 dag geleden nog in gepost. Titel is: marktplaats, we ergeren ons weer verder
Alle reacties Link kopieren
Och ze zullen wel denken, vragen staat vrij. Gewoon verder met een volgende bieder.



En je bent zeker niet de enige die erover wilt schrijven hoor. hier ergert iedereen zich
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:trisquelle35 schreef op 01 april 2017 @ 21:31:

Wat een zure reacties weer. Zeg er ook bij dat het waarschijnlijk de zóveelste MP ergernis is, maar dat ik mijn verbazing gewoon even kwijt wilde.



RP7: dat wilde ik doen, maar het forum liet dat niet toe ;). Laatste topic is van een jaar geleden.



Patchouli_: uiteraard heb ik dat gedaan.Je frustratie uiten op een viva forum helpt vaak niet. Er zitten hier zoveel zuren mensen op, helaas!
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 01 april 2017 @ 21:26:

Je bent gefrustreerd...En jij gelukkig nooit toch?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:IBIopviva schreef op 01 april 2017 @ 21:51:

Och ze zullen wel denken, vragen staat vrij. Gewoon verder met een volgende bieder.



En je bent zeker niet de enige die erover wilt schrijven hoor. hier ergert iedereen zichSuper! Heb m'n 'ergernis' erbij gezet ;) Blijkbaar niet goed genoeg gezocht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven