Ebooks waar?

26-07-2014 00:04 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Sinds ik erachter ben gekomen dat ik ebooks via iBook kan lezen, ben ik helemaal verslaafd aan ebooks. Alleen waar kom ik aan ebooks? Op dit moment bestel ik al mijn ebooks via bol.com, maar ik vraag mij af of er nog andere manieren zijn? Via de bibliotheek waar ik lid van ben zijn alleen maar saaie boeken trouwens, dus dat is geen optie.



Hoe komen jullie aan ebooks?



Groetjes Mignon
Alle reacties Link kopieren
Mensen weleens van de bibliotheek gehoord?
Alle reacties Link kopieren
quote:swaentje71 schreef op 10 september 2016 @ 17:20:

Mensen weleens van de bibliotheek gehoord?Jazeker, die hebben heel veel boeken niet.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik ben lid van de bibliotheek en ik koop ze af en toe. De bibliotheek heeft het probleem dat niet alle boeken op je ereader kunnen, omdat ze geen ePub zijn.
Volgens mij staan er op Marktplaats ook tweedehands ebooks. Een collega koopt ze daar,
Alle reacties Link kopieren
Voor een vriendin zoek ik deel 12 van de serie `het huis van de nacht'. Het boek heet Verlost volgens mij...

Ik heb de Vampire Diaries om te ruilen en ook nog wel andere boeken. Iemand?
Alle reacties Link kopieren
quote:Aragog schreef op 10 september 2016 @ 18:08:

Voor een vriendin zoek ik deel 12 van de serie `het huis van de nacht'. Het boek heet Verlost volgens mij...

Ik heb de Vampire Diaries om te ruilen en ook nog wel andere boeken. Iemand?Ik heb wel een boek dat zo heet maar weet niet zeker of het het juiste boek is. Stuur me anders maar een pb
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:IBIopviva schreef op 10 september 2016 @ 18:12:

[...]





Ik heb wel een boek dat zo heet maar weet niet zeker of het het juiste boek is. Stuur me anders maar een pb

Hoe stuur ik een pb? Ik heb nu wel de pb functie aangezet geloof ik;)

De auteur heet Kristin Cast trouwens....
Via elly's choice heb ik gratis via aanbiedingen 30 boeken, en nu een abonnement. Je krijgt dan per maand 10 vaste boeken, en dat kost voor een half jaar 10 euro als aanbieding. Best de moeite waard.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aragog schreef op 10 september 2016 @ 18:22:

[...]



Hoe stuur ik een pb? Ik heb nu wel de pb functie aangezet geloof ik;)

De auteur heet Kristin Cast trouwens....Het is het juiste boek. Heb je een pb terug gestuurd.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Thepiratebay. Oneindig veel keus...
Life is fun. Live it.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf op zoek naar 5 ebooks van Katie Fforde die ik nergens kan vinden.

Namelijk

Halsbrekende toeren

Kunst en vliegwerk

Liefdesbrieven

Stoute schoenen

Wilde tuinen



Deze boeken vind ik ook betaald nergens en de bibliotheek heeft ze hier ook niet als ebook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zebraa schreef op 12 september 2016 @ 20:04:

Thepiratebay. Oneindig veel keus...Tuurlijk, want schrijvers willen helemaal geen geld voor hun werk....
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
Als iemand deze boeken op een site ziet dat waar ik ze als ebook kan kopen...dan wil ik dat ook graag weten. Ik wil er namelijk best voor betalen maar ik kan ze niet vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:PattyJupiter schreef op 10 september 2016 @ 17:38:

Ik ben lid van de bibliotheek en ik koop ze af en toe. De bibliotheek heeft het probleem dat niet alle boeken op je ereader kunnen, omdat ze geen ePub zijn.Dan zet je ze om naar een formaat dat je ereader wel kan lezen.
Life is fun. Live it.
Alle reacties Link kopieren
E boeken die je leent van de bibliotheek kun je niet zelf niet omzetten naar een ander formaat. Ook ik liep tegen dit "probleem" aan, omdat juist de boeken die ik mooi vond alleen te lezen waren op laptop of tablet.

Daarom ben ik deze maand lid geworden van Elly's Choice. De eerste 10 boeken binnen gekregen (mijn keuze is vrouw en literatuur) en tot nu toe heel enthousiast. De boeken downloaden en overzetten naar de ereader ging erg makkelijk. Misschien een idee?



Kleine correctie... ik heb het standaard pakket aangevuld met literatuur...... ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Zilverwerk schreef op 13 oktober 2016 @ 09:02:

Ik ben zelf op zoek naar 5 ebooks van Katie Fforde die ik nergens kan vinden.

Namelijk

Halsbrekende toeren

Kunst en vliegwerk

Liefdesbrieven

Stoute schoenen

Wilde tuinen



Deze boeken vind ik ook betaald nergens en de bibliotheek heeft ze hier ook niet als ebook.Niet goedkoop maar wel gevonden: https://www.bol.com/nl/s/ ... Ntt/Katie%2BFforde/N/8299+7419/Nty/1/search/true/searchType/qck/defaultSearchContext/media_all/sc/books_digital/index.html
Alle reacties Link kopieren
Lief dat je hebt gezocht Woopie. Maar dat zijn niet de titels die ik zoek. " Liefdesbrieven" is nog wel als Ebook te koop. En die heb ik ondertussen gekocht. Maar die anderen zijn niet als ebook bij bol.com te koop. En ook nergens anders. Als ze al ergens staan zijn ze uitverkocht.
Alle reacties Link kopieren
Zilverwerk ik zal morgen wel even kijken of ik de boeken van Katie Fforde heb.

Zet je de pb functie aan?
Als je lang genoeg op de weegschaal staat val je vanzelf af!
Alle reacties Link kopieren
oke...hoe doe ik dat?
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat ik het heb gedaan. Is dat jij mij een bericht kunt sturen...een vinkje ...of niet.
Zilverwerk ik heb je een pb gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar het boek Judas van Astrid Holleeder. Heeft iemand die toevallig?



Edit: laat maar, ik heb hem al gevonden;)
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Nog mensen die boeken willen uitwisselen? Stuur mij een pb :-)
Alle reacties Link kopieren
Illegaal downloaden? Kom op zeg, dat is uit de prehistorie.



Je hebt tegenwoordig ook ebook abonnementen voor de veellezers, dan betaal je niet per stuk maar een

vast bedrag per maand. Net zoiets als Spotify dus.



Hier vind je een overzicht van ebook adressen:: http://www.webwijzer.nl/zoeken/boeken-online.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven