ferere Roger

03-04-2017 10:06 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
weet ieman misscien of ferere roger misschien goedkoper iss bij de action ?

zoja hoeveel kosten ze daar dan ?

of weet iemand waar je ze anders voor goekoper kan koopen?
quote:Emperor schreef op 03 april 2017 @ 12:00:

ik ga mijn hele smoel in die taart douwen. jullie mogen mijn gezicht wel aflikken.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 03 april 2017 @ 10:56:

Maar goed TO waarom ga je dan niet gewoon naar action of big bazar oid. Hoeveel van die zooi heb je nodig dat het goedkoper moet?

Ik wacht in spanning op het antwoord op dit vraagstuk.Voor een aanslag op iemands tandglazuur en smaakpapillen heb je er iig niet zoveel nodig
Alle reacties Link kopieren
Je kan Kruidvat eens proberen. Ik heb alleen geen idee van de prijs.
quote:Gisselle schreef op 03 april 2017 @ 10:55:

[...]



Nee! ik was eerst naar de Vomar en de A&H geweest daar hadden ze ze niet bij de AC-tion wel.

wat zijn de a&h en ac-tion? Dit topic is 1 groot



raadsel met al die onbekende termen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 03 april 2017 @ 12:04:

[...]





Lief van je samen genieten is toch het mooiste wat er is.
Wat ik me dan afvraag he. Dan heb je dus een recept waarin staat dat je Ferrero Rocher nodig hebt. Dus daar ga je naar opzoek. En dan maak je een topic en schrijf je die naam compleet verkeerd. Hoe kan dat nou.
quote:Emperor schreef op 03 april 2017 @ 12:00:

ik ga mijn hele smoel in die taart douwen. jullie mogen mijn gezicht wel aflikken.
Ferere roger copy copy. Eagles has landed, over.
Vroeger (medio jaren '80) was dit bij ons echt een luxe chocolaatje voor zon- en feestdagen. Heerlijk vond ik ze. Een tijdje geleden heb ik er nog eens een geproefd, maar het voelde toch niet meer zoals vroeger.
quote:Coco87 schreef op 03 april 2017 @ 12:14:

Wat ik me dan afvraag he. Dan heb je dus een recept waarin staat dat je Ferrero Rocher nodig hebt. Dus daar ga je naar opzoek. En dan maak je een topic en schrijf je die naam compleet verkeerd. Hoe kan dat nou.Waar lees je dat? Misschien wil ze haar oma wel een cadeautje geven. Of alle oude vrouwtjes in de straat.
Als je nu uiteindelijk beslist om gewoon zelf even naar de action te gaan om naar de prijs te kijken, zoek dan naar iets met de naam Ferrero Rocher. Anders ga je het nooit vinden.
Ik vind het allemaal niet zo gek hoor. 9 van de 10 TO's hier zijn dyslecties dislexies, dyslectisch of hebben ruzie met hun autocorrect die allerlei woorden maakt die zij niet willen.



Stukje kansberekening..
Alle reacties Link kopieren
Nou TO is niet meer terug geweest, is zeker naar Action
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 03 april 2017 @ 12:36:

[...]





Waar lees je dat? Misschien wil ze haar oma wel een cadeautje geven. Of alle oude vrouwtjes in de straat.Ja kan, maar ik haakte in op dat veel mensen er nu een taart van willen maken. Aanname dus.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 03 april 2017 @ 12:36:

[...]





Waar lees je dat? Misschien wil ze haar oma wel een cadeautje geven. Of alle oude vrouwtjes in de straat.Inderdaad in haar andere topic zoekt ze een cadeautje voor haar vader, wie weet is die dol op ferrero rocher.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 03 april 2017 @ 12:57:

[...]



Inderdaad in haar andere topic zoekt ze een cadeautje voor haar vader, wie weet is die dol op ferrero rocher.

Misschien, maar dat krijgt hij niet, want hij let op zijn eten



Dus het raadsel is nog niet opgelost. En aan die paar chocolaatjes, die op die taart op het plaatje liggen, zul je je toch niet arm kopen wel?
Alle reacties Link kopieren
quote:Emperor schreef op 03 april 2017 @ 12:00:

ik ga mijn hele smoel in die taart douwen. jullie mogen mijn gezicht wel aflikken.







Nah, ga wel ff naar de eksjon.....
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, ze verkopen bij de Lidl neppers, maar die smaken echt hetzelfde. Nog goedkoper!!
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik sta nu in de Action.

De rogers kosten 3,49
quote:Emperor schreef op 03 april 2017 @ 10:14:

rene froger?Hé, dat dacht ik ook.
quote:Lucylucille schreef op 03 april 2017 @ 15:13:

Ik sta nu in de Action.

De rogers kosten 3,49 Toch 8 cent minder dan bij Jumbo.
quote:MinkeDeWit schreef op 03 april 2017 @ 12:32:

Vroeger (medio jaren '80) was dit bij ons echt een luxe chocolaatje voor zon- en feestdagen. Heerlijk vond ik ze. Een tijdje geleden heb ik er nog eens een geproefd, maar het voelde toch niet meer zoals vroeger.Het luxe raakte er wel van af toen bekend werd dat er wormpjes in kunnen groeien.
quote:floddertjezoveel schreef op 03 april 2017 @ 16:46:

[...]



Het luxe raakte er wel van af toen bekend werd dat er wormpjes in kunnen groeien.Dat was volgens mij een hoax

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven