Fabulous forummers forummen ferder!

02-04-2017 19:34 1064 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de alliteratie toch bleef.



Omdat het fijn is om elkaars dagelijkse beslommeringen te blijven leven.

Omdat het kan.



En omdat de hamvraag áltijd blijft; wat gaan we vandaag doen?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Nee Kiki, tuurlijk is daar niks mis mee!
668, the neighbour of the Beast
Fryslân boppe, de rest yn de groppe!
Alle reacties Link kopieren
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Coffee Please
Ik kan je wel een knuffel geven Eef. Hang in there!
Alle reacties Link kopieren
Eef weer wel....

En ik dan??
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 03 april 2017 @ 13:17:

Eef weer wel....

En ik dan?? van mij een dan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Limburgers onder elkaar Marels. Ik gok ook zo even dat jij 'em nu niet meer wil.
Alle reacties Link kopieren
Tis uit tussen ons.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er, wanneer gaan we forummen?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik ga eerst maar douchen.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik kom even koekeloeren. Hoe is het met de katten Marels? *oh die staat onder de douche*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Nee heur, ik ben schoon.

Zit met een handdoek op mijn hoofd te forummen



Katters doen het nog... Voorjaar krijg je territoriumdrift van blijkbaar dus ze doen weer af en toe lekker moeilijk tegen elkaar.

Floyd gaat richting de 19 en lijkt nog geen plannen te hebben het loodje te leggen, is belachelijk fit voor zijn leeftijd.

Billy is lui en dik
668, the neighbour of the Beast
Oh shit, toch geen forumbreuk toch?

Niet zomaar uitmaken.
Zooo ben er weer dames!







Wat hebben jullie vandaag zoal gedaan? Ik heb best een productief dagje gehad, al zeg ik het zelf. Eerst heb ik alle babykleertjes, lakentjes, etc. uitgepakt en ben bezig met alles wassen en in de kast leggen (wat poppig om een maatje 50 op te vouwen haha), al sla ik dat hele geneuzel over strijken wel over want sorry maar dat hele bacterieverhaal vind ik zo'n gelul.



Verder woonkamer gestofzuigd, babykamer verder schoongemaakt en ingericht (hij is nu echt bijna af man en ik hadden gister zoveel mogelijk gedaan) en geluncht met m'n mama en geborreld met m'n neefje (hij met bier, ik met spa). Toen nog gekookt voor man ook, ja heus, en nu lig ik compleet gaar op de bank man wat ben ik moe.



Zoon is ook moe geloof ik. Die had net even de hik (krijgt 'ie altijd na het eten) en gaf me een harde trap en is nu in diepe rust haha.



Gister hebben man en ik ook de tuin lenteklaar gemaakt. Man heeft hard gewerkt en ik heb op slakkentempo geschoffeld maar het staat er weer netjes bij allemaal, het was nogal verwilderd.
Oh, en ik ben mega trots op mezelf.

2,5 week geleden gekoppeld aan een zwangere vrouw via het moedermelk netwerk. Ze kan zelf geen borstvoeding geven, dus ga ik haar doneren.



Nu komt ze het morgenavond ophalen. Heb ik gewoon al binnen die 2,5 week meer dan 3 liter voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Fijn om lezen Marels!!!

En heel fijn om lezeen Melioara! Djeezz wat mooi dat je dit doet! Respect!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oh wat goed zeg, Meliora! Via wat doe je dat?
Alle reacties Link kopieren
Is dat nou de beruchte nesteldrang lux? Ik weet echt helemaal niets van baby's maar het duurt toch niet meer zo lang voordat die van jou zich gaat aandienen?



Meliora, wat een goed idee, ik wist niet eens dat zoiets bestond.



En dat katten 19 konden worden wist ik ook al niet...
quote:lux. schreef op 03 april 2017 @ 21:07:

Oh wat goed zeg, Meliora! Via wat doe je dat?



Via het Moedermelknetwerk waar ik mij had aangemeld. Verloskundigen, lactatiedeskundigen en ziekenhuizen hebben toegang tot de datebase en door hen wordt je dan ook gekoppelt.



Ik heb een monsterproductie en zoon kan het toch niet allemaal opdrinken en dat vind ik dan ook zonde. En nu kan ik eerst 2 kindjes voeden. Vind dat idee ook best bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Die van Lux komt op mijn verjaardag.



En jeuj voor de supertieten van Mel!
668, the neighbour of the Beast
Wat fantastisch, dat moedermelknetwerk.



Verhaal van jaren geleden. Toen mijn vriendin in het ziekenhuis werkte, was er pasbevallen vrouw die altijd (maar dan ook altijd) moedermelk 'over' had. Haar kindje groeide goed hoor. Deze dame produceerde gewoon veel.

Haar man ging dan met de overgebleven melk naar de andere babytjes/ couveusekindjes

en riep: "Hier is de melkboer!"
quote:Trevina schreef op 03 april 2017 @ 21:43:

Wat fantastisch, dat moedermelknetwerk.



Verhaal van jaren geleden. Toen mijn vriendin in het ziekenhuis werkte, was er pasbevallen vrouw die altijd (maar dan ook altijd) moedermelk 'over' had. Haar kindje groeide goed hoor. Deze dame produceerde gewoon veel.

Haar man ging dan met de overgebleven melk naar de andere babytjes/ couveusekindjes

en riep: "Hier is de melkboer!"



Oh prachtig! Ik heb ook dikke overproductie. Heb ik zelf gedaan hoor, dat wilde ik ook. Ik kolf toch fulltime en wilde graag anderen helpen.



Man noemt mij tegenwoordig Bertha 319.
Alle reacties Link kopieren
Dikke Bertha
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
De moeder van Karel de Grote heette trouwens Bertha met de grote voeten.

Jij bent dan Bertha met de grote tieten
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven