Groene waas mobiel

03-04-2017 23:09 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,



Ik zat één uurtje terug gezellig YouTube te bekijken op mijn telefoon (A3 2016) en ineens kwam er ( toen ik het filmpje weg drukte) een groene rare waas over mijn scherm alsof er een soort groene filter overhangt. Ik heb hem al proberen aan te sluiten, opnieuw te starten etc.. Maar het hielp helemaal niks.



Ik las iets over een defect hier en daar. Maar ik vind het zo raar, het is plots gebeurt. Daarnaast als ik het toestel opstart zijn de 'samsung' letters die je te zien krijgt hartstikke wit, als hij maar het PIN scherm gaat dan is mijn achtergrond een normale kleur voor 0,2 seconde en dan flitst hij heel snel op de groene waas.



Is het echt een defect? Waar kan ik het laten nakijken zo nodig. Of is het een 'glitch' en kan het opgelost worden?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk scherm defect. Al een lang bestaande zwakke plek van Samsung telefoons zo te lezen (https://androidworld.nl/f ... int-scherm-galaxy-s3.html)



Samsung zuigt.. helaas.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Staat je verlichting misschien op auto? Dan heb ik 's avonds ook een gekke groene waas (ook A3). Als ik het vinkje bij auto uitzet, heb ik nergens last van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven