Moestuintjes op?!

04-04-2017 11:02 53 berichten
Nou zeg... bij mijn AH om de hoek hebben ze GEEN moestuintjes meer. Zit ik dan met mijn niet-complete moestuin... maar wel raar. De actie loopt t/m 16 april en ze zijn dus nu al op. Is dat bij meer AH's zo?



Disclaimer: het is totaal niet van levensbelang, maar wel heel jammer
Alle reacties Link kopieren
Zo snel al? Tjonge..
Alle reacties Link kopieren
Nu al? Worden ze ook niet meer bijgeleverd?



Anders zijn ze wel heel snel op, voor mijn gevoel was de actie pas net begonnen.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Loop lekker naar de Welkoop of Boerenbond en koop daar zakjes met zaad.
Alle reacties Link kopieren
Wat een teleurstelling zeg vreselijk voor je
Ik snap deze actie niet zo heel goed, waarom haal je niet een paar zakjes zaadjes bij intratuin o.i.d.?
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-04-2017 12:12
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 04 april 2017 @ 11:15:

Ik snap deze actie niet zo heel goed, waarom haal je niet een paar zakjes zaadjes bij intratuin o.i.d.?





Omdat dit gewoon leuk is.

Je krijgt bakjes die precies passen in die grote bak bij de namen van de groenten / kruiden / bloemen.

Je hebt er een schema bij wanneer je moet zaaien, oogsten, ompotten en dergelijke.



Ik heb echt geen groene vingers maar dit vind ik ook leuk om met mijn zoontje te doen.

Het wordt je heel makkelijk gemaakt en toch hebben we straks allerlei groenten en kruiden en bloemen.
Ik heb er nog geen 1....
Alle reacties Link kopieren
Echt? Heerlijk weer rustig boodschappen doen.
Op zakjes zaad staat ook gewoon wanneer je het beste kan planten hoor. Treurig dat je om zoiets met je kind te doen de AH nodig hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 04 april 2017 @ 11:23:

Op zakjes zaad staat ook gewoon wanneer je het beste kan planten hoor. Treurig dat je om zoiets met je kind te doen de AH nodig hebt.Sjonge wat een zure reactie zeg. Ik ben inmiddels al lang niet meer "moestuingerechtigd" omdat zoon er veel te oud voor is, maar dat soort acties vond ik vroeger superleuk. Voetbalplaatjes etc, sparen mag ook niet meer?
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Nu al? Jee.
Alle reacties Link kopieren
Online bestellen. Ik heb er al een boel.
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel heel snel. De actie is pas een week bezig volgens mij. Hier heeft de AH nog voldoende moestuintjes.
Bij een tuincentrum kan je de zaadjes kopen die je wil. En dan heb je er ook veel meer. En hieronder zie je een moestuinkalender.



https://www.ivn.nl/moestuintje/download ... inkalender
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 04 april 2017 @ 11:23:

Op zakjes zaad staat ook gewoon wanneer je het beste kan planten hoor. Treurig dat je om zoiets met je kind te doen de AH nodig hebt.



Hahha wow jouw reactie..

Ik doe genoeg met mijn kind maar ik ben nou eenmaal geen tuinwonder, dus als alles op 1 papier staat en in eerste instantie in 1 bak zit is dat voor mij wel handiger.



En zonder deze actie zou ik inderdaad geen moestuin beginnen maar geloof mij ik doe genoeg met mijn kind



Vind het vooral treurig dat jij zo moet reageren.
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 04 april 2017 @ 11:48:

Bij een tuincentrum kan je de zaadjes kopen die je wil. En dan heb je er ook veel meer. En hieronder zie je een moestuinkalender.



https://www.ivn.nl/moestuintje/download ... inkalender





Dankje!

Gaan deze week eens even kijken.

Via deze kalender zou het mij wel moeten lukken hoop ik
Het is gewoon leuk om dit te doen met mijn 2 jarige puber-peuter. En ja idd je kunt t ook gewoon kopen Ze worden niet meer nageleverd bij dit filiaal dus er waren meer klanten teleurgesteld
Nee hoor, hier in het oosten nog zat moestuintjes....lagen hele bakken vol
Alle reacties Link kopieren
quote:suusberg schreef op 04 april 2017 @ 12:21:

Het is gewoon leuk om dit te doen met mijn 2 jarige puber-peuter. En ja idd je kunt t ook gewoon kopen Ze worden niet meer nageleverd bij dit filiaal dus er waren meer klanten teleurgesteld Toch is je broccoli erg mooi opgekomen
You don't have to fit into the format
@Lotte35 hahahaha
Alle reacties Link kopieren
kreeg er gister 9 maar liefst.. En nee.. ik had niet zoveel boodschappen en geen actie artikelen.. Ze wilden er vanaf leek het wel.. Ik heb 3 keer de bon nagekeken. Ik zou er maar 2 krijgen.
quote:poldervrouw schreef op 04 april 2017 @ 12:32:

kreeg er gister 9 maar liefst.. En nee.. ik had niet zoveel boodschappen en geen actie artikelen.. Ze wilden er vanaf leek het wel.. Ik heb 3 keer de bon nagekeken. Ik zou er maar 2 krijgen.Hier geven ze aan volwassenen met een kind bij zich ook gewoon mee bij een bedrag < €15.
Hier krijg je ook gewoon een extra handvol moestuintjes, ze zullen niet meer zo populair zijn denk ik. Welke mis je nog?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven