Moestuintjes op?!

04-04-2017 11:02 53 berichten
Nou zeg... bij mijn AH om de hoek hebben ze GEEN moestuintjes meer. Zit ik dan met mijn niet-complete moestuin... maar wel raar. De actie loopt t/m 16 april en ze zijn dus nu al op. Is dat bij meer AH's zo?



Disclaimer: het is totaal niet van levensbelang, maar wel heel jammer
Alle reacties Link kopieren
Ik moest laatst €14,85 betalen en kreeg maar liefst 3 moestuintjes erbij!
Hier stonden bij alle kassa's nog bijna volle dozen met moestuintjes toen ik net bij de AH was.
Alle reacties Link kopieren
Stuur anders een mailtje naar de AH-klantenservice, met een beetje geluk vinden ze je zo zielig dat ze je een hele doos komen brengen.



Dat is mij een keer overkomen met voetbalplaatjes, maar toen hadden ze me bij de kassa verteld dat de actie al was afgelopen (wat dus niet zo was). Ik mailen, met vermelding van welke AH het was en 2 dagen later stond de filiaalmanager op de stoep met een tas vol plaatjes! En nog wat andere voetbalactiespulletjes! Daar heb ik toen een heleboel mensen - naast mezelf - blij mee gemaakt.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Java schreef op 04 april 2017 @ 12:51:

Ik moest laatst €14,85 betalen en kreeg maar liefst 3 moestuintjes erbij!Je krijgt ze ook bij actieproducten.
Alle reacties Link kopieren
quote:welcomehome schreef op 04 april 2017 @ 11:55:

[...]





Hahha wow jouw reactie..

Ik doe genoeg met mijn kind maar ik ben nou eenmaal geen tuinwonder, dus als alles op 1 papier staat en in eerste instantie in 1 bak zit is dat voor mij wel handiger.



En zonder deze actie zou ik inderdaad geen moestuin beginnen maar geloof mij ik doe genoeg met mijn kind



Vind het vooral treurig dat jij zo moet reageren.Hier precies hetzelfde.
Hier hadden ze ze nog. Afgelopen jaren waren ze ook weleens op en dan kwam er vanzelf een nieuwe voorraad.
Het is vandaag de vierde, mij lijkt toch dat ze gewoon weer nieuwe binnenkrijgen. Ze hadden het even op de bon kunnen zetten zodat je ze met terugwerkende kracht had kunnen ophalen als de nieuwe binnen zijn. Ik vind dit een vreemde reactie van de AH. Ik snap jouw reactie ook wel hoor, het is gewoon leuk om ergens voor te sparen wat je gratis krijgt.
Ja toch, is gewoon leuk. Ze zeiden dat er geen nieuwe voorraad meer kwam, maar goed ik ga gewoon ff ah mailen. Niet om al die moestuintjes nu compleet te hebben, maar er waren meer mensen lichtelijk beteuterd dus wie weet.



Ik ga ff tuinieren
Alle reacties Link kopieren
Ow ik doneer ze altijd aan de volgende in de rij, hier nog voldoende moestuintjes overigens
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zo in zo dat het de moestuintje actie te kort duurt.

Ietsjes langer zou fijner zijn.
Zo in zo? Sowieseau?
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 04 april 2017 @ 18:57:

Zo in zo? Sowieseau?zowiezow
quote:suusberg schreef op 04 april 2017 @ 17:26:

Ja toch, is gewoon leuk. Ze zeiden dat er geen nieuwe voorraad meer kwam, maar goed ik ga gewoon ff ah mailen. Niet om al die moestuintjes nu compleet te hebben, maar er waren meer mensen lichtelijk beteuterd dus wie weet.



Ik ga ff tuinieren Twitter werkt het snelst.
quote:SpringDing schreef op 04 april 2017 @ 11:23:

Op zakjes zaad staat ook gewoon wanneer je het beste kan planten hoor. Treurig dat je om zoiets met je kind te doen de AH nodig hebt.Bij jou is iets bedorven? Wat zuur zeg.
Hier hadden ze ze nog wel. Misschien heeft jouw AH verkeerd ingeschat bij het bestellen.



Ben benieuwd welke reactie je op de mail krijgt.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 04 april 2017 @ 22:45:

[...]



Bij jou is iets bedorven? Wat zuur zeg.
Net als die stomme dierenplaatjes.



Je kunt toch ook gewoon een plakboek kopen en dan plaatjes googlen van dieren en uitprinten en uitknippen en inplakken en dan wetenswaardigheden over die dieren opzoeken op wiki en bij de plaatjes schrijven met een ganzenveer?



Echt, ouders zijn verschrikkelijk lui tegenwoordig.
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 april 2017 @ 08:37:

Net als die stomme dierenplaatjes.



Je kunt toch ook gewoon een plakboek kopen en dan plaatjes googlen van dieren en uitprinten en uitknippen en inplakken en dan wetenswaardigheden over die dieren opzoeken op wiki en bij de plaatjes schrijven met een ganzenveer?



Echt, ouders zijn verschrikkelijk lui tegenwoordig. kan heel beeldend denken
quote:ardni schreef op 04 april 2017 @ 22:42:

[...]





zowiezowik vind sowieso
en het Nederlands taalgenootschap met mij: https://onzetaal.nl/taaladvies/sowieso
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 april 2017 @ 08:37:

Net als die stomme dierenplaatjes.



Je kunt toch ook gewoon een plakboek kopen en dan plaatjes googlen van dieren en uitprinten en uitknippen en inplakken en dan wetenswaardigheden over die dieren opzoeken op wiki en bij de plaatjes schrijven met een ganzenveer?



Echt, ouders zijn verschrikkelijk lui tegenwoordig. Volgend EK/WK ook maar zelf beesies punniken dan.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Bij onze appie mag je ze zelfs gewoon zelf pakken bij de zelfscankassa. Niemand die dat checkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ariellle schreef op 05 april 2017 @ 09:17:

[...]





ik vind sowiesoik vind seauouiseau toch nog het mooist hoor.
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 april 2017 @ 08:37:

Net als die stomme dierenplaatjes.



Je kunt toch ook gewoon een plakboek kopen en dan plaatjes googlen van dieren en uitprinten en uitknippen en inplakken en dan wetenswaardigheden over die dieren opzoeken op wiki en bij de plaatjes schrijven met een ganzenveer?



Echt, ouders zijn verschrikkelijk lui tegenwoordig.

Googlen ? Nee, gewoon, de 23-delige Winkler-Prins encyclopedie erbij natuurlijk... De rest is voor watjes. En voor ontaarde ouders.



Nee nu even serieus, wij hebben een stuk moestuin in de tuin en daar helpt de oudste vrolijk in mee. Maar toch zijn die moestuintjes van AH he-le-maal de hit. Vraag me niet waarom, de vensterbank stond hier al vol met zaaibakjes voordat de AH-actie begon, maar zoon wordt helemaal wild van elk moestuintje dat hij bij de kassa krijgt.



Ik vind het een leuke actie. Jammer dat ze kennelijk in sommige winkels al op zijn. Hier lag nog genoeg vanochtend.
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 05 april 2017 @ 09:23:

[...]





Volgend EK/WK ook maar zelf beesies punniken dan.Gelukkig doet Nederland vast niet mee de volgende keren, want punniken, iets debielers bestaat amper.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven