Klaagtopic gevulde paaseitjes

28-03-2017 22:48 536 berichten
In dit topic graag klagen over gevulde paaseitjes en hun inferieure kwaliteit. Was de vulling te nat, te korrelig, was er een vervelend zuurtje of snapte je niet waarom er in paashaasnaam "creme brulée" op de verpakking geprint was? Dan is dit jouw topic!

Ook voor klachten over de slechte verkrijgbaarheid van paaseitjes in het algemeen en de kilozakken assorti gevuld van Kruidvat in het bijzonder is dit het passende topic.



Ik wens ons allen een fijn topic toe.
Van de Jamin geprobeerd; melkchocolade met caramel/zeezout.

De caramel was te vloeibaar en ik denk dat ze het zout vergeten zijn.

En butterscotch; die was gewoon echt lekker!
quote:Erizon schreef op 02 april 2017 @ 15:48:

Net op het toilet een Ernstig Gezondheidsprobleem vastgesteld bij mezelf. Even Googlen leert dat ik direct naar de dokter moet:



"White stool isn't normal and should be evaluated promptly by a doctor. White stool is caused by a lack of bile, which may indicate a serious underlying problem.



Bile is a digestive fluid produced by the liver and stored in the gallbladder. Stool gets its normal brownish color from bile, which is excreted into the small intestine during the digestive process. If the liver doesn't produce bile or if bile is obstructed from leaving the liver, stool will be light colored or white."



Of ik heb gewoon teveel drageeëitjes met zo'n wit laagje eromheen gegeten al te herkenbaar
Ik kan helemaal niet meer tegen chocolade
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg een paaseitje aangeboden. navraag gedaan, was niet gevuld. Dat verwachte ik dus. Neem een ei...... vulling!



Overigens lust ik wel met vulling hoor had het alleen niet verwacht.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:IBIopviva schreef op 04 april 2017 @ 18:10:

Ik kreeg een paaseitje aangeboden. navraag gedaan, was niet gevuld. Dat verwachte ik dus. Neem een ei...... vulling!



Overigens lust ik wel met vulling hoor had het alleen niet verwacht.Of je verwacht een vulling maar de eitjes zijn massief auw mijn kaak
Joehoe!! Zo aan het einde van dit topic wilde ik nog even een positieve noot delen. Bij de Bakker Bart zijn de paaseitjes en de haashoofdjes nu 1+1 gratis. Ik heb ingeslagen, zoooo lekker! Dus voor degenen die nog willen.. Run!
quote:GinnyJones schreef op 20 april 2017 @ 14:37:

Joehoe!! Zo aan het einde van dit topic wilde ik nog even een positieve noot delen. Bij de Bakker Bart zijn de paaseitjes en de haashoofdjes nu 1+1 gratis. Ik heb ingeslagen, zoooo lekker! Dus voor degenen die nog willen.. Run!Oh nee, kan ze niet meer zien! Net als met pepernoten en kerststol, tegen de tijd dat de feestdagen er zijn ben ik er alweer helemaal klaar mee
quote:GinnyJones schreef op 20 april 2017 @ 14:37:

Joehoe!! Zo aan het einde van dit topic wilde ik nog even een positieve noot delen. Bij de Bakker Bart zijn de paaseitjes en de haashoofdjes nu 1+1 gratis. Ik heb ingeslagen, zoooo lekker! Dus voor degenen die nog willen.. Run!oh en.. haashoofdjes?
quote:Saz schreef op 20 april 2017 @ 14:46:

[...]





oh en.. haashoofdjes? Van chocola
Alle reacties Link kopieren
Het kruidvat deelt de Milka paaseitjes nu gratis uit! Die met dat lepeltje er bij Karren vol wat over is.
quote:7102 schreef op 05 mei 2017 @ 11:48:

Het kruidvat deelt de Milka paaseitjes nu gratis uit! Die met dat lepeltje er bij Karren vol wat over is.iiieuww.. wil ze nog niet met geld toe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven