Vanille batons gekarteld

26-03-2017 23:52 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij helpen?



Vroeger als kind aten wij bij ons thuis vanille batons. Dat zijn van die gekartelde, langwerpige koekjes met een dun wit glazuur laagje er op. (Ik weet niet hoe ik een foto moet plakken, maar als je 'vanille batons' Googled, zie je de afbeelding wel.)



Nu waren deze koekjes vroeger gewoon in (alle?) supermarkten te koop. Nu zocht ik ze laatst, maar ben al bij de Jumbo, Albert Heijn en Plus geweest. In deze supermarkten lagen ze niet (verschillende groottes van de supermarkten geprobeerd). Bij de Aldi/Lidl heb ik ze ook niet gezien, maar had ze hier ook niet verwacht. Weet iemand van jullie waar je deze kunt kopen of eventueel bestellen?
Alle reacties Link kopieren
Fleet Oh my... Dit zou geweldig zijn!! Ik wacht in spanning af!
Neeeeeee! Ook bij Jan Linders zijn ze weg! Ik heb ze onlangs nog gezien. Hoe bizar...



Zou maar één bedrijf die maken en die uit de handel hebben genomen?
Alle reacties Link kopieren
Toch ontzettend bedankt voor het kijken. Je bent een topper!



Ik snap er dus ook helemaal niets van. Jaren geleden waren ze (bij wijze van) overal te koop. Nu echt nergens meer te vinden. Ik ga anders eens kijken of ik het bedrijf kan mailen waarvan foto's op Google staan. Ik geef nog niet op.
Graag gedaan! Was een kleine moeite. Heb er nog tig keer mijn ogen over het schap laten glijden, maar helaas!



Ik ben benieuwd wat de zoektocht je gaat brengen (en doe maar gelijk hier melden, want nu ben ik ook wel benieuwd!)
Alle reacties Link kopieren
Even een update: ik heb een mail gestuurd naar het bedrijf die de koekjes maken. Helaas geen reactie op mogen ontvangen.

Mocht er dus nog ooit iemand met een gouden tip komen, waar de koekjes te verkrijgen zijn. Ik houd me warm aanbevolen!
Ik heb ze echt regelmatig nog bij de jumbo/ah zien liggen.

Ik zal straks even kijken of dat nog steeds zo is :-).
En anders op de markt, bij zo'n ''6 pakken koek voor 1 euro'' kraam?
Alle reacties Link kopieren
Oh goeie Clemance, ik zal binnenkort eens op de markt kijken. Laat het me weten Peacy, ik ben erg benieuwd.
Zojuist heb ik gekeken bij een supermarkt waar ik deze koekjes wel eens koop want ik vind ze zelf ook lekker. Helaas kan ik ze daar niet meer vinden, ook niet in hun webwinkel!
Ik heb voor je bij de Coop gekeken, maar daar ook niets.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook gek op, die van de supermarkt dan. Volgens mij nog bij de boni gezien, van het merk bakkersweelde. Ik weet alleen niet of de boni bestaat bij jou in de buurt. En ik zou toch zweren dat ik ze onlangs ook gewoon bij de jumbo zag. Ik zou het ook erg vinden als ze uit de handel zouden zijn.
Alle reacties Link kopieren
Weet niet waar je woont maar volgens mij bij supermarktketen Deen (Noord-Holland). Zit nu ivm operatie thuis maar kan over een maand voor je kijken.



Misschien kun je daar online bestellen?
Alle reacties Link kopieren
Wauw! Wat een hulp weer. Zarazara en Reisa, bedankt voor het zoeken.

Utopia, nog een fan van de koekjes zo te horen. Ze zijn inderdaad heeeerlijk! Helaas hier geen Boni in de buurt (heb zelfs even gegoogled, een stuk rijden zou ik nog niet zo erg vinden! ) Ik ga wel verder googlen op het merk bakkersweelde!

Branningbrothers helaas woon ik niet in Noord-Holland en ook niet in het bezorggebied van die supermarktketen. Shittt!



Ik ben wel erg blij met alle hulp die jullie me bieden. Hopelijk krijgt dit verhaal een goede afloop..
quote:branningbrothers schreef op 04 april 2017 @ 19:35:

Weet niet waar je woont maar volgens mij bij supermarktketen Deen.Heb ik net gekeken want kocht ze daar altijd. Helaas. Ook niet in hun webwinkel te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en DeliXL (de enige website waar ik kan vinden waarop ze worden verkocht, alleen helaas niet aan particulieren, maar aan bedrijven) gemaild met de vraag of ik misschien eenmalig één of twee dozen van deze heerlijke koekjes zou kunnen kopen van hen.

Haha, deze zoektocht loopt inmiddels lichtelijk uit de hand. Nu moet ik die koekjes ook zien te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Even gekeken maar zie ze niet bij Deen online bezorgen. Zal als ik weer naar buiten mag voor je kijken in de winkel.
Bij Deen zijn ze hier niet meer, branning.
Alle reacties Link kopieren
Elke keer dat ik dit topic zie verschijnen hoop ik heel hard dat iemand ze heeft gevonden, maar helaas :(

Ik mis ze sinds dit topic geopend werd ook ineens heel erg Ben inmiddels bij jumbo, ah xl, lidl, aldi en coop geweest, maar nog niets.. Mijn moeder, broer en vriend zijn ook ingeschakeld. Ik wil die koekjes!!!
Bakkers hebben ze echt gewoon nog hoor:



http://winkel.2in1bakkerij.nl/koekjes/354.html
Alle reacties Link kopieren
quote:Lamis schreef op 04 april 2017 @ 20:49:

Bakkers hebben ze echt gewoon nog hoor:



http://winkel.2in1bakkerij.nl/koekjes/354.htmlJa maar... Die zijn vers. Ik wil echt die harde, met uitgedroogde suikerlaag en e-nummers
Mijn Coop had ze tot voor kort zeker nog. Kan zaterdag even voor je kijken. Als ze er nog liggen meteen, maar het hele schap opkopen?
Ik koop ze af en toe bij Holtkamp, die zijn echt to die for.
Alle reacties Link kopieren
Ik begin nou ook lichtelijk in paniek te raken. Morgen gelijk naar de boni. Ze zijn zooo lekker, vooral ongeveer 8 achter elkaar. Ik hou je op de hoogte.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ik moet zo lachen om de koekjes-paniek die ik zo'n beetje gestart ben! We houden elkaar op de hoogte van onze strijd. Het zou toch íemand van ons moeten lukken lijkt me..
Alle reacties Link kopieren
Superjuffie Oeh spannend! Graaaaag!



Appie vooral die e-nummers Maar ik ben het helemaal met je eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven