Pizzabroodje Lidl

05-04-2017 18:27 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik bij Lidl kom, en dat ik niet zo heel vaak, neem ik altijd een paar pizzabroodjes mee. Die van de verse broodafdeling. Kan ik die ook invriezen? Of is het dan niet meer lekker?
Jawel, kun je goed doen. Ontdooien wel op natuurlijke wijze bij voorkeur, dus niet bevroren in magnetron leggen. Dat doet de korst geen goed. Na ontdooien even in de oven......als nieuw. Weet ik van vriendin die dit doet.
Trouwens maakt niet uit van welke winkel....kan ook met die van Jumbo of AH van de bakkersafdeling.
Alle reacties Link kopieren
Ja kan. ik doe dat ook met de kaneelbroodjes en de donuts
Don't cry, buy a bag and move on.
Je kunt ze ook bevroren in een voorverwarmde oven leggen, minuut of 5 en dan even op een taartrooster laten afkoelen. Als vers.
Alle reacties Link kopieren
OK. Ik warm ze normaal, dus als ze niet ingevroren zijn geweest, op in de magnetron. Kan dat na ontdooien ook? Of toch maar in de oven? En op hoeveel graden dan? (oven duurt altijd zo lang).
quote:beautyfly schreef op 05 april 2017 @ 18:59:

OK. Ik warm ze normaal, dus als ze niet ingevroren zijn geweest, op in de magnetron. Kan dat na ontdooien ook? Of toch maar in de oven? En op hoeveel graden dan? (oven duurt altijd zo lang).Van de magnetron worden ze slap. Ik vind dat niet lekker. Oven voorverwarmen op 200 graden en als hij warm is de broodjes een paar minuutjes erin. Ze worden pas knapperig als je ze daarna laat afkoelen.
Alle reacties Link kopieren
in de oven is het lekkerst. meestal doe ik 180 graden anders worden ze snel te donker vind ik. een paar minuten is genoeg.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
OK bedankt voor de tips!
Alle reacties Link kopieren
Airfryer gaat prima.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Een medewerker van de Lidl heeft mij wel eens verteld dat je de broodjes ed daar ook ongebakken zou kunnen kopen, je zou ze dan thuis zelf af kunnen bakken.

Heb je hier iets aan?
Alle reacties Link kopieren
Dit lees ik nu pas. Ik heb het inmiddels geprobeerd met de verse broodjes en in de oven gaat het goed. Smaakt prima!
quote:beautyfly schreef op 17 april 2017 @ 13:46:

Dit lees ik nu pas. Ik heb het inmiddels geprobeerd met de verse broodjes en in de oven gaat het goed. Smaakt prima!
Fijn! En de tip van BumperSticker klinkt ook als muziek in oren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven