Lijf & Lijn alle pijlers

Guhl oplichtende kleurversteviger 01

15-06-2007 15:03 6 berichten
Er was een topic over dit onderwerp..kan het niet terugvinden.Ik heb dit flesje onlangs gekocht..heb donkerblond haar. Hoevaak mag je het gebruiken? Omdat er waterstofperoxide inzit?



Wie weet wat? En licht het je haar ook 1 tint op?



Taylor.
Alle reacties Link kopieren
hoeveel procent perioxide zit erin, pas maar op met donker haar, straks word het oranje rood geel .
Weet ik niet hoeveel waterstofperoxide erin zit..je moet het in handdoekdroog haar doen..dus het blijft wel zitten. Het heet kleuroplichtende versteviger..met nr 00, ipv van 01...ja, ik kijk wel eerst hoe dit nu gaat..heb het vanmorgen wat doorheen gedaan..en dan over 1 week mss weer??????? Ik weet het niet.
Alle reacties Link kopieren
.


Dit spul blijft in je haar, ook als je het wast. Dat betekent dat het bij elke blootstelling aan fohn of zon het haar meer oplicht. Zelf heb ik donkerblond haar en bij mij gaf dit altijd een heel natuurlijke blondkleur. Ik deed het nooit egaal op al mijn haar, maar op bepaalde lokken.

De hoeveelheid peroxide weet ik niet. Sommige kappers zeggen dat je beter kunt blonderen maar bij mij werkt dit veel beter.







Aha..nou weet ik het weer! Jij had het er toen over..gebruik je het dan elke dag na het wassen? Hoe doe jij dat?



Groetjes!!:)
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven