Diamond painting, wie ook?

10-12-2016 23:01 700 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een maandje geleden heb ik via aliexpress diamond painting ontdekt en man wat is dat verslavend (en lekker suf )



Nog meer mensen? Misschien leuk om hier wat te laten zien, of tips uit te wisselen.



Voor als je het niet kent, dit is het principe:







Nee, was via een facebookpagina.

Niet via een echte website. Sorry, was onduidelijk.

Vind die sites ook wel heel prijzig inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ahhh ok!



Ik zie ze trouwens ook wel op marktplaats staan en er is ook een verkoop-fb pagina idd.
Ja, ach. Ik bestel ze nu op Ali of op Wish.



Maar het valt me op dat alles nu ook weer wat duurder is geworden? Klopt dat?
Alle reacties Link kopieren
Ik las dat dat te maken heeft met dat er een grote sale was, en dat de prijzen daarna tijdelijk weer omhoog gaan. Ofzoiets.
Oh, ik zie het wel. Heb er nu even geen nodig. Of ik moet een onwijs mooie vinden. .
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips. Ik zit nu te zoeken op Ali naar iets van 20x30 wat niet zo gedetailleerd is maar dat vind ik nog lastig te beoordelen. Heeft iemand van jullie misschien een tip welke een beetje leuk resultaat geeft in dat formaat?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet natuurlijk je smaak niet, maar ik zou dan voor een beetje een simpele afbeelding gaan met niet te veel kleuren. Dus grotere vlakken in één kleur.



Je komt dan al snel bij cartoon-achtige dingetjes zoals Mickey Mouse ofzo. (Ik houd daar zelf niet zo van, maar jij misschien wel?)
Ik zal straks, na m'n werk, even kijken voor je. Oke?
Alle reacties Link kopieren
Thanks! Mickey Mouse is idd niet zo mijn ding;) Ik zit te denken aan een bloem of vlinder oid ... het liefst iets met lichtblauw maar dat hoeft niet speciaal. Maar het mag ook iets heel anders zijn. O wat lastig is dat om uit te leggen wat je mooi vindt, Haha.

In eerste instantie wilde ik een custom bestellen met een foto van mijn dochter of van mijn 2 poezen maar na het lezen van dit topic ben ik daar maar weer vanaf gestapt want die zijn niet zo mooi begrijp ik en zeker niet in zo'n klein formaat?
Klein formaat wordt meestal niet mooi.

Wil je full of partial? Dat helpt al mee met zoeken.

Ik heb een serie besteld, met kerstafbeeldingen, die komen mooi uit. Staat 1 sneeuwpop op. Een hele simpele.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat zou ik idd niet doen.

Een vlinder of een bloem zou wel kunnen, als het gewoon maar niet te veel details zijn. Ik heb er bijvoorbeeld een (kleintje) waar je een dorpspleintje van veraf ziet en daar staan dan bomen, bankjes, mensjes enzo op. Die vallen op de painting helemaal weg, je ziet de mensjes zelfs helemaal niet!



Maar een foto van een enkele bloem of vlinder met wat grotere vlakken in 1 kleur kunnen wel in die maat denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Deze lijkt me wel heel leuk.... is dat wat denken jullie?

http://s.aliexpress.com/BJZF3qmU
Heel leuk, maar voor een 20x20/20x30 denk ik te gedetailleerd.
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik ook bang voor.
Alle reacties Link kopieren
Bij de recensies stond een foto van een 25x25 en zag er wel aardig uit vond ik zelf maar ik heb er verder niet zoveel kijk op natuurlijk;)



Ik zag ook iets met blauwe vlinders. Deze.. http://s.aliexpress.com/6BfINj6n

Die leek me ook wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe dit ook al een tijdje.

Heb er al 4 gemaakt waarvan 1 van 1 van mijn hondjes een costum dus.

Nu bezig met custom van mijn overleden kat van 40x70 .



Ik vind het heel rustgevend om te doen en erg mooi!
Keep on smiling
Alle reacties Link kopieren
quote:Aragog schreef op 04 april 2017 @ 17:00:

Bij de recensies stond een foto van een 25x25 en zag er wel aardig uit vond ik zelf maar ik heb er verder niet zoveel kijk op natuurlijk;)



Ik zag ook iets met blauwe vlinders. Deze.. http://s.aliexpress.com/6BfINj6n

Die leek me ook wel leuk.Ben je ook lid van de fb-groep? Dan zou je de link kunnen neerzetten en vragen of meer mensen hem in die maat hebben gemaakt. Die kunnen je dan wel vertellen of hij mooi wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Geelheer schreef op 04 april 2017 @ 18:53:

[...]





Ben je ook lid van de fb-groep? Dan zou je de link kunnen neerzetten en vragen of meer mensen hem in die maat hebben gemaakt. Die kunnen je dan wel vertellen of hij mooi wordt. Goed idee! Ik ga gelijk even kijken op FB. Bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Op FB zie ik ze ook voorbijkomen in dat formaat en die zien er goed uit dus ik ga de gok maar gewoon wagen. Ben benieuwd;)
Alle reacties Link kopieren
Welke, die met die koeien of met de vlinders?
Alle reacties Link kopieren
quote:Geelheer schreef op 04 april 2017 @ 21:01:

Welke, die met die koeien of met de vlinders? Die koeien heb ik besteld. Als ik het leuk vind ga ik er nog meer in die stijl doen denk ik want ik ben er helemaal verliefd op;) Ik zag ook hele leuke dikke dames enzo.
Alle reacties Link kopieren
Hij is ook heel leuk! Kom je hier vertellen wat je er van vindt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Geelheer schreef op 04 april 2017 @ 21:30:

Hij is ook heel leuk! Kom je hier vertellen wat je er van vindt? Dat zal ik zeker doen! Ben echt benieuwd! Maar ik moet nu dus geduld hebben tot hij binnenkomt;)
Dikke Dames zit wel recht op. En daar controleren ze best wel op, wat ik begreep.

Maar ik zie ze tegenwoordig zo vaak via Ali op de fb-pagina.

Welke pagina volgen jullie btw?



Ik heb eindelijk m'n volkwagenbusjes af. Was een cadeautje, maar ruim een maand te laat nu :P
Alle reacties Link kopieren
[quote]Peacy schreef op 06 april 2017 @ 16:04:

Dikke Dames zit wel recht op. En daar controleren ze best wel op, wat ik begreep.

Maar ik zie ze tegenwoordig zo vaak via Ali op de fb-pagina.

Welke pagina volgen jullie btw?



Ik heb eindelijk m'n volkwagenbusjes af. Was een cadeautje, maar ruim een maand te laat nu :P[/quoteIk



Ik zit ook op de Facebookpagina van Diamond painting. De dikke dames zijn idd gewoon via Ali te koop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven