single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Ja, dat vind ik ook, dat Blind nu wel heel makkelijk alle schuld krijgt. Ik ben wel benieuwd wie de nieuwe bondscoach gaat worden.

Ik las dat John van 't Schip hoogstwaarschijnlijk de nieuwe trainer van PEC gaat worden. Dat vind ik ook nogal verrassend!

Het is nog niet zeker of het tripje naar Rome doorgaat, maar het idee is in elk geval al gaaf! Hopelijk is er genoeg animo, als ik zag hoeveel mensen er mee gingen naar Hazes...20, terwijl ze toch iets van 200 leden hebben. (is alleen Apeldoorn en Zwolle).

Goed idee, van dat kleedgeld. Heeft mijn knul toen ook gehad. Zo leert hij ook gelijk om te gaan met geld.

Vandaag was ook weer lekker he, helaas, ook weer niet veel aan gehad. En morgen, als ik maar een paar uurtjes hoef, dan gelijk weer minder, grrrr..De Primark is hier vandaag geopend, ik denk dat ik morgen eens even ga kijken, kom er toch langs.
Helemaal niks aan het mooie weer gehad hier. Moest vanmorgen naar het ziekenhuis voor de uitslagen van het bloedonderzoek. Ze hebben niks gevonden, nu wordt ik doorgestuurd voor een wetenschappelijk onderzoek, in de hoop dat daar iets uit komt.

Het enige wat nu duidelijk is geworden is dat ik bloedarmoede heb. Dus weer aan de ijzertabletten. Ook weer bloed moeten prikken. Dat ging na verbinden erg bloeden, hele mauw van Mn spijkerjasje zit er onder. Opnieuw verbonden en als ik de vlek er niet uitkrijg kan ik declareren. Pff wat een gedoe weer en duurde ook lang allemaal. Ik wordt nu over 2 weken gebeld met de uitslag.

Eenmaal thuis zoonlief geholpen met zijn folders, daarna naar de fysio. Hij heeft groen licht om morgen te trainen. Als het goed gaat mss zaterdag een helft voetballen.

Hij is blij!
O wat stom van mij zeg..gisteren dacht ik er nog aan, dat jij de uitslag zou krijgen, maar toen ik mijn stukje typte helemaal vergeten. Wat stom! He vervelend zeg, dat ze nu nog nader onderzoek moeten doen. Gaan ze nu weer bloedonderzoek doen of krijg je ook nog andere onderzoeken/testen? Dat je zo gebloed hebt zeg..hebben ze ook niet erg goed geprikt lijkt mij? Aan de staalpillen dus..voelde je je ook vermoeid? He fijn zeg, voor je knul, dat hij in elk geval weer mag trainen. Hopen dat dat goed gaat en dan zaterdag lekker een beetje meedoen. Wat een saai weer vandaag he! Niks an. Ik was even naar de Primark geweest, was nog nooit in zo'n winkel geweest.

Ik kan daar wel aan wennen! 3 verdiepingen en gewoon erg veel leuk spul. Ik heb voor mijn knul een joggingbroek, met zo'n verlaagd kruis en ritsjes bij de zakken, smalle pijpen, een t shirt, 5 paar sportsokken, voor mezelf 2 shirts, 3 grote geurkaarsen en 2 kleine potjes met geurkaars, lippenstift, lipliner, contouring kit voor 50 euro. Voor de contouringkit alleen al betaal ik bij Douglas 45 euro. Ik heb nog geen idee of het in het gebruik ook net zo mooi is, maar het kostte 2 euro...En ook zoveel leuke dingen gezien, leuke pyama's..Ik kan er maar beter niet te vaak komen denk ik..

Ik heb het idee dat ik iets beter slaap. Nog steeds geen hele nacht door, maar dat doe ik al zolang niet meer..toch werken de pilletjes nog niet optimaal, ik heb nog wel af en toe een hitte aanval. Ik hoop echt dat ze net zo goed gaan werken als voorheen. Maar zou toch raar zijn als dat niet zo is?
Ze had wel goed geprikt, maar niet goed afgeplakt. Alleen een gaasje met wat tape, dat werkt bij mij dus niet. Daarna is het verbonden met een drukverbandje, dat ging beter.

Ik ben indd wel moe en snel duizelig, vooral met sporten, maar ja dat ben ik al zo lang...

Oh een primarkt, ik ben daar ook nog nooit geweest. Zit hier niet in de buurt. Volgend jaar komt er 1 in Utrecht. Klinkt leuk.

Mijn knul had mazzel vandaag, die had door uitval maar 1 uurtje les, dan is hij langer onderweg als op school, dus mocht hij thuis blijven.
Wel erg jammer hoor, dat het steeds mooi weer is als wij er niet zoveel aan hebben. En van het weekend wordt het weer minder, grrrr.

Ik had een E learning over integriteit doorgestuurd naar huis, omdat het op kantoor gewoon erg onhandig is om te maken, doet ie het niet..balen. Een of ander plug in wordt niet ondersteund. Mijn knul is trainen, misschien dat hij er achter kan komen wat er aan de instellingen veranderd moet worden. Lekker weer bijna weekend en een lang weekend voor mij, omdat maandag dan mijn 1e vrije dag is in de reeks. Fijn vooruitzicht! Sowieso wel handig getimed, komende periode pasen, pinksteren..Dan zijn we sowieso al vrij op maandag, dat betekent dat ik de periode wat langer kan maken. Wat vervelend! :D LOL
Hihi, goed bezig jij!

Ik kwam er gisteren achter dat mijn knul vanaf de Pasen tot 30 april vrij is. Ik heb de week van 22 april ook maar vrij genomen. Vind het nogal lang als hij 2 weken thuis is. Gelukkig mocht vanuit mijn oude werkgever 2 x 32 uur meenemen, dus die heb ik extra dit jaar.

Vandaag de kasten alvast uitgemest. Die van mezelf, die van zoonlief en die van pleegzoon die hier ook nog genoeg heeft liggen. Hij krijgt nog 1 kans het op te halen wat hij hebben wil, anders gaat het weg. Voor mijn zoon was ook al weer het een en ander te klein geworden.

Ruimt altijd zo lekker op weer.

Ik wil ook heel graag de keukenkastjes uitmesten, maar ben er nog niet aan toe gekomen.
Heb je last van voorjaarskriebels? Wel lekker he, als alles weer wat leger en schoon is. Helaas ben ik nog niet bevangen door het virus..hahaha. Oh da's ook lekker, dat je nu die week vrij kunt nemen en dat het niet van je "eigen" uren af gaat. Wel fijn, we gaan nu lekker een paar korte weken krijgen met al die feestdagen. Zoals de week na Pasen, waarin Koningsdag valt. Wij hebben de dag na Koningsdag verplicht verlof. Dan hoef ik die week maar 2 dagen te werken, omdat ik die maandag ook vrij ben. Ik kan er wel aan wennen! Gelukkig heeft mijn knul het gisteren voor elkaar gekregen met de laptop en kon ik alsnog die E learning doen. Toets gemaakt, alles goed, en huppetee weer een certificaat voor mijn dossier. Tijdens de training heeft hij keihard een honkbal bal op zijn pols gekregen. Pfoee. gelijk icepack erop en thuis regelmatig ingesmeerd, maar toch wat dikkig en pijnlijk. Hij kan alles wel goed bewegen verder, maar het is even spannend of hij zondag wel mee kan doen. Gelukkig is het maar een oefenwedstrijd en hij gaat sowieso mee, hopen dat het volgende week wanneer het seizoen begint weer in orde is. Hij zou de uitslag van het rekenexamen schriftelijk thuis krijgen, lag er vandaag een envelop van NHA in de bus (het zou 3 weken duren, vandaag precies 3 weken), dus spannend....Pffff, ging het over iets heel anders. Wat een domper zeg. Hij heeft dus nog steeds de uitslag niet en moet daar ook weer achteraan. Het was warm vandaag he. Lekker hoor. De vooruitzichten zijn helaas niet zo mooi, dat is dan wel weer jammer met die extra vrije dag in het vooruitzicht.
Mijn knul heeft vandaag bij de training toch ook weer een tikje tegen zn voet gehad, dus ook hier ijs er op.

Ik werk de week na Pasen wel, had al afspraken staan. Maar hoef maar 3 dagen die week. De week waarin Koningsdag valt ben ik dan vrij. 5 mei is in mijn nieuwe cao ook een verplichte vrije dag.

Ja, dit zijn de lekkere tijden weer wat extra vrije dagen betreft.

Vandaag nog wel heel even van het zonnetje kunnen genieten, al stond er ook best wel veel wind.

Morgen gelukkig niet zo achterlijk vroeg voor de voetbal 9:10 verzamelen. Ben heel benieuwd hoe het gaat en of hij de hele wedstrijd kan spelen.
En, hoe is het gegaan met je knul? Heeft hij gespeeld?

Vandaag werd ik toch bevangen door de schoonmaakkriebels. Heb de douche uitgesopt, de bedden verschoont, de hoezen van de kussen van de bank in de was, alles gesopt en gezogen. Nu lui op de bank.

Wauw, 5 mei altijd een verplichte vrije dag? Of alleen dit jaar?

Mijn knul kan toch niet spelen morgen, heeft teveel last van zijn pols en hij moet dan ook steeds zijn hand omhoog houden met de handschoen, juist dat doet hem pijn. Ga je morgen naar Ajax?
Mijn knul heeft de hele wedstrijd gespeeld. Dat ging goed. Ze hebben wel verloren met 6-4. Helaas mist toch steeds de aansluiting van het middenveld, waardoor de ruimtes te groot worden. Dit blijft een probleem. Woensdagavond weer een wedstrijd.

Straks gaan we naar Ajax ( mijn knul en ik). Spannende wedstrijd,

Jij dus ook de voorjaars schoonmaak kriebels, Haha. Dan mag je daarna best lui zijn.

Jammer van je knul dat hij niet kan spelen. Maar rust nemen is wel het beste in dit geval natuurlijk.

Waarschijnlijk komt mijn knul volgend seizoen in onder 16-1. Dan houdt hij dezelfde trainer/coach. Het leeftijdsverschil blijkt op deze leeftijd te groot dus ze maken er een leeftijdscategorie tussen. Anders had hij naar de onder 17 gemoeten. ( vroeger was dat de B). Hij komt dan bij de jongens die nu de C1 vormen. Tenminste, bij degene die door moeten naar de B. Ingewikkeld verhaal om uit te leggen, maar op zich wel logisch gedacht. Weer selectie voor hem dus.
Hahaha ja, ingewikkeld verhaald. Is het hele lettersysteem dan van de baan? Maar ik begrijp het hoor.

Spannend weer selectie! Maar ik denk dat dat wel goed zit. Fijn dat hij de hele wedstrijd kon spelen en ook daarna weinig/geen last? Jammer dat ze verloren hebben.

jij zit nu denk ik al in het stadion. Gezellig met je knul. Ik heb nog even Fox sport, dus ik heb m er ook op staan alvast. Het was vanmorgen even heerlijk buiten, lekker in het zonnetje gezeten. Mijn knul is met het team naar Emmen. Vanavond de openingswedstrijd van het amerikaanse honkbalseizoen, wordt ook uitgezonden door Fox. Da's leuk voor ons. Omdat mijn knul naar verwachting pas laat thuis is, bestellen we maar iets te eten, voor onder de wedstrijd. Prima weer voor de was ook dit. Goh, zo lekker dat ik morgen ook vrij heb.

Nu kan ik denken: zal ik nu strijken of zal ik dat morgen doen? hahaha..maar het is wel een fijn klusje voor bij de tv, dus bij de voetbal bijv., dus denk dat ik het toch maar vandaag ga doen. Heb ik dat ook weer gehad.

Veel plezier bij de wedstrijd en ik ben benieuwd, inderdaad spannend!
Je zult begrijpen dat wij een topdag hadden. Goeie wedstrijd gezien. Jammer dat Traore weer 3 dotten van kansen verkloot..... Hij had seizoen al 20 doelpunten kunnen maken, tsss wat een nietsnut zeg.

Maar die schone, wat een heerlijke trap!

Heb jij je strijk nog kunnen doen, of toch maar niet?
Ja, dat jullie een topdag hadden begrijp ik! hahaha

Heb braaf de strijk gedaan en de gelijk de wedstrijd gekeken. Top hoor! Die eerste goal, gelijk zo snel, toen zat de stemming er natuurlijk gelijk al goed in. Maar het blijft vreemd, een wedstrijd zonder fans van de tegenpartij. Ben benieuwd of dat ooit weer goed gaat komen. Voor de spelers is dat ook veel leuker natuurlijk, wanneer je uit speelt.

Maar de spanning is nu goed terug in de competitie en dat is toch ook wel weer gaaf he!

John van 't Schip wordt de nieuwe trainer van PEC, nu is het officieel. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen.

Het zal moeilijk worden Ron Jans te overtreffen, zowel in persoonlijkheid als in trainer.

Heerlijk vrij. Net boodschappen gedaan, rotklus die toch altijd maar gedaan moet worden en ga zo eerst wat was vouwen.

Vanmiddag denk ik mijn haar even kleuren, ik heb zo'n pak gekocht om zelf highlights te zetten. Heb het al eerder gedaan en werkt geweldig. Deze x mahonie. Mijn knul had een akkefietje over een huiswerkopdracht. Hij had het ingezonden en had er een 5 1/2 voor gekregen, omdat de docent aangaf dat hij iets vergeten was. Volgens mijn knul was dat niet, dus hij het weer terugsturen met opmerking erbij. Nog steeds niet duidelijk voor de docent (en dat is het superlastig, zo'n thuisstudie), paar x heen weer, docent bleef volhouden dat het niet klopte, kreeg hij gisteren, op zondag, ineens een mail van NHA, dat het huiswerk opnieuw was nagekeken en dat hij er een 9 1/2 voor had. Top natuurlijk, maar wat een raar verhaal he. Eerder al had hij bericht gekregen dat die docent per direct van een aantal vakken was gehaald, dus het lijkt mij dat er meer speelt. Maar gelukkig is dit nu in orde gekomen. Anders had hij wel een klacht oid ingediend hoor, want het scheelt nog al, een 5/12 of een 9 1/2. Nog steeds geen uitslag van het rekenexamen, dus daar moet hij vandaag weer achteraan. zucht...zo blijf je bezig he.
Voor mij was het echt wel een mega drukke dag. Teamvergadering, evaluatie gesprek met een gezin + hulpverlening, interventie team, masterclass over persoons gerichte aanpak ( bij mensen die overlast veroorzaken of uit detentie komen), en tot slot ook nog een etentje met het interventie team. Kortom, druk, hele dag overleggen en gaar nu. Wel heerlijk gegeten op kosten van de burgermeester, was ook super gezellig.

Goh dat is echt wel Eem verschil een 5,5 of een 9,5. Wel frustrerend dat hij er dan zo achteraan moet zitten.

Mijn knul is ook lichtelijk gefrustreerd. School gaat ( alweer) erg moeizaam. Zucht.... is echt een gebed zonder eind hoor. Vrijdag een afspraak met zn mentor, ook over volgend jaar en wat hij zou kunnen laten vallen enzo.
Hé, ik ben ervan overtuigd dat ik gisteren nog gereageerd had op jouw berichtje..Dat is gek.

Zo.n drukke dag als jij gisteren had, zo'n kalme dag had ik. Gisterenmiddag ook nog lekker even in de zon gezeten, was echt warm.

Mijn haar kleuren is een beetje op een fiasco uitgelopen, ik zie die hele kleur nl niet terug. Dat is balen..zowel van het geld als van de moeite.

Ik had mijn haar vorige week "gewoon" gekleurd, maar ik vind dat tegenwoordig vaak donker/saai. Dus wil dan wat highlights, wat de vorige x heel goed gelukt was. Maar de kleur die ik wilde was op, dus ik dacht, dan neem ik mahonie..pfffff.

Dat weet ik dus, niet meer doen. Ik laat het nu maar even zo, want mijn haar wordt wel erg droog van al dat gekleur.

Hopelijk was je dag vandaag wel wat rustiger? Vervelend, dat het weer even niet lekker gaat met school. Het is wel bij vlagen, of niet? Is het dan dat de stof te moeilijk is voor hem, of wordt het hem dan gewoon weer even te veel allemaal? Zijn er vakken waar hij echt moeite mee heeft en zou hij die kunnen laten vallen? Hoe dan ook, het blijft lastig he..

Mijn knul had bericht gekregen dat de uitslag van dat rekenexamen nog even duurt, omdat het een periodiek examen is (wordt een paar x per jaar afgenomen), rond de 21e zou de uitslag komen. Nou, fijn dat ie dat nu weet, maar waarom niet even een berichtje..

Morgen alweer mijn korte dag. Zo vliegt de week voorbij. Lekker hoor!
Vandaag was wel wat rustiger ja. Gelukkig.

Mijn knul heeft net name moeite met wiskunde en economie. We hebben vrijdag een gesprek met zn mentor, dan hoort hij ook of hij 1 van die 2 kan laten vallen. Engels staat hij nu ook een 5, maar dat komt gewoon door te weinig leren. Hij moest vandaag in de bijles een samenvatting maken van het hoofdstuk economie, dit vond hij moeilijk, maar hij denkt wel dat dit hem helpt. Ik denk dat ook.

Het grootste probleem is zijn motivatie hoor, hij wil er eigenlijk niks aan doen thuis, tja dan haal he onvoldoendes. En dat motiveerd natuurlijk ook niet.

Ik ben morgen lekker vrij en wil echt naar de kapper. Mn haar valt weer zo zwaar langs Mn gezicht, ik wil er een beetje lucht in. Haha en nu maar hopen dat ze begrijpen wat ik bedoel.

Jammer dat je high lights niet gelukt zijn. Lijkt de kleur dan te veel op de kleur die er in zit of zo?

Misschien licht het nog op als de zon er op gaat schijnen.
En, is het gelukt? Zit er meer lucht in je haar? Jij hebt ook veel haar he..Knippen ze het of snijden ze het?

Bij mij snijden ze het vaak, heb het idee dat het dan wel minder zwaar valt.

De kleur valt nu wel weer mee, ik zie wel heel vaag dat er een andere kleur doorheen zit.

Waarschijnlijk kwam het inderdaad te dicht bij de kleur die er al in zat. Maar had een goede haardag vandaag (hahaha) en was er eigenlijk ook wel weer tevreden mee.

Ik hoop voor je knul dat hij een van die vakken kan laten vallen. Dat geeft hem dan ook weer moed denk ik. Tja, die motivatie..lastig en eigenlijk een vicieuze cirkel. Het lukt niet en daardoor ook geen motivatie etc.
Ik ben nog niet naar de kapper geweest. Nog niet gelukt vandaag. Bijna eerste tentamen van Mn studie, dus vanmiddag gestudeerd.

Vroeg gegeten, mijn knul had een uitwedstrijd vanavond. Nipt verloren met 5-4. Waren wel flinke fysiek die boys, veel schoppen en duwen.

Gelukkig is mijn knul er zonder kleerscheuren uit gekomen, op een grote plek op zijn scheenbeen na.

Morgen lukt de kapper ook niet, ik hoop dus vrijdag.
Goh ja, zou bijna vergeten dat jij met een studie bezig bent! Spannend, bijna tentamen.

Je knul heeft dan nog geluk dat hij niet weer last van zijn voet heeft gekregen, met zoveel geweld.

Morgen hebben jullie toch het gesprek met de mentor van je knul? Sterkte daarmee. Hopelijk vind je ook tijd om naar de kapper te gaan.
Zijn team heeft 6 geblesseerden, dus het is toch drama. Zal de leeftijd wel zijn denk ik.

Vanmiddag een interessante bijeenkomst gehad over meiden hulpverlening en dan met name meiden met een seksueel trauma, misbruik, etc.

Erg boeiend, ging over sexting, waar je tegenwoordig zo veel over hoort. Maar ook over het bespreekbaar maken van seksualiteit met meiden en trauma verwerking. Ik had een boeiende middag in ieder geval.

Morgen ook nog een afspraak, boodschappen doen en het gesprek op school. Ik ben heel benieuwd.
Hoe was het gesprek op school? En heb je nog tijd gevonden om naar de kapper te gaan? Ja, dat sexting is wat he, tegenwoordig.

Pfff, er zijn nu zoveel meer mogelijkheden voor misbruik en/of verspreiding van dan in onze tijd. Als je het zo bekijkt is het leven van een tiener er eigenlijk ook wel veel gecompliceerder van geworden. Maar fijn dat het een interessante bijeenkomst was. Dat kan ook heel anders Zijn die geblesseerden in het team van je knul allemaal van na die wedstrijd van afgelopen week? Jeetje zeg..dat is zeker drama. Of sowieso altijd wel raak bij een wedstrijd? Oh heerlijk, het is weekend. Weer een beetje bijtanken, want alweer een paar dagen slecht geslapen.

Ook de brief van mijn manager ontvangen met het bericht over de gratificatie en dat het deze maand bij het salaris zit. Dat is fijn, want ik heb dat appartement in Rotterdam natuurlijk al geboekt en betaald. Drama weer in Stockholm he. Bah, wat gebeurt het toch vaak.

Je zou haast bang worden om nog op reis te gaan naar een grote stad, maar ik weiger om me daar bij neer te leggen.

Helaas nog niets gehoord over het tripje naar Rome. Hoorde wel dat er meer dan 100 belangstellenden waren. Pfoe, kan me voorstellen dat dat wel heel veel is. Misschien haken er nog mensen af wanneer de prijs bekend wordt. Wanneer ik het te duur vind voor 1 nacht, ga ik het ook niet doen hoor. Want ook al is het heel leuk natuurlijk, 2 nachtjes had ik toch wel iets relaxter gevonden. Dat je gewoon een hele dag en avond in Rome zou hebben. Maar we zullen zien wat het worden gaat. Een collega van mij neemt eens in de zoveel tijd verse Turkse pizza's mee (lahmacun). Heeeerlijk. Ook een paar voor mijn knul meegenomen, dat was smullen vanmiddag.

Sinds vorige week maandag probeer ik weer wat aan de lijn te doen. In elk geval niet snoepen, af en toe een maaltijdvervanger (shake) en vooral veel salade, groenten en fruit. Wel 1 dag (zondag) gewoon iets eten waar we zin in hebben, zoals afgelopen zondag snackbar. Gisteren gewogen, was 4,8 kilo kwijt. Vast weer heel veel vocht, maar toch een fijn begin.
WoW 4,8 kilo is echt al wel heel veel, ook al zou het voornamelijk vocht zijn. Goed bezig!

Goed gesprek gehad op school, hij heeft nu 3 onvoldoendes, dat is er eigenlijk 1 te veel. Dus op dit moment zou hij een bespreekgeval zijn. Hij moet dus aan de bak de laatste periode. Onvoldoendes wegwerken, in ieder geval motivatie laten zien, zodat zn mentor hem positief kan inbrengen als hij toch een bespreek geval blijft. Hij heeft beloofd er voor te gaan. Ook meer leren thuis dus.

We proberen nog vrijstelling voor zn maatschappelijke stage te krijgen. Dan moeten we van zn oude school de positieve beoordeling krijgen. Die is er, maar ik dacht dat school die had opgevraagd, niet dus. Hij heeft vorig jaar natuurlijk al 2 dagen stage gedaan en hij moet in totaal 20 uur.

100 belangstellenden voor dat tripje Rome, kan het misschien wel goedkoper worden toch? Hoe meer mensen hoe goedkoper? Of werkt dat niet zo.

Team van mijn knul is sowieso een beetje kneusjesteam hoor. Niet alle geblesseerden zijn van de laatste wedstrijd, er waren er al een paar geblesseerd.
Ik heb eigenlijk geen idee, of het tripje daardoor goedkoper zou worden. We zijn wel heel benieuwd. Hopelijk krijgen we snel iets te horen.

He gelukkig, goed gesprek. En ook fijn dat het zeker niet hopeloos is. Dat geeft toch weer moed om er volop voor te gaan.Ja, zou fijn als die vrijstelling in orde kwam, maar dat moet toch wel in orde komen? Eindelijk schijnt de zon hier, wat was het een saaie, natte dag zeg. Maar morgen schijnt het heerlijk te worden! Zo druk als ik vorige week in huis was, zo lui ben ik vandaag. Heb alleen een paar wassen gedraaid.

Was je nog naar de kapper geweest? Morgen heeft mijn knul een uitwedstrijd en ik denk dat ik, als het echt mooi weer is tenminste, lekker van de zon ga genieten. Volgende week een erg kort weekje voor mij. Maandag vrij, dan 3 dagen werken en weer een lang weekend.

Volgende week zaterdag weer een dansfeestje. Gezellig, zin in.
Ik ben ook van plan morgen heerlijk van de zon te gaan genieten. Heb vlees gekocht om te kunnen bbq-en. En ik wil lekker met de hond naar het bos. C gaat straks met een paar vrienden even de stad in, dus die zal morgen wel brak zijn.

Vandaag weer niet naar de kapper geweest. Eerst met mijn knul naar de voetbal, zijn vader en opa waren er dus ik moest na de wedstrijd even socialisen. Vanmiddag op kraamvisite geweest bij een meisje met een enorme bos zwart haar, zo schattig.

Nou ja de kapper komt wel een keer hoor.

Ik heb ook alleen maar de was gedaan. C heeft de rest gedaan toen ik bij de voetbal was.

Vanavond dus het rijk alleen. C gaat zo weg en mijn knul is de hort al op.
Wat was het heerlijk vandaag he. Lekker genoten in de tuin, met de hond wezen wandelen en vanavond gebarbecued. Heerlijk!

Pec Zwolle ook nog punten afgesnoept van Feyenoord, ik zeg, het kan niet beter.

Morgen is het weer een graad of 10 kouder.

Ik ben zelfs al weer een beetje verkeurd, het was gewoon vloed heet achter in de tuin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven