Lijf & Lijn alle pijlers

Gezellig samen afvallen mét tabel

16-03-2013 14:06 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan de dames van Gezellig samen afvallen verder, nu met een tabel. Vrijdag is weegdag en dan wordt de tabel bijgewerkt.



We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!



Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!



NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
Alle reacties Link kopieren
Tja....het weekend. ...

Dat is hier ook altijd moeilijk. Vooral vrijdagavond is het moeilijkste moment van de week. Maar ik had gisteren gelukkig heel netjes gegeten, dus was er nog ruimte voor wat chips...
Alle reacties Link kopieren
Het gaat hier de verkeerde kant op!

71,4 vanmorgen
Alle reacties Link kopieren
O nee, balen HVM. Lukt het wel om alles bij te houden qua eten? Weet je eigenlijk al wanneer je geopereerd gaat worden?



Hier hetzelfde gebleven, maar er moet eigenlijk wat af....
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi de weegschaal de deur uit! De hele week op mijn voeding gelet en het resultaat; 71,3 Wel één ons eraf!

Ik mis het sporten zo erg!

Laat ik dan maar proberen positief te denken; Er is in ieder geval iets af.



Ik hoop dat het bij jou beter is gegaan deze week.
Alle reacties Link kopieren
Bah, balen HVM... Snap goed dat je het sporten mist. Is al duidelijk wanneer je geopereerd gaat worden?



Hier gelijk gebleven, maar ga deze week op vakantie. En dat is meestal niet zo goed voor de lijn
Alle reacties Link kopieren
He Sneeuwwitje,



Een fijne vakantie toegewenst dan!

Ik krijg (gelukkig) eerst nog extra onderzoeken komende maand voor ze het mes er in gaan zetten.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sneeuwwitje,



Hoe gaat het bij jou? Heb je een fijne vakantie (gehad? Ik weet niet wanneer je weer terug gaat)? Ik heb hier mijn zwemabonnement opgezegd. Ik kan voorlopig de groepslessen niet volgen. Maar daarentegen ben ik deze week 2x bij de sportschool geweest. Ik kan veel dingen niet, maar een persoonlijk oefenprogramma kan ik gelukkig wel

Ben zo blij om ook weer eens op een positieve manier met mijn lijf bezig te zijn! Het eten gaat dan ook een stuk gemakkelijker. Het resultaat van de week 70,1 Joehoe!
Alle reacties Link kopieren
Hoi HVM,



Ik ben weer terug van vakantie, maar ga eind volgende week al weer Het gaat redelijk, vanochtend gelukkig weer onder de 70. Maar ik wil zo graag weer terug naar 66/67. Wil komende week weer goed gaan opletten en dan na de vakantie echt die laatste 3 kilo er af.

Wat fijn dat je weer wat kunt doen. Handig ook zo'n persoonlijk oefenprogramma, ga zo door
Alle reacties Link kopieren
Hoi vakantieganger!



Ik ben jaloers!

Hier gaat het redelijk. Ben het sporten voorzichtig aan het opbouwen. Voeding gaat soms wel goed en soms iets minder

Al met al een redelijke week. Eindstand vanmorgen was 70,2 . Ik had gehoopt onder de 70, maar dat is kennelijk voor volgende week. Ik ga mijn best weer doen.

Veel plezier op vakantie!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een niet zo'n goede week achter de rug. Hormonaal! Met een enorme hang naar chocolade en andere slechte eetgewoonten Ik ben wel naar de sportschool geweest, dat dan weer wel. De weegschaal was errug aardig vanmorgen. 69,9 .



Het slaat nergens op en het is helemaal psychologisch, maar het voelt toch beter dan 70,1
Alle reacties Link kopieren
Vakantie is niet goed voor de lijn, zit net weer boven de 70. Echt een psychologische grens... Heb gisteren veel fruit gekocht en weer een rondje hardgelopen. Dus weet wat me nu te doen staat...



Hoe bevalt het in de sportschool HVM?
Alle reacties Link kopieren
De sportschool is fijn om heen te gaan. Ik kan dan tenminste aan lichaamsbeweging doen doe niet te belastend is voor mijn hernia. Gisteren heb ik nog even de wii geprobeerd, maar rennen was dus geen goed idee. Komt teveel op mijn nek ( het neerkomen). Snellopen op de loopband kan dan weer wel. Verder doe ik alle soorten been- en bilspieroefeningen die er zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sneeuwwitje,



Hoe gaat het? Ik heb goed nieuws gekregen, de hernia is weg. Moet nu langzaamaan alles weer opbouwen. Met het sporten gaat het goed. Ik vind het erg lekker om in de sportschool met een leuk muziekje op te bewegen. Qua voeding gaat het hier wat minder. Ik heb erg veel last van hormonen, maar gelukkig was ik deze week toch nog iets afgevallen. 69,5 stond er vanmorgen op de weegschaal.
Alle reacties Link kopieren
Wat een super nieuws HVM!! Fijn dat je nu weer het sporten kunt gaan opbouwen.

Hier vanochtend 69,8. Het begin is er weer...
Alle reacties Link kopieren
Hier een slechte week qua gewicht. Zat te twijfelen of ik op de weegschaal zou gaan. Toch gedaan. 70,2 was het vanmorgen. Gisteren was zoon 2 jarig. En natuurlijk gevierd. En morgen wordt het ook gevierd. Vandaag weer taarten bakken. Ben gisteren nog wel wezen sporten. Heb nu een kwartier in een rustig tempo gejogd op de loopband. Qua conditie gaat dat gemakkelijk, maar door de zwaaiende armbewegingen had ik toch pijn in mijn schouder na de tijd. Gelukkig is dat vannacht weggetrokken, dus misschien moet ik het langzaam opbouwen. Volgende keer 10 minuten ofzo.



Alles goed bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Hier gelijk gebleven. Het blijft lastig, vind de paaseitjes zo lekker... Ik wil graag van dat buikje af, maar vind het zo lastig om dingen te laten staan. Heb wel netjes 3x gesport deze week, dat lukt me gelukkig wel om vol te houden. Nu het weer langer licht is, is dat ook weer prettig.

Fijn dat je wel bent gaan sporten, maar wel balen van je schouder. Misschien toch wat langzamer lopen op de loopband inderdaad...



Gefeliciteerd met je zoontje en een fijn verjaardagsweekend!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaa paaseitjes, verschrikkelijk!

Zoon heeft er op getrakteerd op school, en natuurlijk blijven er dan eitjes over
Alle reacties Link kopieren
Laten we het maar niet over mijn gewicht hebben vandaag

Verjaardag van zoon gevierd en ik moet ongesteld worden. Genoeg gezegd lijkt me. Gaat het bij jou beter Sneeuwwitje?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens wel netjes wezen sporten. Nouja komende week maar weer mijn best doen
Alle reacties Link kopieren
Oooo, ik snap helemaal hoe je je voelt. Ik was vorige week 7 dagen te laat met ongesteld worden, dus ik hem me meer dan een week opgeblazen en naar gevoeld Het is nu eindelijk doorgebroken (had al een test gedaan om uit te sluiten dat ik zwanger was) en ik voel me gewoon 5 kilo lichter. Echt zo apart wat die cyclus met je kan doen.

Super dat je wel gewoon gesport hebt deze week!!



Vanochtend woog ik 69,5, het gaat weer langzaam naar beneden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben jaloers! Ik zou willen dat ik jouw gewicht had. Vanmorgen maar een rok aangetrokken, dat zit minder strak dan een broek
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sneeuwwitje,

Hoe is het bij jou? Hier zijn de hormonen weer een beetje in het gareel. Mijn broeken passen ook weer. Ben deze week lekker wezen sporten. Heb de loopband in de sportschool op een klein hellinkje en een stukje sneller gezet, en nu minder pijn in mijn schouder. Het is me niet gelukt om mijn schrift bij te houden. Dat trok ik echt niet. Ik ben er nog niet qua gewicht, maar het is wel een stuk in de goede richting. 70,1 was het vanmorgen gelukkig.

Man kreeg op het werk trouwens een enorme chocolade paashaas Ik kreeg al trek als ik er naar keek. Die heeft huis niet gehaald. We hebben hem heel verstandig direct de afslag naar mijn schoonouders laten nemen. Maar wat heb ik een trek in chocolade nu.
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het, paaseitjes zijn te lekker... Op m'n werk lukt het me nog wel om traktaties enzo te weerstaan. Maar 's avonds thuis gaat het regelmatig mis. Wel flink gesport deze week, dat heeft me gered denk ik. Woog vanochtend 69,1! Soms snap ik niets van de weegschaal, maar ik was er wel heel blij mee.

Goed bezig met sporten en fijn dat je schouder minder pijnlijk is! Haha, verstandige route voor de paashaas
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sneeuwwitje,



Hoe is jouw week gegaan?

Hier een slechte week qua eten (want Pasen ).

Het lukte me niet om het schrift bij te houden. Ik heb er ook echt geen zin in.

Hier ook een mindere week qua sporten (want sportschool dicht met Pasen) dat is toch een keer minder.

Gelukkig was ik vanmorgen toch onder de 70 69,8

Volgende week wordt echter helaas ook weer een mindere week, want het is meivakantie.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het deze week gegaan met de vakantie HVM?



Ik was op vakantie, heb niet zo goed gegeten. Maar de weegschaal was vanochtend lief (70,2). Mijn kleren zeggen helaas iets anders, dus dit weekend weer sporten!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven