Hoe zet ik muziek op mijn telefoon?

06-04-2017 16:27 29 berichten
Oke ik ben opgegroeid met de walkman, discman en later de mp3 speler. Toen ben ik er een hele tijd uit geweest en nu wil ik eigenlijk weer wat muziek ergens op hebben staan aangezien ik binnenkort start met hardlopen. En dan geen radio maar mijn zelf uitgekozen nummers. Nummers van jaren terug en nummers van nu. Gebruik ik hiervoor een app (zoja welke) of gaat het via Youtube of anders? En moet je er ook voor betalen?



Wie helpt deze noob op weg
Alle reacties Link kopieren
Ik ripte al mijn originele cd's en zette die op de computer en zo kon ik liedjes overzetten naar mp3-speler. Vond dat ik dat recht ook absoluut had want waren allemaal originele cd's waar ik genoeg en grof geld voor had betaald in de winkel! Dus ik heb veel mp3'tjes en die kan ik gewoon met kabeltje op telefoon zetten



Overigens ben ik absoluut geen heilige en schroomde ik mezelf als tiener en studente ook echt niet om gratis muziek aan te nemen. Ook dat heb ik allemaal nog. En YouTube is er ook nog altijd.
Alle reacties Link kopieren
Heb trouwens al jaren geen cd-speler meer maar hell no dat ik mijn cd's weg ga doen. Uit principe niet, gewoon omdat ik er kapitalen voor heb neergelegd. Ben ik echt veel te gierig voor om het dan zomaar in de container te gooien, het heeft me genoeg geld gekost allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Veertig gulden voor een nieuwe cd was normaal bedenk ik me net. Dat is veel, vooral als je een jaar of dertien bent. En ik was ook nog gewoon echt zo gek, spaarde me suf. Eigenlijk niet te geloven.



Mijn boeken en dvd's zijn ook allemaal origineel maar ook dat zal de schoonheidsprijs weer niet verdienen want dat koop ik allemaal voor een zacht prijsje via marktplaats. Het is dan dus wel origineel maar artiest/schrijver verdienen er op die manier ook niets aan volgens mij. Maar hee, ik doe niets strafbaars, het is legaal en alles is origineel.



Ik ga het ook gewoon echt niet peperduur nieuw in de winkel kopen als ik ook een tijdje kan wachten en het vervolgens voor een betere prijs op mp staat.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je inderdaad even moet kijken of je een data-limiet hebt en/of je in de bossen wilt lopen. Als je tijdens het hardlopen gewoon gebruik kan maken van 3G of 4G, dan zou ik geen mp3s aanschaffen, maar kijken naar gratis streaming, zoals Youtube, een radiostation met hardloopmuziek of de gratis versies van Spotify of Google Music.



Wil of kun je geen dat verbruiken tijdens het hardlopen en denk je verder niet zoveel muziek te gebruiken, dan zou ik inderdaad muziek downloaden. Betaald en legaal natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven