Ogen laseren ( bij Bergman)

04-01-2017 15:29 54 berichten
Benieuwd naar jullie ervaringen met laseren :-)

Gister vooronderzoek gehad bij Bergman.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moeten we een nieuw topic openen om te vragen naar ervaringen met andere behandelingen ik las op de site van vision over een nieuwe methode waarbij geen flapje wordt gesneden No touch en er wordt niet gesneden.
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Ik heb -8 en zit nu met bril dit te typen, want volgende week wordt ik gelaserd. Ik ga naar Oogziekenhuis Zonnestraal, locatie Amersfoort. Tot nu toe hee positief over en heb er alle vertrouwen in. Voor de behandeling zelf ben ik nier bang, ook Lasek trouwens, ben vooral benieuwd naar het herstel. De een zegt dat ze gelijk scherp zagen en alles Ok, de ander heeft een paar dagen nodig. Ik heb gelukkig wel de rest vd week vrij + paasmaandag, dus alle rust en tijd om er aan te wennen.



Iemand hier die het onlangs heeft ondergaan?

Benieuwd naar hoe je herstel ging.



En ja, ik ken de risico's. Dat wordt duidelijk uitgelegd en daar teken je ook voor. Ik heb er ook lang over nagedacht en zelfs bij meerdere klinieken voor onderzoek gedaan omdat ik benieuwd was of hun adviezen overeen komen. En dat was zo. Zonnestraal vond ik het professioneelst en persoonlijkst in hun aanpak dus daarom voor hun gekozen.

Voor wie "gewone" ogen heeft: je kunt wel je angst op anderen proberen over te brengen, maar als je zulke slechte ogen hebt en dus eigenlijk blind bent zonder lenzen/bril: dit risico neem je graag!

Daarnaast lees je inderdaad vaker de enge dingen dan de positieve verhalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:s-a-r-kast schreef op 04 januari 2017 @ 15:34:

Ik denk erover om het te gaan doen, lees graag mee.



Zie alleen ontzettend op tegen 2 weken een bril dragen voor het vooronderzoek. Krijg daar altijd koppijn van en duizeligheid.



Hoe is het onderzoek gegaan?

Grappig dat dit topic weer omhoog komt.

Ik was mijn reactie vergeten!



Maar inmiddels heb ik mijn ogen dus laten laseren.

Femtolasik, dus met flapje.



Absoluut geen spijt van en ook geen zelfmoordneigingen ????
Alle reacties Link kopieren
Haha. Nee ik verwacht ook niet dat ik straks een eind aan mijn leven zou willen maken.

Ik denk dat die docu's vaak gedreven worden door mensen die er baat bij hebben, zoals de hele contactlens/bril industrie. Daar is toch veel geld in gemoeid en een soort anti-reclame wordt dan op deze manier gemaakt.

Ik heb er veel zin in... zal mijn ervaring ook delen hier na afloop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven