Entertainment alle pijlers

Netflix deel 3

06-04-2017 18:24 3704 berichten
Een derde topic voor de aanraders en de afraders.



NIET spoileren (daar is een ander topic voor).









Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series

Hier is deel 2 terug te lezen: Netflix deel 2
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net 'just like me' afgekeken, grappig maar ook aangrijpend, ik vond het leuk.



Nu begonnen met the aquitted, slechte hoofdrolspeler maar prachtige landschappen
Alle reacties Link kopieren
quote:franka1982 schreef op 06 april 2017 @ 20:05:

Iron fist iemand?1 aflevering uit gezeten... not my cup of tea
quote:franka1982 schreef op 06 april 2017 @ 20:05:

Iron fist iemand?Al gezien.Ik hou van Marvel maar deze vond ik de minste tot nu toe (wel leuk maar niet wauw zeg maar)
quote:Fee-de-Goede schreef op 06 april 2017 @ 20:11:

Ow ik heb nog een aflevering Designated Survivor staan.

Wij ook nog 1



Gisteren 3 afl. gekeken. Ik vind het toch het lekkerste kijken als ik er een paar achter elkaar kan zien.
quote:twistnshout schreef op 06 april 2017 @ 21:01:



Nu begonnen met the aquitted, slechte hoofdrolspeler maar prachtige landschappen



Slechte hoofdrolspeler?

Vond ik niet en smakelijk hapje ook nog









En er komt een 2e seizoen lijkt het: http://www.imdb.com/title/tt3582458/?ref_=ttep_ep_tt
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 06 april 2017 @ 21:52:

[...]





Slechte hoofdrolspeler?

Vond ik niet en smakelijk hapje ook nog



[afbeelding]





En er komt een 2e seizoen lijkt het: http://www.imdb.com/title/tt3582458/?ref_=ttep_ep_ttIk vond hem ook best leuk eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
tvp
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
The Good Wife is leuk! Jammer genoeg laatste seizoen al gezien, stond er hier vorig jaar al op



Net seizoen 3 van Grace & Frankie gekeken, vrolijk en lichte serie voor tussendoor.



Zit nu te denken over `Crossing Lines`, volgens mij een soort politie / detective achtig. Iemand?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu halverwege S5 van The good wife, ik was heel wat tissues nodig
Alle reacties Link kopieren
quote:sombrerito schreef op 07 april 2017 @ 00:15:



Zit nu te denken over `Crossing Lines`, volgens mij een soort politie / detective achtig. Iemand?Ja, ik heb een seizoen gekeken. Het gaat over een internationaal politieteam dat misdaden oplost die met meerdere landen te maken hebben. Ik vind er weinig aan, de verhalen zijn ongeloofwaardig en een deel van de acteurs ook.
Afl. 13 van 13 Reasons Why.
Alle reacties Link kopieren
Crossing lines is op zich een prima serie, maar niet super. De nederlandse setting is wel grappig...
Alle reacties Link kopieren
Iemand de film Begin Again gezien? Met Mark Ruffalo?
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 06 april 2017 @ 21:52:

[...]

Slechte hoofdrolspeler?

Vond ik niet en smakelijk hapje ook nog

[/img]





Je neemt me de woorden uit de mond en het water loopt in de mond! Seizoen 2 net afgekeken (buiten Netflix om) en woahhh... mind is blown! Weer net zo verslavend als seizoen 1. Hoop heel hard op nog een seizoen 3, mis Aksel en de Noorse landschappen nu al





Oja, hier gisteravond Swiss Army Man gekeken, wat een bizarre WTF film. Paar keer getwijfeld om hem af te zetten, maar er zat zoveel bizarre humor en toch ook mooie shots in dat we 'm toch maar hebben afgekeken. Of het een aanrader is weet ik niet...maar deze film vergeet je nooit meer!
I think I have a problem - I think I think too much.
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeteltje schreef op 06 april 2017 @ 19:35:

Chesapeak Shores.........iemand die die al kijkt of gezien heeft?

Ja, ik. Het is echt super slecht. Het is ook van hallmark channel, dan weet je natuurlijk wel hoe zoetsappig het is en in de eerste 5 minuten weet je eigenlijk al hoe het seizoen gaat verlopen, zo voorspelbaar is het. Aflevering 1 vond ik tenenkrommend slecht en toch blijf ik kijken, omdat het wel makkelijk wegkijkt .

Ik erger me wel de hele tijd aan vooral de hoofdrolspeelster, die enorm veel make-up op heeft de hele tijd en er beter uit ziet zonder.



Iron fist kijk ik ook. Ik vond jessica jones echt heel leuk en luke cage en daredevil trokken mij juist helemaal niet. Iron fist hangt daar een beetje in het midden, maar vooralsnog ben ik nog niet afgehaakt. Verhaal is op zich wel interessant, maar het gaat allemaal niet zo snel. Ik kijk wel maar 1 a 2 afleveringen per keer, dan ben ik het zat. Voor mij is het dus geen bingeserie.

Mijn tv avond bestaat dan ook uit eerst een aflevering iron fist kijken en daarna chesapaek shores
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 06 april 2017 @ 21:52:

[...]





Slechte hoofdrolspeler?

Vond ik niet en smakelijk hapje ook nog



[afbeelding]





En er komt een 2e seizoen lijkt het: http://www.imdb.com/title/tt3582458/?ref_=ttep_ep_ttJa, erg aangenaam om naar te kijken.
quote:Troeteltje schreef op 07 april 2017 @ 06:17:

Afl. 13 van 13 Reasons Why. Ja.
Dank je Roxy, viel mij al op dat er nog zo weinig over geschreven werd. Nu blijkt dat het dus geen wauwerdewauwerd is als serie. Ik ga het uiteindelijk wel eens wagen, heb eerst nog wat andere dingen die ik gestart ben en af wil kijken. Al die losse eindjes voelt zo onaf. Zal daarna verslag doen van mijn bevindingen.
Fee, wij matchen volgens mij behoorlijk op een aantal vlakken. Hahahaha!
quote:franka1982 schreef op 07 april 2017 @ 07:53:

Iemand de film Begin Again gezien? Met Mark Ruffalo?



Ik.

vond hem oke, leuk om gezien te hebben, maar geen echte aanrader.

Al vond ik Adam Levine dan weer niet verkeerd op sommige momenten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jougla schreef op 07 april 2017 @ 05:33:

[...]





Ja, ik heb een seizoen gekeken. Het gaat over een internationaal politieteam dat misdaden oplost die met meerdere landen te maken hebben. Ik vind er weinig aan, de verhalen zijn ongeloofwaardig en een deel van de acteurs ook.Eens, ik vond het begin best wel ok maar het kakte heel rap in.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivaratje schreef op 07 april 2017 @ 02:14:

Ik ben nu halverwege S5 van The good wife, ik was heel wat tissues nodig ik had het ook niet zien aankomen.
Ja, zeg, nu moet ik vanmiddag wel gaan bingewatchen :O

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven