Aangeboden alle pijlers

Beyonce Amsterdam Arena 16 juli (presale Amex)

10-02-2016 07:59 191 berichten
Niet meer van toepassing
Ik hoop ook op een extra concert en dacht gisteren gezien de berichten ook dat dat er zeker zou komen. Maar de vorige twee keer (2013 en 2014) waren ze wel snel met het aankondigen van dat tweede concert.

Maar hopelijk komt het goed!!



Vanuit West Friesland is Düsseldorf en Brussel inderdaad erg ver. Dan wordt het al met al wel een heel duur uitje.



Ja, zeker fijn.. ik ga wel al voor de derde keer, maar het blijft zo gaaf! Het is wel het enige concert waar ik zoveel geld voor over heb. Want de kaarten zijn wel duur.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 16 februari 2016 @ 19:28:

[...]





Yeaaaaaahj! Echt superleuk en zo leuk ook dat jullie er allemaal zo naar uitkijken en dat jij zó blij bent. Het spat ook in alle berichten van het beeldscherm af. Ik denk als ik 12 juli in jullie vak kijk dat ik vier heel hard springende en gillende mensen zie. Dan denk ik; heeeeeeey, dat is April88!

Het wordt supergaaf. Ik hoop dat de kaarten deze week komen en mail je!Haha ik denk dat je me zeker wel gaat herkennen aan mn harde gejuich;).. En anders neem ik een spandoek mee
Ik trek een pinda pak aan en ik zwaai heel hard in de rondte Haha. Bedankt miss pippilotta voor t kaartje. Echt super geregeld.
Ha ha, ja!

Ha ha ha, doppinda. Dan ben je wel herkenbaar

Enne; graag gedaan!
Dit houdt in dat ik nu van mezelf op dieet moet. Ik had tegen mezelf gezegd als het lukt om een kaartje te bemachtigen dan moet ik. Ik kan er ook Niet zoals nu heen gaan. Stel dat ik in beeld kom hahaha

Vanavond nog Ff snaaien. En dan is t afgelopen. Ik hoop dat dit echt motiveert. Want tot nu toe is dat nog niet gelukt.


Ha ha, succes!
quote:stappeltje schreef op 15 februari 2016 @ 10:33:

[...]





Nee dat ga ik niet doen, ik denk dat ik Brussel nog ga proberenJe hebt een pb.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 16 februari 2016 @ 21:19:

[...]





Je hebt een pb.Jij ook!
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend gelezen dat Beyoncé in juli naar de Arena komt!

Ik ga toch nog eens kijken naar een American Express card.

Hopelijk komen de tickets deze keer ook in de pre sale.



Toen.ik het las moest ik aan dit topic denken.

Het is al bijna een jaar oud! Wat gaat de tijd toch snel.
Alle reacties Link kopieren
Ook meteen een vraag.

Vorig jaar heb ik geprobeerd om kaarten te bestellen, dit is niet gelukt, maar eigenlijk wist ik.niet eens wat voor kaarten ik moest kopen hahaha.

Waar selecteren jullie de kaarten op?

Puur op.prijs? Of weet je welke plekken goed zijn en ga je daarvoor?
Bartjes; ik heb er nog niks over gehoord.

Weet ook niet of het doorgaat, omdat ze nu zwanger is.



Voor wat betreft de kaarten; je mag met zoiets altijd blij zijn als je kaarten kunt krijgen. Ik ga als het er is voor 1e rang zitplaatsen, maar je mag blij zijn als er IETS is waar je op kunt klikken. Dan moet je gelijk klikken; anders is het alweer weg



Mocht ze weer een keer komen en American Express heeft weer de actie dan zal ik vooraf zonder te overleggen het maximale aantal kaarten bestellen en misschien wel het dubbele aantal (12. Op twee accounts).

Dan verkoop ik ze hier voor de normale prijs.



Maar ik zie het voorlopig niet gebeuren ;)
Alle reacties Link kopieren
Hey Miss-Pippilotta,

Leuk dat je reageert!



Ik heb er ook niets meer over grhoord. Vlak nadat ik het hoorde werd inderdaad bekend dat ze zwanger was.

Ik achtte de kans klein dat ze zou gaan optreden.

Misschien ooit een volgende keer.



Oeh. Ik houd me aanbevolen voor de kaarten. Ik heb 2 dochters en schoondochter die graag meewillen. En nog een aantal jaloerse vriendinnen en een zus met dochters hahaha.

Ik ga tegen die tijd zeker proberen om kaarten te krijgen.

Vorige keer heb ik het ook geprobeerd maar wist niet wat ik moest kiezen. Uiteindelijk kwam ik er niet eens doorheen dus ik hoefde ook niet te kiezen hahaha.
Als je een keuze hebt zou ik gelijk klikken op 1e rang zit of vloerplekken (staan).



Ja, als AM een actie heeft en ze komt dan zal ik kaarten kopen en dan kun je er sowieso een paar overnemen. Via American Express lukt het; vorige keer kon ik alle kaarten nog kopen. Achteraf oerdom dat ik het toen niet bij voorbaat gedaan heb, je raakt die kaarten toch wel kwijt. Maar ja, teveel geld voorschieten is niet tof en ik wist toen niet hoe mensen er tegenover stonden.

Nu zou ik het makkelijk aan durven.

Ook omdat hier nu al een paar mensen zijn die weten dat het betrouwbaar is en omdat ik weet dat er veel interesse is.



Maar straks met die tweeling... Ik zie haar helaas voorlopig niet meer komen.

Hoop van wel!!

Ik had er toen overigens ook nog niks over gehoord, over een mogelijke tour... We houden het in de gaten!
Via de normale verkoop kom ik er ook echt NOOIT doorheen.

Geen tips dus... Ik vind die verkoop zo maar stom!

Vroeger kon je tenminste nog met je dekentje bij het postkantoor gaan zitten
Ik ben vorig jaar met een kaart van miss-pippilotta gegaan. En stond bijna vooraan. Was heel leuk.

Nogmaals bedankt miss!

Hoop dat ze weer optreedt en andere mensen ook heen kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven