Lijf & Lijn alle pijlers

haren in laagjes

15-06-2007 16:42 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben benieuwd naar de ervaringen die andere hiermee hebben. ik wil al een tijd een laagjes kapsel omdat dit mooier staat als het los is. mijn haar is erg stijl namelijk en wil er zo meer beweging in krijgen.



alleen ben ik bang dat door de lagen die ze erin knippen, mijn haar juist dunner zal lijken ipv dikker, dat is een klacht die je vaak hoort. een vriendin van me had een mooie dikke bos haar en toen ze tegen de kapper zei dat ze laagjes wilde, ging ze naar huis met een dun gelaagd bosje haar. ik wil niet dat dat mij ook overkomt.



kun je laagjes hebben zonder dat je haar dunner wordt/lijkt?
Alle reacties Link kopieren
Haar met laagjes is het mooist bij haar met slag (geeft dan meer krul) en ook bij  krullend haar (maakt het minder zwaar).

Laagjes maakt dunner,als je lagen wilt, zou ik gaan voor "lange" lagen anders is het niveauverschil te groot en dat valt enorm op bij steil haar.   Ikzelf heb haar met slag, en nu is het nog min of meer gelaagd, maar ik ga het terug laten bijgroeien zodat er minder slag in zit.  Ik heb sinds een tijdje een pony en dat geeft een mooi resultaat zo. Toen mijn haar nog gelaagd was, krulde het ook wel mooi.  Maar nu is het dus weer eens tijd voor iets anders, lang leve de variatie ;)
Alle reacties Link kopieren
mijn haar zit ook in laagjes maar mijn haar lijkt er juist voller door, normaal hangt het slap naar beneden maar door de laagjes krijg ik aan de onderkant een slag.
Alle reacties Link kopieren
mijn haar zit ook in laagjes maar mijn haar lijkt er juist voller door, normaal hangt het slap naar beneden maar door de laagjes krijg ik aan de onderkant een slag.
hoe heb jij je haar in laagjes dan? korte of lange? en heb je van nature stijl of slag in je haar. mijn haar is erg stijl, dus je gaat alles wel goed zien.
Alle reacties Link kopieren
Nou heb ik krullen. Maar het pluist naar mijn mening heel erg, en nu twijfel ik over laagjes. Mijn haar groeit echt heel langzaam (ongeveer 1,5 tot 3 cm per jaar), en daardoor twijfel ik erg. Stel nou dat het er niet uit ziet daarna?

Zijn hier meer mensen met laagjes én krullen? Of die dat gehad hebben? Wat is jullie ervaring?
Ik heb mijn haar ook in laagjes.

 heb redelijk steil haar, maar vooral heel dik emn heel veel haar. Als ik mijn haar op een engte heb is het veel te massief  en valt het door het gewicht steil naar beneden. juist daar de laagjes komt er wat meer lucht is, en heb ik ook een heel heel klein beetje slag in mijn haar.  het zijn wel wat langere lagen. met korte lagen zie ik er uit als Peggy Bundy.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel en fijn haar, ook een aantal malen mijn haar in laagjes geknipt en het is maar 1x een succes geweest en dat was toen het in langere lagen was geknipt. Bij korte laagjes leek het net alsof ik door de ratten was aangevreten
Alle reacties Link kopieren
Kijk er alsjeblieft mee uit! Het kan een effect hebben alsof er met een botte keukenschaar in gehakt is. Ik heb zelf ook heel dun sluik haar en het zit eigenlijk nooit goed, er is geen kapper die er wat mee kan. Ja, ze knippen de lagen erin, een dosis stylingproduct en ze fohnen het helemaal op maar zodra je thuis je haar moet wassen krijg je het nooit meer zo. Ik laat het nu weer op een lengte groeien. De laatste keer is het gesneden en dat was helemaal een en al ellende. Nee, ik ga liever naar de tandarts dan naar de kapper brrrr.
Alle reacties Link kopieren
Als je haar zo langzaam groeit zou ik het zeker niet doen, mijn haar groeit momenteel 3 cm per maand als het warmer word gaat dat richting de 4 cm en ik heb het het in maart 2006 voor het laatst in lagen laten knippen, nu is het er bijna uit, moet je nagaan hoelang jij erover zou doen, bedenk je ook dta je met haar in lagen minder kunt doen, minder makkelijk opsteken, vlecht maken enz. Ik vond die lagen een regelrechte ramp.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf dik, lang haar met een slag erin. Ik heb het in laagjes laten knippen en nu zit het echt alsof ik zo van de kapper vandaan kom. Ik heb dit al meerdere keren bij laten knippen, ben er echt tevreden over. Ik gebruik van die flesjes van Andrelon, weet nu ff niet hoe het heet maar t zit in zo'n pompflesje.
Alle reacties Link kopieren
Had in een opwelling en op advies van kapper mijn sluike lange haar in lange laagjes laten knippen

Zag er niet uit ,leek vreselijk dun alsof de ratten eraan gegeten hadden

Met een Carmen set leek het nog wat maar dat is ook niet ideaal



Dus twee weken geleden het radicaal af laten knippen ,een lengte,een soort bob alleen de voorkant is een stuk langer

Nooit meer laagjes voor mij ,haar te dun en sluik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven