Uit eten met jongen kinderen in Groningen of Drenthe

08-04-2017 08:23 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen dit weekend graag ergens eten met jonge kinderen (2 en 3 jaar). Wie kent een leuk restaurant met speelhoekje? De wok in het stadspark in Groningen kennen we. Kent iemand nog andere restaurants?
Alle reacties Link kopieren
Het Heerenhuis aan de spilsluizen in Groningen heeft een leuke speelhoek voor kinderen; Treslinghuis in de oosterparkwijk is heel kindvriendelijk; Taste & Flavour in reitdiephaven heeft ook grote speelhoek.. maar misschien meer voor oudere kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Taste and flavour bij het reitdiep.

Ideale plek voor kinderen! Mooie speelgelegendheid en genoeg eten wat ook kinderen lekker vinden.

Ja het is wel all you can eat.....maar vind het echt beter dan ni hao.



Je hebt ook eten en co. Ook een all you can eat met een mooie kinderspeelhoek. Alleen het eten is daar een stuk minder (wij zijn er allemaal ziek van geworden) en het uitzicht is op een industrieterrein.



Verder kun je heerlijk eten bij van der valk Westerbroek. Is ook een kinderhoekje bij maar deze stelt niet veel voor.
Alle reacties Link kopieren
website leukmetkids.nl
Markies van Karrebas in Schoonoord



Eetpark in Beilen
Alle reacties Link kopieren
sorry , een beetje onvolledig..... op de website staat een artikel, geplaats 21 februari 2016, over horeca met kinderen. Vaak hebben de grotere restaurant sws een speelhoek ... en pannenkoekenrestaurants ook. Wat voor restaurant zoek je ?
Alle reacties Link kopieren
We verwachten geen hoogstandje wat betreft het eten, moet natuurlijk wel te eten zijn ;). Willen vooral rustig kunnen tafelen terwijl de kinderen zich vermaken.
Alle reacties Link kopieren
Bij Boonstra in Peize kun je heerlijk eten, en een hele mooie speelhoek erbij.
Alle reacties Link kopieren
Yankee doodle in assen? Weet niet of die er nog zit. Maar is voor kinderen echt geweldig
Het postkantoor in Hoogeveen. Erg goed eten en een hele leuke speelkamer voor de kinderen.



Voor de speelkamer moeten ze overigens wel een trap af. Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Het erfgoed in Pesse (Drenthe)
quote:Lyt schreef op 08 april 2017 @ 09:14:

Het postkantoor in Hoogeveen. Erg goed eten en een hele leuke speelkamer voor de kinderen.



Voor de speelkamer moeten ze overigens wel een trap af. Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn?



Oh sorry, je had de leeftijden er bij gezet...

Ik denk nog iets te jong om alleen naar de speelkamer van het Postkantoor te gaan.

Maar wel iets om te onthouden.
wereldrestaurant Assen. Hele verdieping voor kinderen. Ideaal. Wel lopend buffet....
Alle reacties Link kopieren
quote:nici2222 schreef op 08 april 2017 @ 09:03:

We verwachten geen hoogstandje wat betreft het eten, moet natuurlijk wel te eten zijn ;). Willen vooral rustig kunnen tafelen terwijl de kinderen zich vermaken.Klinkt alsof een oppas een beter idee is.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
quote:subon schreef op 08 april 2017 @ 09:51:

[...]





Klinkt alsof een oppas een beter idee is.



Jij zegt het, ik dacht het.
Kaap Hoorn in Groningen!
quote:Leggingdame28 schreef op 08 april 2017 @ 09:35:

wereldrestaurant Assen. Hele verdieping voor kinderen. Ideaal. Wel lopend buffet....Vond ik heel onhandig, restaurant is zo groot, mijn kinderen van 5 en 7 konden de tafel nooit weer vinden want we zaten helemaal aan de andere kant.
Morgen lekker terrasje pakken aan de Brink in Assen, zit nu een speelfontein waar kinderen lekker in kunnen rennen. Ga ik met lekker weer vaak heen met de kinderen, die vermaken zich buiten beter dan binnen. Wel een handdoek meenemen
Breed in Leek? Hebben ze zelfs oppas in het speeldeel volgens mij.. gaan wij eind deze maand ook heen
Alle reacties Link kopieren
Scandinavisch dorp. Heerlijk eten, mooie omgeving en bijzondere speelhoek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Smartieee schreef op 08 april 2017 @ 12:16:

Scandinavisch dorp. Heerlijk eten, mooie omgeving en bijzondere speelhoek.Hm..Smaken verschillen. Ik vind het eten daar niet lekker, de speelhoek suf en viezig en de bediening incapabel.
Alle reacties Link kopieren
Gaan jullie morgen uit eten? Wordt mooi weer, dus misschien is een speeltuin met terras en eetcafe/ eetcafe met speeltuin en terras een optie?
Alle reacties Link kopieren
Sprookjeshof in Zuidlaren.

Eerst moe laten worden, daarna op tijd eten (vijf uur, half zes) en naar huis voordat ze ongezellig gaan worden.



http://www.sprookjeshof.nl
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven