Lijf & Lijn alle pijlers

Afvalchallenge 2017 - Deel 2

03-04-2017 20:00 2884 berichten
Nieuwe meeschrijvers welkom!

In dit topic vallen we op een gezellige en verantwoorde manier af. Als je mee wilt doen graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

Naam Lengte Start Streef Huidig Week +/- Totaal
Hamaika 1,64m 86 67 72.8 +0.4 -13.2
Maureen 1.74m 75 67 75.9??? 0 +0.9
Polkadot 1.78m 96.1 75 88.3? -0.2 -7.8
Flyingdaydreams 1.77m 98 80 89.4? -0.5 -8.6
Sneeuwwitje80 1.80m 81.3 75 78.5? 0 -2.8
Strawberry 1.65 83 65 73.3??? -0.9 -9.7

Na meerdere weken niet reageren –> = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon gezellig en actief blijft.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid even laat weten!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 11-06-2019 07:42
65.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
eetlijstje gisteren:



Soja yogurt met kerstensmaak,druiven en een handje lijnzaad.

Banaan.

Halve ovenpizza met ham,peperoni en champions.

Blokje frudge.

Stukje lasagne.



Fijn weekend allemaal!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Vanmiddag weer lekker gesport!

Eten gaat ook goed maar de weegschaal zegt nog steeds wat anders.

Ik weet dat ik door moet zetten en dat er dan ineens weer behoorlijk wat afgaat maar wat frustrerend zeg.

Nou morgen geven ze prachtig weer af dus de bedoeling is om morgenochtend lekker te gaan hardlopen.



Fijn weekend allemaal
Hamaika, het is nog wel een beetje goedgekomen. Heb een stukje vlees gebakken en groente gegeten. Geen pasta of iets erbij. De weegschaal was vanochtend wel lief voor mij.



Twilight, dat is een fijn vooruitzicht voor maandag ;)



Mousecat: beterschap!



En vandaag weer een totaal andere dag. Uitslapen, wedstrijd gehad, en nu de nachtdienst in. Het lukt mij dan prima om netjes te eten, maar echt goed voor mij is het niet. Ik raak dan qua tijd helemaal de kluts kwijt (4 nachten achter elkaar werken). Gelukkig kan ik nu wel 's avonds nog een beetje licht meepakken, in de winter is het alleen maar donker...
Alle reacties Link kopieren
Eetlijst van gisteren



3 Wasa sesam met tonijn en mayo.

1 sneetje met filet americain, soya kersenyoghurt met lijnzaad.

2 paaseitjes

Indians rijst met kip.

2 manderijnen.



Het kan natuurlijk veel en veel beter maar ben pas begonnen dus moet even nog afkicken van al

dat "lekkers"



Fijne dag allemaal!
Prrrr, mauw miawwwww.
Woeffie ik ga je vast in de tabel zetten



Twilight!!! Wat goed!!!! En ja dat moet dan wel lukken maandag haha. Enne, heb je je netjes gedragen in de kroeg?



MouseCat precies dat vind ik ook na zo een rotperiode. Wellness midweekje hier in Nederland en als pleasure hebben we er ook een lichaamsmassage bij geboekt. 22 mei gaan we dus zou mooi zijn als ik dan rond de 75 zou wegen, Nog anderhalve maand zou moeten lukken (met n beetje meer discipline haha)

Ik weeg me idd ook altijd op hetzelfde moment en op dezelfde plek in huis om dezelfde reden.

Balen dat je net nu het vandaag zulk lekker weer wordt niet lekker bent. Maar inderdaad, als je dan geen eetlust hebt hopelijk positief effect voor morgen!



Jane-Ice logisch ja dat je moet herstellen.



Nikki herkenbaar. Dat volhouden op zo een plateau is altijd enorm frustrererend als je hard voor werkt en er gaat niks af. Hopen maar morgen en veel hardlooplezier vandaag.



Hildes oh zo herkenbaar ook van die nachtdiensten. Voor 2007 werkte ik op Schiphol, hadden we om de 3 weken nachtdienst. Vooral in de winter vond ik dat erg, dan was je net een mol want je zag de hele week geen daglicht. klinkt goed je eten van gisteravond.



Hier gisteren mijn nieuwe oven ingewijd, varkenshaasje met katenspek en pepersaus. Was erg lekkr, zat alleen rozemarijn op en dat vind ik echt supervies hahahaha.



Als tussendoortjes voor in de nieuwe week heb ik augurken schijven gehaald en uit een ander topic gestolen: vezelrijke crackers met tomatentapenade en rucola. Aanrader hahaha. Had de afgelopen maanden als tussendoor zo vaak mandarijnen dat ik nu ff gene mandarijnen meer kan zien.



Ben benieuwd morgen. Ik heb geen idee, gevoelsmatig denk ik dat er wel iets af kan zijn maar kan ook dat ik gelijk gebleven ben. En dat terwijl de ongesteldheid weer wacht..... Fijne lentezondag meiden!
Alle reacties Link kopieren
Yes 10 km gerend! Idd erg frustrerend maar je weet dat de plateaus er zijn. Dus nu doorzetten hoe moeilijk ook!

Ik hoop toch echt binnenkort de 69 te zien. Fijne dag allemaal geniet van het mooie weer!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trots op mij! In het café 1 borrel gehad (Malibu-cola), 2 glazen cola. En voor de rest sloten water.

Werd gewoon beroerd van alle water!



Nu moet ik eigenlijk gaan hardlopen, maar daar heb ik de puf nog niet voor. Was pas 4 uur thuis.



Vandaag toch weer een nieuwe verleiding er bij: bbqen.

En daar ga ik sowieso wel heen, wat dierbare die terminaal is komt ook, dus zal 1 van de laatste bbq s worden.

Gewoon niet te veel satésaus en stokbrood eten, dan komt dat vast goed!



Geniet van het mooie weer allen!



Wauw nikki 10 km! Die 69 gaat je lukken!

Jane goed eerste begin!

Hamaika wat een verschrikkelijke tussendoortjes haha, doe mij die mandarijnen maar!
Alle reacties Link kopieren
quote:nikki86 schreef op 09 april 2017 @ 10:33:

Yes 10 km gerend! Idd erg frustrerend maar je weet dat de plateaus er zijn. Dus nu doorzetten hoe moeilijk ook!

Ik hoop toch echt binnenkort de 69 te zien. Fijne dag allemaal geniet van het mooie weer!

Wat goed Nikki!



Beterschap Mousecat! Balen als je zo niet aan je goede voornemens toe komt.



Gaat het nog Hamaika? Fijn dat je vrijdag goed was doorgekomen iig.



Twilight ook al zo lekker bezig! Goed hoor! Vind het echt fijn om jullie successen te lezen, houd me op het goede spoor op de moeilijke momenten.



Forum mobiel, en kan niet terug kijken naar wat iedereen ook al weer schreef, dus sorry dat ik de rest niet meer weet om te reageren!



Hier gaat het niet zo super, merk dat ik in de avonden toch te veel snaai. En gisteravond gesteengrilld met vrienden, had overdag bewust al goed opgelet, maar vanochtend toch een kilo erbij op de weegschaal. Net wel een uur gewandeld en weer vandaag goed op aan het letten, maar heb het gevoel dat het allenaal geen zoden aan de dijk zet.
Only dead fish go with the flow.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan ook onverwachts bbqen dus ook ik ga opletten met brood en saus ik kies de kip wel Haha



Je hebt groot gelijk Twilight mooie herinneringen maken! Geniet ervan met zn allen.



En wat het café betreft goed bezig!!



Hamaika die cracker klinkt wel goed! dat ga ik ook eens proberen



Eetlijstje:

O: kwark met granola

T:-

L: 2x proteïne boterham 1 filet 1 hummus en kipfilet

T: appel

D: bbq

T:?
Alle reacties Link kopieren
Mousecat, beterschap!



Lekker zo'n midweekje, Hamaika. En na zo'n rotperiode wel extra verdiend.



Wauw Nikki, 10km! Wat knap! Ik ga al heel trots op mezelf zijn als die 5km me lukken gaat ooit.



Ik weet eigenlijk niet waarom ik een mindere eetperiode heb. Misschien mee door mijn stopweek, die echt nodig was. Dat merk ik na een tijd doorslikken echt aan mijn lijf. Maar misschien ook gewoon even niet zoveel zin of motivatie. Bovendien zijn paaseitjes ook veel te lekker. Maar dit weekend lijkt de knop weer redelijk om. Ik ga er weer voor!
Alle reacties Link kopieren
En Sannenas hoe ging het met snaaien vanavond??

En Nikki hoe was je bbq?

Top Suikerbroodje, en nu de knop op deze stand laten he



Hier uiteindelijk best heel goed gedragen bij de bbq:

heb 2 speklappen en 1 hamburger gehad. En een aantal stokbroodjes met satésaus.

En alleen maar water gedronken!

Thuis nog wel 2 glazen cola gedronken. De fles moet leeg!



Ik ben benieuwd wat er morgen op de weegschaal staat!....
Alle reacties Link kopieren
Ja het ging goed Twilight.

Ik heb een stukje kipfilet op en 2 stokjes saté zonder saus en 4 stukjes stokbrood met een klein beetje kruidenboter.

Wel bij de koffie nog een stukje chocolade (4 blokjes)

Maar ik ben tevreden want er was zoveel lekkers dus vind dat ik het goed gedaan heb Haha



En nu door gaan hè Suikerbroodje!



Sannenas steengrillen is toch wat zouter hè dus die kilo van vanmorgen is vooral vocht. Beter (ik doe het ook hoor Haha) kan je dan maar niet op de weegschaal gaan. Het kan heel demotiverend zijn als je dat ziet en dan ga je mischien juist de mist in.

Wat het snaaien savonds betreft mischien een gezond alternatief zoeken?



Nou dames ik ga snel Mn bed in.

Mijn dag begint morgen met sporten nadat ik de oudste naar school heb gebracht en de jongste naar de oppas! Benieuwd morgen naar de resultaten van deze week! Ik ga weer voor gelijke stand dan ben ik wel tevreden. Ben nog steeds ongesteld!
Alle reacties Link kopieren
83,3 dus min 0,7 deze week



Woeiiii ik ben tevreden!!



2,4 totaal afgevallen dus
Netjes Twilight!!!! En eindelijk uit die 84

Hier ondanks mijn ongezonde week en weinige sporten toch wat eraf:



77.5



0,3 er dus af toch nog deze week en totaal 8.5 kilo afgevallen. De magische 10 kilo komt in zicht!



Later reageer ik uitgebreider en na het werk verwerk ik alles verder in de tabel.
Alle reacties Link kopieren
Netjes Twilight!

En Hamaika dat is een meevaller!



Hier 71.1 dat is +0.2 maar goed dat wist ik al een beetje. Dat zal volgende week een beter getal zijn denk ik
Oh balen Nikki! Maar komt vast weel weer goed deze week ja. Je hebt sowieso al n mooi totaalgewicht verloren. Succes ook weer deze week!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Paar dagen afwezig geweest door drukte...wel redelijk goed gegeten met een paar uitschieters hier en daar. Etentjes enz tot de Pasen gelukkig even normaal thuis eten want dat maakt het toch wel een stuk makkelijker. Vanmorgen vroeg niet gewogen want ik moest erg haasten. Dus dat doe ik morgen eventjes



Weer een hoop berichtjes! Knap Nikki die 10 km! Ik heb gisteren ruim 2 km gelopen maar wel in een hoger tempo dan normaal. Normaal loop ik nu zon 3,5 km. Begint nu een beetje op hardlopen te lijken ipv joggen haha. Woensdag weer een rondje en dan zo opbouwen naar de 5k. Ik volg trouwens geen schema ofzo. Wel een tijdje gedaan maar ik merk nu dat ik beter een route uit kan zetten van te voren en gewoon moet gaan lopen. Daar heb ik meer aan. Ik neem wel mijn mobiel mee maar geen oortjes ofzo.



Sannenas: wel vol blijven houden hoor! Ik herken het gevoel zeker met plateaus enz en die enorme schommelingen maar anders komen we nergens haha
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen gewogen. Mijn lijf spoort niet. De weegschaal gaf 71,7kg aan. Dat betekent dus -1,2kg vergeleken met vorige week. En totaal -9,8kg Misschien toch door het vele bewegen? Of veel vocht vorige week? Ik heb me zelfs net nog eens gewogen, omdat ik het niet geloven kon. Maar het staat er echt.
Alle reacties Link kopieren
Hier een goed begin gemaakt: vanmorgen 79,4, dus dat is gelijk al -1,7. Ik denk dat het vooral vocht is, maar het is wel een motiverend begin.



Dank voor alle lieve wensen en goed bezig allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Mooie resultaten dames!



Hier 62,2 kilo dus -0,2 vind het wel oke.



Fijne dag allemaal
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Hamaika, je mag mij uit de tabel halen. Ik merk dat ik niet veel meeschrijf en mijn hoofd er ook even niet naar staat. Veel succes allen!
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Alle reacties Link kopieren
@ suikerbroodje: ik zou niet zo klagen over dat gekke lijf van je ;)
Ik weeg vandaag 75,7 kg, dat is 1,9 kg minder dan vorige week en ook in totaal. Vliegende start Ik denk vooral door het vocht vasthouden tijdens ongesteld zijn vorige week.
Hier even een update. Vanavond moet ik dus werken op die andere locatie. Geeft toch een raar gevoel.



Weer contact met de bond gehad en die vond het maar raar ik hier een zaak van ging maken.
Alle reacties Link kopieren
76,6



10 kg er af nu......

Best veel maar toch voelt het helemaal niet zo....merk t wel in mijn taille ( geen rolletje boven mijn broek bij mijn heupen ) en broeken zitten losser maar qau beeld het idee dat ik nog bijna net zo dik ben.

Broeken in de kast van 5 jaar geleden met zelfde gewicht krijg ik echt nog niet aan

Ligt het aan mij??



Ik ga nog wel ff door.....nu ff veel stress, zeer druk ( over 2 weken verhuizen en nog heel veel gebeuren)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven