Hulp bij zoeken nieuwe iphone

08-04-2017 19:26 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een nieuwe iPhone 6 of 7. Nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Wilt iemand mij helpen naar het goedkoopste abbonement of losse verkoop. Ik zit nu trouwens met een sim only van Tele 2 die maandelijks opzegbaar is.
WIL iemand helpen.
Is nogal een prijsverschil, 6 of 7.

En wil je dan 'gewoon' 6, 6S of 6+?



Wat wil je in je abonnement?



Beter ga je gewoon alle aanbieders af. Is even een rotklus, maar loont de moeite.
quote:SilverShadow schreef op 08 april 2017 @ 19:35:

WIL iemand helpen.



Zeg doe es niet zo zuur WIL je!



quote:SpringDing schreef op 08 april 2017 @ 19:37:

[...]





Zeg doe es niet zo zuur WIL je!



EENS.....
Alle reacties Link kopieren
Er zijn vast wel vergelijkingssites. Het ligt er maar aan wat voor abonnement te wil en welke iPhone. Tussen de 6 en 7 zit nogal verschil. En ik denk niet dat iemand zin heeft om voor jou alles uit te pluizen, wat je zelf ook goed kan.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens bij hollands nieuwe, ben ik erg tevreden over.
Ik ga voor kwantiteit.
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 08 april 2017 @ 19:36:

Is nogal een prijsverschil, 6 of 7.

En wil je dan 'gewoon' 6, 6S of 6+?



Wat wil je in je abonnement?



Beter ga je gewoon alle aanbieders af. Is even een rotklus, maar loont de moeite.Dat kun jij toch wel even doen?
quote:pamelacourson schreef op 08 april 2017 @ 20:12:

Er zijn vast wel vergelijkingssites. Het ligt er maar aan wat voor abonnement te wil en welke iPhone. Tussen de 6 en 7 zit nogal verschil. En ik denk niet dat iemand zin heeft om voor jou alles uit te pluizen, wat je zelf ook goedkan.



Beter zelfs. Want wij weten niet wat ze wel en niet wil, waar ze eventueel concessies wil doen.

Het is gewoon even een rotwerkje, net als je verzekeringen kiezen en dat soort dingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon een paar telefoonwinkels af gaan maar vooraf even je wensen op rijtje zetten (wat is je budget, wat wil je per maand kwijt zijn, hoeveel wil je kunnen bellen en internetten etc.).

Ik heb de 7 en vind hem fantastisch maar goedkoop vind ik hem niet, achteraf gezien beviel de oude ook nog wel
Karma, en alles komt goed
quote:S-Groot schreef op 08 april 2017 @ 20:15:

[...]



Dat kun jij toch wel even doen?Voor m'n ouders doe ik dat, verder mag de hele wereld het zelf doen. Dikke doei.
Alle reacties Link kopieren
kijk eens op bellen.com

super simpel, gewoon invullen wat je wil en tada, goedkoopste

als het niet lukt, wil ik nog best helpen invullen ook
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een week een iPhone 6. Heb wel mijn abonnement verlengd hiervoor. Zat al bij Ben en heb via mobiel.nl verlengd met refurbish iPhone 6. Betaal 20 euro/maand.
Alle reacties Link kopieren
Telefoon is dan wel refurbish, hij ziet er echt als nieuw uit.
Alle reacties Link kopieren
Oh sorry dat ik sommige mensen voor het hoofd heb gestoten. Pardon, zag wel vaker oproepjes om iets te googlen dus vandaar. Bedoel het niet onaardig. Maar voor de gegeven tips Thx!!!!
Alle reacties Link kopieren
Probeer het eens via https://www.voordeligst.nl/mobiel-abonnement/, heb ik ook gedaan.
Wat je ook kan doen is een losse toestel via leapp. Het is wel refurbish, maar wel met garantie.
Alle reacties Link kopieren
Losse verkoop is altijd goedkoopste
SpringDing schreef:
08-04-2017 20:18
quote:S-Groot schreef op 08 april 2017 @ 20:15:

[...]



Dat kun jij toch wel even doen?Voor m'n ouders doe ik dat, verder mag de hele wereld het zelf doen. Dikke doei.
Precies dit. Voor to zou ik het ook wel willen doen tegen betaling uiteraard.
Dit bericht is van april, ik denk dat ze er ondertussen wel uit is.
Stomme Spammerts ook
FiIee schreef:
01-07-2017 23:49
Stomme Spammerts ook
:there:
Alle reacties Link kopieren
Robinson schreef:
01-07-2017 23:16
Losse verkoop is altijd goedkoopste
Nee. Niet altijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven