Lijf & Lijn alle pijlers

die roklengte... zo tuttig!!

14-06-2007 20:51 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik wil graag een mooie rok kopen. Maar overal vallen ze zo een cm of 10 over de knie en dat vind ik zo tuttig. Ligt dat nou aan mij? Het is kennelijk mode want je ziet het overal. Als je dan laarzen eronder wilt valt je rok daar precies op, dat vind ik dus echt niet mooi, als je geen been meer ziet.



Wat vinden jullie daar nou van? Wel mooi, of laat iedereen gewoon massaal haar rok inkorten na aankoop? 



Iemand tips voor winkels met rok tot op/ net boven knie? 



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook 1.64 maar ik vind die lengte prima staan hoor.  Bij 1.58 zou ik voor een rok gaan die net op de knie valt of iets dergelijks.
Het hangt ook wel af van je figuur hoe zo'n rok valt. Als je zoals ik amper heupen hebt waar de rok op kan "hangen" dan is ie zo weer een paar centimeter langer dan bij iemand die die heupen wel heeft.

Voor mij geldt: op de knie of 5 cm. daarboven (of nog korter, maar da's dan voor op vakantie ofzo)
Alle reacties Link kopieren
ik ben 1.58 en ik draag die lengte rokken met laarzen met hoge hakken.

mijn benen zijn niet kort en ik vind ze me goed staan.

maar ik draag nu ook rokken boven de knie en die staan ook goed.

je kunt dat niet zo globaal stellen vind ik, iedereen is anders gebouwd en heeft een ander figuur.
Alle reacties Link kopieren
bij een rok is het erg belangrijk wat je erbij draagt of het tuttig eruit ziet of juist stoer....je kunt bv combineren met iets van spijkerstof en dan is het beslist niet tuttig meer! of een stoer t-shirt ofzo, met blouses moet je uitkijken, dat wordt gauw tuttig vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven