Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!


Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Wow Wat een lijst

Ik ben net begonnen met the missing en ik wil het laatste seizoen van the 100 nog zien.

Verder wil ik proberen wat meer te gaan lezen maar dat lukt niet meer zo goed sinds we netflix hebben
Alle reacties Link kopieren
Ja, je ziet gelijk waarom ik aan lezen amper toe kom.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Liadan.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Voor ons eigen Walking Dead family topic







Zal dadelijk alles eens terug gaan lezen!
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
quote:MacTrees schreef op 07 april 2017 @ 14:49:

He, ben er weer even. Heb een zeer vervelend conflict gehad en nog steeds met een collega op het werk Gelukkig staat het team achter mij! Maar leuk is anders en ik weet nog niet hoe dit af gaat lopen!



Wat vervelend MacTrees, gaat het vandaag weer iets beter?
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 09 april 2017 @ 10:35:

Zo dames, ik ben ook weer redelijk in het land der levenden. Nog wel een schrale keel en verstopte neus, maar niets dat niet op te lossen is met paracetamol en neusspray. Oudste is op wat kuchen en een loopneus na ook weer in orde en de jongste nog wel koorts gehad vannacht. Dus na een zetpil en wat kinder-neusspray, heeft ze een goede nacht gemaakt.

Gelukkig was man de hele week vrij dus kon ik even lekker rustig doen.

Heb dus in een paar dagen tijd '13 reasons why' uitgekeken. Best een hele goede serie. Alleen wel wat losse eindjes die niet zijn afgemaakt. Dat irriteert me wel wat, maar verder best een sterke serie.Fijn dat je je weer wat beter voelt! Deze serie staat ook op mijn lijstje! Ga ik binnenkort eens aan beginnen.
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aan het proberen om de nieuwe versie van kodi op onze laptop te krijgen, maar het werkt nog niet zoals ik wil. Maar ik wil graag FTWD gaan kijken en Prison Break samen met man, dus dan is het wel fijn als we dat op de tv kunnen doen. Dus daar ga ik deze week eens even voor zitten. Kunnen we met pasen lekker kijken!
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren




Zucht TWD loze maandag...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier ook een beetje met mijn ziel onder mijn arm.



Wat moet ik nou doen vanavond. Toch maar Fargo dan?



Spreuken 18:2
quote:Satchel schreef op 10 april 2017 @ 13:45:

Ik zit hier ook een beetje met mijn ziel onder mijn arm.



Wat moet ik nou doen vanavond. Toch maar Fargo dan?



[afbeelding]

Fargo is heel leuk. Beide seizoenen. Ook is er nog een film van. Ook erg leuk en past ook weer in het verhaal van de serie.



ik zie ineens een jehova invasie de straat inlopen. Tel er zo al 10! Gelukkig sta ik op de niet-aanbellen-lijst.
Ik heb even met mijn ogen dicht naar beneden gescrolled. Ik wil eigenlijk helemaal niet weten wat jullie vanavond gaan kijken! Ik mag niks kijken, ik moet een scriptie en een onderzoek afschrijven.

Vanavond geen excuus om niet te werken
Alle reacties Link kopieren
Mac Trees, hoe is het gegaan op je werk? (Of was je vrij vandaag?)



Hup, schrijven jij, kittens



Mamalin, hebben ze alsnog aangebeld? Sta je nog bij de deur? Leuke invulling van je (niet)TWD-avond
verdwaald op het nieuwe forum
quote:floflo schreef op 10 april 2017 @ 20:39:

Mac Trees, hoe is het gegaan op je werk? (Of was je vrij vandaag?)



Hup, schrijven jij, kittens



Mamalin, hebben ze alsnog aangebeld? Sta je nog bij de deur? Leuke invulling van je (niet)TWD-avond

Nope ze komen ècht nooit aan mijn deur. Ik heb er een jaar of 2 geleden 2 uitgenodigd om een bakkie koffie te doen met een plak cake, omdat 1 van hun een oud collega van me was.

Toen hebben we het er even over gehad dat ik ze respecteer in wat ze geloven, maar dat ik mijn eigen weg volg en geen behoefte heb aan jehova's en dat ze dat dan ook moeten respecteren.

Dus heeft hij voor me geregeld dat ze allemaal mijn huis overslaan.



Maar 10 man was ook wel een beetje overkill he
Alle reacties Link kopieren
Vandaag op het werk was het druk maar de collega waarmee dit conflict loopt is er morgen pas. Dan is er ook overleg. Gelukkig sta ik niet alleen en heb ik steun van mijn collega's. Het probleem ligt toch hoofdzakelijk bij die ene collega dus. Het is jammer dat het zo moet lopen, vind ik. Maar goed!



Het is een rare maandagavond. Waarschijnlijk ga ik toch outsiders kijken! En daarna naar bed om te dromen over TWD.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
quote:Starshine-2 schreef op 03 april 2017 @ 17:52:

Inmiddels aan AHS: Murder house begonnen. Valt me niet tegen



Ik vind 1 niet het beste, maar wel erg leuk om mee te beginnen. Herken je Alexandra? Ze doet het erg goed in AHS.



Kom ook even Ik ben AHS Hotel aan het kijken als ik tijd heb.....Maar komt ook omdat ik niet aan de laatste aflevering van Twd wil beginnen, want dan is het seizoen echt over en daar wil ik nog niet aan



Uitstelgedrag dus. Maar deze week ga ik hem kijken. Kan niet 2 weken doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MacTrees schreef op 10 april 2017 @ 21:24:

Vandaag op het werk was het druk maar de collega waarmee dit conflict loopt is er morgen pas. Dan is er ook overleg. Gelukkig sta ik niet alleen en heb ik steun van mijn collega's. Het probleem ligt toch hoofdzakelijk bij die ene collega dus. Het is jammer dat het zo moet lopen, vind ik. Maar goed!



Het is een rare maandagavond. Waarschijnlijk ga ik toch outsiders kijken! En daarna naar bed om te dromen over TWD.Succes vandaag MacTrees!
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Omg lovestar



Hoe kan je nou de finale uitstellen.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Dory_1 schreef op 10 april 2017 @ 11:22:

Voor ons eigen Walking Dead family topic



[afbeelding]



Zal dadelijk alles eens terug gaan lezen!Haha, zo'n mooi betoog en dan heel droog "and we have Daryl" ertussen
Uhm... stuff... and things
Hij is goed ja
quote:Lovestar schreef op 10 april 2017 @ 21:53:

[...]





Ik vind 1 niet het beste, maar wel erg leuk om mee te beginnen. Herken je Alexandra? Ze doet het erg goed in AHS.



Kom ook even Ik ben AHS Hotel aan het kijken als ik tijd heb.....Maar komt ook omdat ik niet aan de laatste aflevering van Twd wil beginnen, want dan is het seizoen echt over en daar wil ik nog niet aan



Uitstelgedrag dus. Maar deze week ga ik hem kijken. Kan niet 2 weken doen.Ik zag haar ja
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik jullie zo verwaarloos dames! Het gaat wel heel goed overigens met me, sinds 24u ben ik nu pijnstillervrij jeej!



Ik zag wat leuke GIF-jes voorbij komen, ik kan die jullie natuurlijk niet onthouden.. *wenkbrauwwiebel* Ik probeer deze week ook even bij te lezen maar zit weinig op de pc en via mobiel is dat niet prettig..







Rawr!





Hmmmm ja!





Alle reacties Link kopieren
Heel mooi Coda

En fijn dat het beter gaat met je
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kittens- schreef op 10 april 2017 @ 15:52:

Ik heb even met mijn ogen dicht naar beneden gescrolled. Ik wil eigenlijk helemaal niet weten wat jullie vanavond gaan kijken! Ik mag niks kijken, ik moet een scriptie en een onderzoek afschrijven.

Vanavond geen excuus om niet te werken Succes!
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat het goed met je gaat Coda!

En thanks voor de gifjes.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven