Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!



Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.



Groeten,

Community Manager VIVA





Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Groot schreef op 01 april 2017 @ 20:35:

Hè verdorie, nou heeft het forum bij mij ineens een ander lettertype. Ik heb in dit topic gelezen dat meer gebruikers dit hebben (gehad), zijn er mensen waarbij het uiteindelijk vanzelf weer terugsprong naar het normale lettertype? Of ben ik nu voor altijd gedoemd tot dit lettertype ?Mods, weten jullie misschien antwoord op de vraag of het veranderde lettertype (ooit) vanzelf weer overgaat of dat het zo blijft totdat de technische dienst dit opgelost heeft?
Alle reacties Link kopieren
Mods, ik krijg een foutmelding als ik iemand een prive bericht wil sturen.



privatemessaging::create_message::Title_too_short.

Bericht heeft gewoon een regel of 2. Nooit problemen mee gehad.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 07 april 2017 @ 18:06:

Mods, ik krijg een foutmelding als ik iemand een prive bericht wil sturen.



privatemessaging::create_message::Title_too_short.

Bericht heeft gewoon een regel of 2. Nooit problemen mee gehad.Kan het zijn dat de TITEL te lang is? Dus door re: re: re: etc?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 07 april 2017 @ 18:11:

[...]





Kan het zijn dat de TITEL te lang is? Dus door re: re: re: etc?Nee, die is 2 letters. Het is een eerste bericht aan iemand.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Oh wacht! Wat een ei ben ik. Ik ga even proberen de titel langer te maken.



Gelukt! Sorry
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 07 april 2017 @ 18:17:

Oh wacht! Wat een ei ben ik. Ik ga even proberen de titel langer te maken.



Gelukt! Sorry



Haha, en op mijn smartphone zag ik niet de hele melding, dus ook niet dat die too short was



Fijn dat het is opgelost.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Bug op mijn iPad



Hier inmiddels ook het lettertypeprobleem.
Alle reacties Link kopieren
Pompompom...

Ruim 1,5 maand na mijn vraag...



Zarah schreef op 20 februari 2017 @ 17:42:

Beste Mod,



Dit staat er in jullie uitleg over de cookies:





Wij gebruiken de volgende cookies:



Functioneel Noodzakelijk voor het functioneren van de website (vereist)

Statistieken Voor analyse doeleinden om de website te verbeteren (vereist)

Social Media Voor het laten functioneren van like buttons

Advertenties Om bij te houden welke advertenties je al hebt gezien en hoe vaak

Interesses Om informatie en advertenties zoveel mogelijk te laten aansluiten bij je interesses



Het lijkt met dat plaatjes op jullie forum vallen onder het functioneren van de website? Met Like buttons/advertenties en interesses hebben geplakte plaatjes immers niks te maken. Hoe kan het dan toch dat (opeens) ik alle cookies moet accepteren om een werkende website te krijgen? Ik forum hier al heeeeel lang, en tot voor kort ging dit gewoon prima.



Ik hoor graag jullie reactie.
Alle reacties Link kopieren
Voor de forummers met het cookie probleem:



Ten eerste, excuses voor de extreem late reactie! Vanaf nu kunnen jullie gewoon een snelle reactie van mij verwachten.



De TD is het aan het uitzoeken. Op dit moment lijkt het er op dat het beelden zijn die van externe websites komen. Dit is waarom er cookies geaccepteerd moeten worden. Zodat wij de beelden kunnen laten zien. Als je de cookies niet volledig accepteert zal je deze afbeeldingen dus niet kunnen zien.



Mocht het er naar uit zien dat dit niet het probleem is dan wil ik jullie vragen om ons een screenshot toe te sturen. Dit kan in dit topic of per mail naar: communitymanager@viva.nl.
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 08 april 2017 @ 23:17:

Hier inmiddels ook het lettertypeprobleem.Kun je een screenshot plaatsen in dit topic of mailen naar: communitymanager@viva.nl? Dan gaan we uitzoeken waar dit probleem vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
De Happinez reclame loopt hier nog steeds over reacties heen..
quote:CommunityManagerViva schreef op 10 april 2017 @ 16:36:

[...]





Kun je een screenshot plaatsen in dit topic of mailen naar: communitymanager@viva.nl? Dan gaan we uitzoeken waar dit probleem vandaan komt.Het is niet continu, zal screenshot maken als ik het weer zie.
quote:CommunityManagerViva schreef op 10 april 2017 @ 16:33:

Voor de forummers met het cookie probleem:



Ten eerste, excuses voor de extreem late reactie! Vanaf nu kunnen jullie gewoon een snelle reactie van mij verwachten.



De TD is het aan het uitzoeken. Op dit moment lijkt het er op dat het beelden zijn die van externe websites komen. Dit is waarom er cookies geaccepteerd moeten worden. Zodat wij de beelden kunnen laten zien. Als je de cookies niet volledig accepteert zal je deze afbeeldingen dus niet kunnen zien.



Mocht het er naar uit zien dat dit niet het probleem is dan wil ik jullie vragen om ons een screenshot toe te sturen. Dit kan in dit topic of per mail naar: communitymanager@viva.nl.Raar dat dit dan voorheen wel altijd kon. Dus toch een bug? Of verkapte koekjesopdringerij?
Ik wou ook even de irritante Happinezreclame melden hier. Heb er eigenlijk al een paar dagen last van, dat ik daardoor steeds een of twee reacties niet kan lezen.
Dan moet ik misschien in dit topic zijn.



Dit topic op de zwanger-pijler staat al heel lang op de tweede plek bij mij, terwijl de laatste reactie niet zo recent is. Kan daar iets aan gedaan worden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Kastanjez schreef op 11 april 2017 @ 08:34:

Ik wou ook even de irritante Happinezreclame melden hier. Heb er eigenlijk al een paar dagen last van, dat ik daardoor steeds een of twee reacties niet kan lezen.De Happinez advertentie is aangepast en zou niet meer voor problemen moeten zorgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:CommunityManagerViva schreef op 10 april 2017 @ 16:33:

Voor de forummers met het cookie probleem:



Ten eerste, excuses voor de extreem late reactie! Vanaf nu kunnen jullie gewoon een snelle reactie van mij verwachten.



De TD is het aan het uitzoeken. Op dit moment lijkt het er op dat het beelden zijn die van externe websites komen. Dit is waarom er cookies geaccepteerd moeten worden. Zodat wij de beelden kunnen laten zien. Als je de cookies niet volledig accepteert zal je deze afbeeldingen dus niet kunnen zien.



Mocht het er naar uit zien dat dit niet het probleem is dan wil ik jullie vragen om ons een screenshot toe te sturen. Dit kan in dit topic of per mail naar: communitymanager@viva.nl.Maar jeetje....1,5 maand na mijn vraag en jullie zijn het nog aan het uitzoeken? En zijn jullie het dan met me eens dat dit niet de bedoeling kan zijn? Dat je voor een functionerende website cookies voor social media en zo moet accepteren? Wat is jullie standpunt hierin?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zarah schreef op 11 april 2017 @ 15:09:

[...]





Maar jeetje....1,5 maand na mijn vraag en jullie zijn het nog aan het uitzoeken? En zijn jullie het dan met me eens dat dit niet de bedoeling kan zijn? Dat je voor een functionerende website cookies voor social media en zo moet accepteren? Wat is jullie standpunt hierin?We zijn op dit moment aan het uitzoeken hoe we technisch kunnen voldoen aan de wetgeving maar toch ook alle afbeeldingen kunnen laden. Dit kost helaas tijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht, zonder cookies en plaatjes, nog even af....
Alle reacties Link kopieren
Andere reclame, zelfde probleem

Alle reacties Link kopieren
Mods, ik wil mijn avator aanpassen, maar ik krijg niet de entrybalk om mijn foto aan te passen. Ik heb adblockers etc geinstalleerd, maar ik krijg dus niet dat 'vakje' om een andere afbeelding te uploaden.

Doe ik iets fout of is er een storing?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 14 april 2017 @ 20:12:

Mods, ik wil mijn avator aanpassen, maar ik krijg niet de entrybalk om mijn foto aan te passen. Ik heb adblockers etc geinstalleerd, maar ik krijg dus niet dat 'vakje' om een andere afbeelding te uploaden.

Doe ik iets fout of is er een storing?



Probeer het anders eens in een andere browser. Misschien werkt het dan wel.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 14 april 2017 @ 20:24:

[...]





Probeer het anders eens in een andere browser. Misschien werkt het dan wel.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva ForumDank je, ga ik even proberen!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 14 april 2017 @ 20:24:

[...]





Probeer het anders eens in een andere browser. Misschien werkt het dan wel.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva ForumVia twee andere browsers geprobeerd: hetzelfde resultaat, ik krijg geen entry box om mijn foto aan te passen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven