Lijf & Lijn alle pijlers

Afvalchallenge 2017 - Deel 2

03-04-2017 20:00 2884 berichten
Nieuwe meeschrijvers welkom!

In dit topic vallen we op een gezellige en verantwoorde manier af. Als je mee wilt doen graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

Naam Lengte Start Streef Huidig Week +/- Totaal
Hamaika 1,64m 86 67 72.8 +0.4 -13.2
Maureen 1.74m 75 67 75.9??? 0 +0.9
Polkadot 1.78m 96.1 75 88.3? -0.2 -7.8
Flyingdaydreams 1.77m 98 80 89.4? -0.5 -8.6
Sneeuwwitje80 1.80m 81.3 75 78.5? 0 -2.8
Strawberry 1.65 83 65 73.3??? -0.9 -9.7

Na meerdere weken niet reageren –> = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon gezellig en actief blijft.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid even laat weten!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 11-06-2019 07:42
65.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@jua je lichaam is mischien wat veranderd in die jaren?

10 kilo is iets om trots op te zijn!



@woeffie waarom vinden ze dat raar?



@hildes goede start!!



Voor iedereen die is afgevallen GOED GEDAAN!!
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig iedereen!



Ik had een hele positieve verrassing op de weegschaal vanochtend: 85,8 dus 1,1 kg eraf!



Snaaien is helemaal niet goed gegaan, dus moet van de week echt beter mijn best doen, anders haal ik echt niet hetzelfde resultaat. Zal lastig worden met het paasweekend, maar we gaan ervoor!!
Only dead fish go with the flow.
Alle reacties Link kopieren
Wauw toch flink wat er af Sannenas!



Wauw heel veel --- in de tabel! En maar een klein +je! Top!



Mijn lijstje vandaag:

O: 2 boterhammen met hagelslag, glas topfit (yoghurt was op)

T: 1 boterham halvajam

L: 3 boterham halvajam, beker bouillon

T: appel - peer

T: pakje sultana

*: uur sportschool

D: gekookte aardappel, slavink, jus, appelmoes, sla/wortel/mais/ei/beetje slasaus

*: half uur wandelen naar vergadering

T: koekje bij vergadering?
Zo even tijd om uitgebreider te reageren. Tabel is tot zover bijgewerkt.



Nikki balen dat je wat bent aangekomen meis,.. Maar komt goed met die rotplateuas, kijk maar naar mij, lang rond de 82,5 gehangen en ook lang rond de 78.5. En nu toch weer een kilootje er af. Het frustreert wel ja, maar jij bent ook goed bezig met het hardlopen, Je kan het! Goed gedaan op die barbecue ook!



Twilight netjes van je in het café!!!!! Oh malibu cola, heerlijk is dat! En die sloten water hahaha, snap dat je het zat was. Moest je niet de hele avond naar de wc?

Heftig dat die BBQ die misschien de laatste was van die dierbare. Wat een verrot jaar is het toch voor velen, dit 2017. Ben je uiteindelijk nog gaan hardlopen?



Sannenas balen dat je het vooral in de avonden moeilijk hebt. Die zijn ook het lastigst ja, vooral in de weekends vind ik. Wat ik vaak doe is n schaaltje yoghurt of n paar van die augurkenschijven om een uurtje of 8. Dan heb je toch wat bite. Hopelijk gaat het de komende tijd wat beter. En toch 1,1 er af! Wat Nikki zegt klopt, is vooral vocht dat je dan vasthoudt na steengrill en uiteindelijk is het dus goed gekomen op de schaal vandaag. Goed bezig!



Nikki ja die crackers met tomatentapenade en rucola zijn mij goed bevallen. Wel vervelend dat ze alleen grote zakken rucola verkopen in Albert heijn en niet kleine porties. Hoe ging de barbecue?



Suikerbroodje ondanks alles toch ook een goed resultaat op de schaal meis! Goed dat de knop weer om is en je gelijk resultaat zag! En ja dat midweekje is zeker verdiend na alle ellende die ik heb meegemaakt. Kijk er naar uit, nog anderhalve maand....



Zwaantje prima dat je morgen weegt. Knap ook hoe je het hardlopen weer opbouwt. Goed bezig! En scheelt zeker ja, thuis eten. Ik heb ook pas weer het paasweekend verleidingen, 2 etentjes. Dus tot die tijd rustig aan haha.



Mousecat lekker ook zo een start!



Jane-Ice ook netjes wat er af meis!



Karen ik heb je uit de tabel gehaald. Jammer dat je weggaat meis. Ook heel veel succes verder.



Hildes ook een vliegende start ja! Dat motiveert wel he om zo te beginnen!



Woeffie dat vind ik echt heel raar van de bond dat ze dat niet begrijpen. Hoezo dat dan? Daar zijn ze toch voor? Als de bond het niet begrijpt dan wellicht een juridisch loket of rechtsbijstand inschakelen?



Jua ik vind het knap al die mijlpaal van 10 kilo. En het rolletje dus weg, oh ik haat die rol haha. Vergeet niet he dat het voor ons ook anders is omdat wij onszelf elke dag zien in de spiegel en sommigen die ons complimenten geven zien ons veel minder dus zien veel meer verschil. Voor en na fotos kunnen helpen om verschil echt te zien. Niet opgeven hoor meis, al is het mega balen je bent supergoed bezig.



Hier heb ik keurig gegeten vandaag. Vanochtend ontbeten met brood met kipfilet. In de lunch 2 broodjes beenham en tussendoor augurkenschijven. Net als diner zuurkool gegeten met een gehaktbal en mosterd en vanavond nog een schaaltje appelmoes. Ook een half uur gewandeld in de lunch en vanavond nog n half uur op de hometrainer.



.
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 21-12-2017 12:22
11.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hamaika:
voor Hamaika
Alle reacties Link kopieren
Ach Hamaika, ik schrijf pas heel kort mee, maar ik heb al wel meegekregen dat je nu echt een zware periode hebt. Ik vind het echt heel knap dat je gewoon doorgaat en een virtuele dikke Hopelijk heeft het een beetje opgelucht om goed te kunnen janken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie best veel goede resultaten hier, wat fijn! Het motiveert mij om door te gaan.



Mijn resultaat is -0,5, totaal -5 kg, gewicht 78,5kg



Sterkte Hamaika! Bedoel je de vakbond Woeffie?
Dank jullie wel lieverds. Doet me goed.



Is gewoon ff heel erg moeilijk ja......

Femme netjes ook van jou die halve kilo. Je staat in de tabel.



Ik mis nu nog Tailormade, Zwaantje en Blondelady.
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 21-12-2017 12:22
68.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hamaika
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
@ Hamaika: dikke knuf! het gaat slijten maar het zal nu zeker niet makkelijk zijn!



Vanmorgen woog ik 82,3. Meer dan vorige week maar ik ben ongesteld dus denk dat het vooral vocht is. Netjes gegeten wel en daar ga ik mee door voorlopig.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat slijten hoor Hamaika maar heeft gewoon tijd nodig! Komt vanzelf en af en toe lekker janken kan enorm opluchten!



Ik kon het niet laten vanmorgen nog een keer te wegen ben niet meer ongesteld. En het was 70.5



We gaan weer vol goede moed verder! Vandaag rustdag morgen weer lekker sporten. Gister uurtje sportschool geweest.



Mijn lijstje:

O: mueslibol met heel klein beetje boter

T:-

L: zelfgemaakte tomatensoep en een proteïne boterham met zuivelspread en ham

T: bakje kwark

D: courgette zalm koekjes met courgetti

T:?
Alle reacties Link kopieren
He meiden,



Sorry voor mijn afwezigheid, maar was even druk met wat andere dingen. Wil wel graag weer in de tabel, want ben bang dat ik anders weer ga aankomen. Huidig gewicht is 86.5. Mag ik er weer in Hamaika?
Alle reacties Link kopieren
Welkom terug Bloempie



Hier een niet zon best lijstje vandaag. Had een te hectische dag op het werk! ( Ik moet toch iets de schuld geven....)

Ik zal het eerlijk opschrijven.....



O: yoghurtontbijtje met glas topfit

T: 1 boterham halvajam

L: 3 boterham halvajam, beker bouillon

T: appel - peer

T: snickers, blikje red bull Aiiiii

T: choco rijstwafel

T: handje amandelen (was ook niet nodig, maar lag binnen handbereik...)

D: gekookte aardappelen, jus, snijbonen/ui/spek, saucijsje met appelmoes

T: verjaardag......



Op verjaardag neem ik alleen een taartje, en zal van de nootjes/chips/hapjes afblijven!



Ik heb zon 7000 stappen gezet op het werk, dus dat is dan wel weer positief. Heb dr zere voeten van, hakken zijn dan toch minder fijn

Voor ik naar de verjaardag ga ook nog maar even hoepelen.



Hoop dat jullie dag beter was!



Nu gewoon maar weer herpakken, en niet op de verjaardag ook nog maximaal snaaien van al het lekkers.
Bloempie welkom terug! Je staat er weer in meis.



Nogmaals dank jullie wel voor het meeleven meiden.

Zwaantje balen dat iets erbij, maar als je ook ongesteld geworden bent logisch. Ik ben ook weer de pineut sinds vandaag.



Nikki fijn dat het bij jou juist weer over is en mooi tussengewicht. Goed zo!



Twilight die 7000 stappen compenseren wel wat gelukkig ja. Al is dat beter op platte schoen haha. Precies, met herpakken en een keer uit de bocht is nog niet alles verloren. Succes weer!



Ik heb vandaag per ongeluk gecheat, na de rotdag van gisteren. op zich baal ik wel maar ik mag 1 cheatdag per week. De rest van de week dan dus netjes doen, dan hoop ik dat het meevalt overal.



Fijne avond!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 21-12-2017 12:22
16.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Had een beetje een zware dag vandaag! Nou ja vanavond dan. Mn dochtertje zat lekker chips te eten en daar was natuurlijk nog een heleboel over want ze mocht maar een bakje dus nog bijna een hele zak chips open in de kast! En wat had ik daar zin in Haha ik had net de zak gepakt maar bedacht me na 1 handje chips dat het zo zonde is om dat nu te doen! Dus net netjes een gekookt ei op met rookvlees Haha
Alle reacties Link kopieren
Ahhh Goed bezig Nikki! Knap dat je de chips dan nog weer kunt wegleggen!

Hamaika als je het bij je cheatday van gisteren kunt laten, dan komt het helemaal goed maandag!



Gisteren op de verjaardag hadden ze groot uitgepakt: taart, chips, nootjes, hapjes, salades, toastjes, stokbroodjes met smeersels.

Ik heb het bij 1 glas cola, een taartje en 3 stukjes stokbrood met kruidenboter gehouden.

Dus dat ging goed!
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan Twilight!

Ja vond het zelf ook wel knap Haha normaal was zak open zak leeg



Ik ga zo lekker sporten en daarna werken tot vanavond half 10 dus deze dag kan ook niet heel veel mis gaan



O: klein beetje kwark met kaneel en cracker hummus

T:-

L: 2 proteïne boterhammen met ham en rookvlees en een gekookt ei

T: meloen

D: stamppot andijvie met tartaar

T: ?
Nikki en twilight: goed ingehouden! Nikki, ik zie dat jij regelmatig proteïne boterhammen in je lijstje hebt staan. Maak je die zelf of koop je dat ergens?



Ik zit nog half in nachtdienst-zombiemodus, mijn weekend is begonnen ;) Ik voel me niet lekker, het lijkt wel of ik misselijk ben van de honger. Hoop dat dat morgen weer over is.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik kom me maar even afmelden, jammergenoeg. Ik ben wel heel goed bezig met gezond eten en sporten maar ik heb heel veel aan m'n hoofd o.a. reorganisatie op het werk en freelance opdrachten die nu heel veel zijn. Ik merk dat het even te veel moeite is om telkens mee te lezen en te schrijven. Ben heel erg gestresst en probeer even zo weinig mogelijk te doen naast werken en sporten.



Vind het wel heel jammer en hoop dat ik binnenkort weer mee kan schrijven en alles wat weer normaler is.



Voor nu wil ik iedereen succes wensen! Jullie kunnen het meiden! Even in het speciaal kracht en succes toegewenst aan hamaika. Hoop dat je je telkens wat beter voelt meid. Je bent een topper!
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel dat bij Jip en jij hildes. Dat heb ik via de foodsisters.



Jammer Blondelady maar begrijpelijk dat je nu andere dingen aan je hoofd hebt. Succes en mischien tot snel
Alle reacties Link kopieren
Wat is het rustig hier!

Ik kom net uit de sportschool zo weer aan het werk.

Hier gaat het heel goed met eten en sporten! Ik heb de 69 gezien!
Nikki: wat goed! Nu volhouden



Blondelady: jammer dat je weggaat, maar ik snap het wel. Als je zoveel aan je hoofd hebt, zijn prioriteiten nodig. Succes met al het werk!!



Ik heb bijna het klokje rond geslapen. Ga dadelijk denk ik naar de sportschool. Ik moet m'n voet een beetje rust gunnen, beginnende blessure, dus geen hardlopen of baantraining voor mij vandaag. Wat ik wel jammer vind, want is best aardig weer hier.
Alle reacties Link kopieren
@blondelady: jammer dat je weggaat maar wel begrijpelijk. Merk ook bij mezelf dat met drukte dit soort dingen als het eerst blijven liggen. Wel goed dat je door gaat met sporten en gezond eten! Veel succes.



@nikki: super goed! Ben ook jaloers op dat gewicht ik heb de 81 ook al twee dagen gezien! Dus we gaan nu voor die 80 in zicht! Wel vanavond een etentje (was ik even vergeten in de planning). Maar ik ga me inhouden! Net als van het weekend en dan moet het goedkomen!
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat je afmeldt, blondelady. Veel succes met je sporten en gezond eten en je werk!



Hier vandaag een goede dag. Net lekker (hard)gelopen. Met die app naar 5km gaat het tot nu goed met mijn enkels, langzaam opbouwen. Vandaag 2x 3 en 2x 5 minuten hardgelopen. Dat lijkt weinig, maar het begint toch op sporten te lijken. Ik loop ervoor en erna ook nog, totaal ben ik meer dan een uur op pad geweest.



Ik voel me wel opgeblazen en de weegschaal was niet lief voor me vanmorgen. Hopelijk is het maandag beter, anders komt er wel een hele dikke plus bij mij.



Alvast hele fijne paasdagen allemaal! Ik ben blij als dat voorbij is. Geen paaseieren meer die me aanstaren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven