Lijf & Lijn alle pijlers

Ladies Run Rdam

10-04-2017 19:01 7 berichten
Hoi,



Ik heb me ingeschreven voor de ladies run, een goede stok achter de deur om het hardlopen op te pakken.



Ik bootcamp 3x per week, daar hardloop ik ook stukjes maar geen kilometers achter elkaar.



Nog 60 dagen om voor 5km te trainen.

Morgen ga ik beginnen, vanavond bootcamp.



Hopelijk lukt het mij! Nog meer die meedoen? Hoe train jij?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorig jaar gedaan en ga dit jaar weer. Ik loop nu 2 jaar. Ongeveer 3x in de week. Ik ben niet zo van t kijk ons vrouwen eens geweldig zijn, maar vind het wel een leuke en gezellige loop. Voor welke afstand ga je?
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat je meedoe!



Het is vooral ook erg gezellig! Ik doe mee voor de 4de keer. De 7.5 km deze keer.



Ik train 1 a 2 keer per week en daarnaast bbb, bootcamp en dergerlijke.
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig!! Ik doe het met Evy. Fijn programma, (voor mij) goed bij te houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toevallig vandaag overgehaald door een collega. Heb em vorig jaar ook gelopen, maar daarna niet meer wezen lopen:(. Sport wel 2 a 3 keer per week in de sportschool, dus hopelijk ben ik er snel. Heb 'binnen een half uur' al uit mijn hoofd gezet, dat scheelt.
Alle reacties Link kopieren
Doen!

Wanneer is ie?



Ik heb afgelopen zaterdag de City Run gelopen, was helemaal super!

Je kunt het!
668, the neighbour of the Beast
@ Marels, 11 juni is het! De City run lijkt mij ook super leuk, wil ik volgend jaar ook aan meedoen!



Ik ga voor de 5km, dat is al heel wat voor iemand die hardlopen het altijd heeft gehaat!

Ik heb ook de evy app, ik ga eerst maar een kijken hoever ik kom en dan weet ik een beetje met welke les ik moet beginnen.

Ik heb 3 maanden geleden de eerste 2 lessen van de evy app gedaan en toen ben ik begonnen met 3x per week bootcampen. Een vriendin heb ik ook weten overhalen, Heb ook gelijk als doel gesteld onder de 30min en het liefst onder de 27min. Maar eerst maar eens gaan trainen ervoor, hopelijk valt dat nog in te plannen naast 3x per week bootcamp en gaat het niet teveel voor mn beentje worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven