Contacten Den Haag :)

08-04-2017 20:49 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal!

Ik ben Marloes, 29 en ben de afgelopen jaren nogal vaak verhuisd. Ik woon nu (voor de derde keer) in Den Haag.

En hoewel ik hier een aantal erg goede vrienden heb, zou ik het leuk vinden meer mensen te leren kennen!



Mensen die bijv. het leuk vinden dagjes uit te gaan, simpelweg een terrasje te pakken, te wandelen (bijv strand), of bijvoorbeeld interesse hebben in cultuur; steden, musea of optredens bezoeken.

Heb je interesse, reageer gerust hieronder of stuur een pb
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik wil je een privebericht sturen met mijn mail, maar je hebt het niet aan staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goldengirl85 schreef op 09 april 2017 @ 14:23:

Hoi,



Ik wil je een privebericht sturen met mijn mail, maar je hebt het niet aan staan.Hoi! dank - ik heb de instellingen nu gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey Marloes,



Heel herkenbaar.. altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ben 33 en woon in Delft. Dus Den Haag is niet zo ver ;)

Lijkt me leuk om in contact met je te komen!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
quote:Flower8983 schreef op 10 april 2017 @ 21:33:

Hey Marloes,



Heel herkenbaar.. altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ben 33 en woon in Delft. Dus Den Haag is niet zo ver ;)

Lijkt me leuk om in contact met je te komen!



Groetjes!

'

ik stuur je een berichtje
Alle reacties Link kopieren
Hi Marloes,
Ik heb je berichtje gelezen en het lijkt me leuk in contact met jou te komen. Ik woon zelf in Voorburg, net op de grens met Den Haag en ik ben 28 jaar. Een van mijn goede voornemens voor het nieuwe jaar is aan mijn sociale leven te werken en nieuwe mensen leren kennen dus bij deze ;-)

Groetjes,
Anna

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven