Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:watdachtjehiervan schreef op 09 april 2017 @ 11:07:

[...]





Een gebroken gezin kan nog wel een warm gezin zijn. Kijk naar Chelsea die heeft een goede band met zowel vader als moeder. En Leah heeft haar moeder en stiefvader die met haar mee leven. Nu ik er nog is over nadenk weet ik eigenlijk niet zeker hoe het precies bij Maci zit. Maar haar thuis situatie is zeker beter dan bij bijvoorbeeld Amber en Caitlyn.+1
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Daaromniet schreef op 09 april 2017 @ 10:07:

Ik geloof eigenlijk dat geen van die meiden uit een warm gezin komen. Gebroken gezinnen en weinig/geen betrokken vaders.

Chelsea's vader is heel erg betrokken. Ze heeft idd ook een goede band met haar moeder.

Maci komt ook uit een redelijk normaal gezin geloof ik, al zie je haar ouders niet veel omdat ze niet op tv willen.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Caitlin had toch wel een 'redelijk' normale vader? Tenminste die heb ik wel eens gezien.

Ze heeft er geloof ik weinig contact mee.
.
quote:isa__88 schreef op 09 april 2017 @ 12:32:

Caitlin had toch wel een 'redelijk' normale vader? Tenminste die heb ik wel eens gezien.

Ze heeft er geloof ik weinig contact mee.De moeder van Caitlyn heeft zoveel kapot gemaakt.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:watdachtjehiervan schreef op 09 april 2017 @ 13:21:

[...]





De moeder van Caitlyn heeft zoveel kapot gemaakt.Ja, toen ik die vader zag leek het me best een sympathieke vent. Hij was ook wel lief voor Caitlyn maar verder weinig contact geloof ik of dat zien we niet.
.
quote:isa__88 schreef op 09 april 2017 @ 12:31:

[...]



Chelsea's vader is heel erg betrokken. Ze heeft idd ook een goede band met haar moeder.

Maci komt ook uit een redelijk normaal gezin geloof ik, al zie je haar ouders niet veel omdat ze niet op tv willen.Chelsea's vader is een schat idd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Javi heeft vandaag een foto van hem met Lincoln en Isaac bij voetbal op instagram geplaatst en Kailyn op haar ig een foto van de twee jongens op hetzelfde voetbalveld. Dat lijkt me een positieve ontwikkeling t.o.v. wat er de laatste afleveringen bij ons te zien was. En fijn voor Isaac!
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren Quote
Damn wat gaat Jenelle tekeer zeg tegen / over haar moeder zeg! Bah bah... en Jace kijkt zo sneu.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wowww wat is Kailyn een ontzettende b**** tegen Javi zeg, ze is super arrogant echt een naar mens en Javi vind ik ook een loser gedraag je als een man dude
quote:maritleoni schreef op 11 april 2017 @ 23:04:

Wowww wat is Kailyn een ontzettende b**** tegen Javi zeg, ze is super arrogant echt een naar mens en Javi vind ik ook een loser gedraag je als een man dudeIsaac lijdt er zichtbaar onder en Kailyn reageert daar amper op. Zo sneu voor Isaac. Kailyn is op dit moment geen goede moeder. Javi heeft ook vreemde trekjes vind ik. Hij ziet gelukkig wel hoe de hele situatie voor de kinderen is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wanneer zijn die laatste afleveringen eigenlijk opgenomen? De rechtzaak van Jace is nog steeds niet voor de rechter geweest. Het is iedere keer uitgesteld.
Alle reacties Link kopieren Quote
De rechtszaak is op 23 mei http://radaronline.com/ce ... ace-postponed-teen-mom-2/
Spannend! Wat denken jullie?
Een warm nest is geen garantie voor een kind dat opgroeit tot verantwoordelijke gezonde volwassene. Andersom is een problematisch nest geen garantie voor een kind dat opgroeit tot onverantwoordelijke ongezonde volwassene.



Evenals financiele situatie in een gezin, gezinsgrootte etc.



Dus dat is allemaal lood om oud ijzer, wanneer we daarover gaan speculeren.



Feit is wel dat dat wat we zien op TV beeldvorming teweeg brengt.

Jenelle die als een dorpsgek te keer gaat tegen haar moeder, Barbara die enerzijds emotioneel is vanwege de verslechterde band met haar dochter en anderzijds laaiend wordt van haar gedrag.



Chelsea en Cole die nog ef vlak voor het trouwen een babypop in huis halen en slapeloze nachten nabootsen. Hoe gek kun en wil je zijn. Die pop had ik in de eerste de beste kliko gegooid.



Kailyn en Javi......ik vind beiden noch vredelievend noch haatdragend overkomen. Enerzijds hebben ze herrie, anderzijds willen ze het regelmatig bijleggen of in ieder geval milder tav elkaar zijn in hetz belang van hun communicatie over de kinderen. En steeds gebeurd er iets waardoor de boel weer wil opladen. Actie en reactie. Over en weer. Beiden.



Leah die beautyschool wil volgen. Tja, daar zit toekomst in zeker?

En dan zomaar de ommezwaai naar communicatie. Ik vind het super dat ze wil gaan scholen, echter waar komt die keuze ineens vandaan. Het gaat toch niet over een pakje boter....Becel of Blue Band?



Ach....ik kijk, ik vind het leuk om te kijken. Kijk vanalles door elkaar. Seizoen 1,2 en huidige seizoen geloof ik. Om tureluurs van te worden, maarkijken zal ik!
Alle reacties Link kopieren Quote
In amerika begint volgende week (?) Alweer een nieuw seizoen teen mom og
Oh leuk! Bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond begint het nieuwe seizoen van OG.

Heeft iemand een idee wanneer dit in Nederland te zien zal zijn of een optie waardoor je het tegelijk met Amerika kan kijken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik keek vandaag de achter de schermen aflevering en jeetje, wie denkt Jenelle wel niet dat ze is. Ze krijgt Farrah trekjes. Of zouden het toch de zwangerschapshormonen + de bipolaire stoornis zijn? Vraag me serieus af of ze haar medicatie nog slikt tijdens de zwangerschap. Ben geen psychiater ook, maar ik zou eerder zeggen borderline dan bipolair, just saying.. Ik had erg met Barb te doen en al helemaal met Jace. Begrijp ook niet waarom ze het de hele tijd heeft over dat haar kind van haar afgepakt/afgenomen is?? Barb was zo genereus om hem in huis te nemen, anders had hij waarschijnlijk in een pleeggezin terecht gekomen. En ze heeft zelf de voogdij afgestaan... Trieste situatie hoor.
Life is always rocky when you're a gem.
quote:Opaque schreef op 19 april 2017 @ 04:14:

Ik keek vandaag de achter de schermen aflevering en jeetje, wie denkt Jenelle wel niet dat ze is. Ze krijgt Farrah trekjes. Of zouden het toch de zwangerschapshormonen + de bipolaire stoornis zijn? Vraag me serieus af of ze haar medicatie nog slikt tijdens de zwangerschap. Ben geen psychiater ook, maar ik zou eerder zeggen borderline dan bipolair, just saying.. Ik had erg met Barb te doen en al helemaal met Jace. Begrijp ook niet waarom ze het de hele tijd heeft over dat haar kind van haar afgepakt/afgenomen is?? Barb was zo genereus om hem in huis te nemen, anders had hij waarschijnlijk in een pleeggezin terecht gekomen. En ze heeft zelf de voogdij afgestaan... Trieste situatie hoor.

Tenenkrommend aangezien.

Beide vrouwen zijn zwaar ongeschikt om Jace op te voeden.

Dat arme kind lijkt altijd aanwezig te zijn bij die verschrikkelijke ruzies en bedreigingen over en weer.

Uit huis halen en naar een goed ondersteunend pleeggezin, is er nou geen instantie in Amerika die toeziet op kindermishandeling, want dat is wat hier gebeurt.
quote:karin12345 schreef op 19 april 2017 @ 10:35:

[...]



Tenenkrommend aangezien.

Beide vrouwen zijn zwaar ongeschikt om Jace op te voeden.

Dat arme kind lijkt altijd aanwezig te zijn bij die verschrikkelijke ruzies en bedreigingen over en weer.

Uit huis halen en naar een goed ondersteunend pleeggezin, is er nou geen instantie in Amerika die toeziet op kindermishandeling, want dat is wat hier gebeurt.Nou inderdaad! Wat een stress en een haat en nijd tussen die twee.
Misschien mag Jenelle haar medicijnen niet nemen tijdens de zwangerschap?



Ik heb echt zitten janken gisteravond. Jace lijkt op het kind van iemand die ik ken en ze zijn ook nog even oud. Zo zielig!
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar wat is er toen dan afgesproken? Tijdelijk tot Jennelle weer alles op rit had of voor altijd naar Barbara?



Jenelle was toen een junk en kon zichzelf niet redden dus Jace naar Barb, heel logisch.. Maar ze heeft nu alles op orde (lijkt het) dus kan mij goed voorstellen dat het extreem frustrerend is voor Jennelle dat ze hem niet terug krijgt..
[quote]SF_ schreef op 19 april 2017 @ 10:55:

Misschien mag Jenelle haar medicijnen niet nemen tijdens de zwangerschap?



/quote]

Het zal mij een wordt wezen of die Jenelle haar medicijnen wel of niet mag slikken.

Voor mijn part vechten die twee vrouwen elkaar de tent uit.

Maar NIET in de aanwezigheid van Jace, nooit.

Het gaat nooit om hem, hij is geen prioriteit, hij is het slachtoffer geworden van die twee die van alles met elkaar de behapstukken hebben over het arme hoofd van Jace heen.

Is er geen kinderbescherming in Amerika?

Dit is toch kindermishandeling?
quote:LaVidaPura schreef op 19 april 2017 @ 10:59:

Maar wat is er toen dan afgesproken? Tijdelijk tot Jennelle weer alles op rit had of voor altijd naar Barbara?



Jenelle was toen een junk en kon zichzelf niet redden dus Jace naar Barb, heel logisch.. Maar ze heeft nu alles op orde (lijkt het) dus kan mij goed voorstellen dat het extreem frustrerend is voor Jennelle dat ze hem niet terug krijgt..

Dat kind moet definitief bij die vrouwen vandaan gehouden worden.

Geen van tweeeen zijn nog in staat dit kind goed op te voeden.

Er is al veel te veel schade aangericht bij Jace, alleen een fatsoenlijk en goed pleeggezin en veel externe begeleiding krijgt dat nog goed.

Die twee vrouwen mogen, wat mij betreft, los van elkaar Jace af en toe bezoeken.

Onder begeleiding en van te voren geinstrueerd wat ze wel of niet mogen vertellen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het ook heel naar om te zien gister, nou ja bij alle afleveringen gaat het zo eigenlijk.

Ze vechten continu in het bijzijn van Jace, je ziet zijn gezichtje soms ook echt wegtrekken , hij weet dondersgoed dat het over hem gaat.



Maar ik weet niet wat er was afgesproken, volgens mij mocht Jace weer bij Jenelle wonen als ze haar leven idd op de rit had maar ze blijven maar bekvechten over Jace.

Moet zeggen dat Jenelle wel echt veranderd is (behalve de ruzies met haar ma) ze zorgt ook goed voor Kaiser, ze is misschien niet de meest stabiele persoon maar ze heeft nu wel een redelijk normaal gezinnetje en haar leven op de rit, vind ik persoonlijk maar die ruzies tussen haar en Barbara... dat stopt gewoon niet zolang dit met Jace niet is geregeld.
.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven