Sportmaatjes/gezellige contacten Zwolle 20-30

04-04-2017 21:33 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik ben 22 jaar, werkende en woon sinds een poosje in Zwolle.

Omdat ik niet meer studerend ben en werk als ambulant hulpverlener, bevind ik mij niet echt in kringen waar ik veel mensen leer kennen.

Ik heb zeker wat leuke contacten opgedaan hier, maar ik zou graag nog wat nieuwe mensen te leren kennen!

Omdat ik hard op zoek ben naar motivatie voor de sportschool (liever niet een te dure), zou een sportmaatje zeer gewenst zijn.

Maar ook zoek ik iemand om een drankje of hapje mee te doen, het gezellig mee te hebben, goede gesprekken mee te kunnen voeren, een filmpje te kijken of wat dan ook.



Mocht je ook behoefte hebben aan nieuwe contacten, stuur me gerust een berichtje!



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Heb je een berichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een bericht gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Hey, ook is iemand dichtbij haha. Ik ben zelf nog wel student en 20 jaar. Ik woon eingelijk voor de studie in Leeuwarden, maar in het weekend en vakanties ben ik soms nog wel te vinden bij mijn ouders in Heino dus vlakbij Zwolle.
Alle reacties Link kopieren
Ik had je een paar dagen geleden een bericht gestuurd, vergeten hier te melden, dus bij deze! ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je een berichtje !
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook een berichtje gestuurd :)

Misschien is het een optie om met wat meer mensen iets te gaan drinken? Gezien het aantal reacties in dit topic :)
Alle reacties Link kopieren
Desolate schreef:
14-05-2017 11:53
Ik heb je ook een berichtje gestuurd :)

Misschien is het een optie om met wat meer mensen iets te gaan drinken? Gezien het aantal reacties in dit topic :)
Lijkt mij ook wel gezellig idd!
Alle reacties Link kopieren
Leeft Deze topic nog? ;);)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven