Tivoli of slagharen

12-04-2017 11:45 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kent 1 of beide parken? We twijfelen welke over welke het leukst is met 2 kinderen van 5 en 8?
Nouja, de reistijd lijkt me nogal verschillen.
Alle reacties Link kopieren
Of bedoel je Tivoli in Nijmegen? Dat is meer een uit de kluiten gewassen speeltuin dan een pretpark.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 12 april 2017 @ 11:49:

Of bedoel je Tivoli in Nijmegen? Dat is meer een uit de kluiten gewassen speeltuin dan een pretpark.



Ja die!



Net zoiets als julianatoren?
Tivoli is super voor kinderen in basisschoolleeftijd (en kort voor start basisschooltijd, pak hem beet vanaf een jaar of 2,5 a 3)!
Ik vind ze nogal verschillend. Slagharen is sowieso veel groter en heeft ook spannender/grotere attracties. Tivoli is leuk tot een jaar of 8 denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Slagharen is echt een Ka uu te park (in mijn ogen) zou ik niet doen!! Daarbij onder de 1.20 mogen ze bijna nergens in. Ik zou iets anders zoeken...
Alle reacties Link kopieren
Tivoli is leuk tot een jaar of acht, de vraag is of jullie oudste het volgend jaar nog leuk vindt. Dat zou ik in de afweging meenemen.

En zoals gezegd wordt is het nogal een verschil. Tivoli is lang niet zo groot als Slagharen, dat zie je in het prijskaartje ook terug. Maar wel erg leuk voor kleinere kinderen. Onze zevenjarige vindt Tivoli nog steeds erg leuk, met de achtbaan als favoriet.

Julianatoren vind ik vooral heeeel erg druk en alles zit erg op elkaar. Wel heel leuk, maar overal een hele tijd in de rij staan, gewoon teveel mensen bij elkaar. Schijnt daar meestal zo druk te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Slagharen is echt een pretpark, jouw kinderen hebben denk ik meer aan Tivoli (qua leeftijd) dan. Een ander leuk park is de Waarbeek in Hengelo OV
Alle reacties Link kopieren
Mijn toen 8 jarige vond tivoli helemaal niks maar is een attractieparkverslaafde en stapt overal in.

De 2 dochters van vrienden van toen 7 en 10 vonden zelfs daar de 8baan doodeng..

Het ligt dus erg aan waar je kind van houdt en durft
Trouwens......Toverland is ook leuk voor die leeftijden. Is welliswaar niet je vraag, echter misschien toch leuk om te weten.
Alle reacties Link kopieren
Voor wie dit Topic nog tegenkomt:



Tivoli is erg leuk!

Zeker voor kinderen van 5 en 8. De attracties zijn niet eng (ok, sommige kun je eng vinden.....). Het is kleinschalig dus iets oudere kinderen kun je er een beetje vrij laten.

Je hebt geen last van pubers :-)



Kom vroeg, dan heb je het park nog een beetje voor jezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven