Lijf & Lijn alle pijlers

kayla itsines

02-02-2015 10:07 1612 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik wil heel graag starten met kayla itsines haar progamma van 3 maanden, (ga alleen niet gelijk haar voedingsprogamma ook volgen ben wel op dieet 1600 kcal en in evenwicht) maar het lijkt mij dus hartstikke leuk om met een clubje van zo 6 meiden te beginnen om zo ervaringen te kunnen delen en ons beklag te kunnen doen. Haha iets met gedeelde smart....



Ik heb zelf de drie boeken op mijn computer staan dus kan het proberen te mailen naar diegene die mee willen doen
Dank voor het warme welkom

Tentamens zijn bijna afgelopen, thank goodness.

Juniper, en een workout en naar de sportschool op één dag? Dat is intensief! Goed bezig!



Haha eefje677, ik heb alle verhalen gehoord, dus ik hoop dat ik het vol kan houden. Het voordeel van spierpijn is dat je echt kan voelen dat je iets gedaan hebt en dat je het goed gedaan hebt ;)

Komt er vanaf week 9 ook niet de HIIT training bij? Of is dat al eerder?



Ik ben trouwens niet van plan haar boek over eten te volgen. Ik eet redelijk gezond, het is gewoon simpelweg het sporten waar ik de motivatie niet voor vind.
Ja mijn idee was dat ik anders elke dag met sporten bezig ben en het lukt mij gewoon echt niet om 's avonds nog zo'n circuit training te doen, dat voelt niet lekker. Dus vandaar dat dat mijn plan was.



Helaas is het alleen niet gelukt. I.v.m. herkenbaarheid kan ik er niet teveel over schrijven maar deze week wat fikse tegenslagen gehad waardoor ik 's avonds ook niet thuis ben geweest. Ik wil in elk geval proberen de LISS trainingen voort te zetten en dan ga ik binnenkort opnieuw beginnen aan week 1 want dit schiet niet op zo.
Alle reacties Link kopieren
Juniper, wat vervelend van de tegenslagen! Ik hoop dat het allemaal wat rustig voor je wordt en dat je dan ruimte krijgt om weer te beginnen. Hoop dat je je binnenkort weer meldt!



Defyinggravity, ben je al begonnen? Vanaf week 9 komen de HIT trainingen erbij inderdaad, dus voor mij vanaf volgende week. Ik volg ook haar boek over eten niet, ik eet al behoorlijk gezond, weinig suiker/vlees, veel groente/noten etc.



Ik heb net de eerste workout van week 8 afgerond. Is hetzelfde als week 6, dus wist wel een beetje wat te verwachten. Toch best pittig weer.
Hi Eefje,



Thanks! Dit weekend toch weer wat opgepakt ;) Gisteren LISS training gedaan in de sportschool en vandaag de 3e sessie van week 1 gedaan. Dus ik blijf toch nog maar even meeschrijven als het mag alleen zal ik me dan niet helemaal precies aan de weken houden. Maar ik denk maar zo beter iets dan niets ;)



Hoe ga jij de HIT trainingen aanpakken vanaf volgende week? Ben ik wel nieuwsgierig naar ;)
Hi eefje! Ik heb vandaag een liss-training gedaan -> 1 uur fietsen, want het was echt mooi weer

Morgen wil ik de eerste circuittraining gaan doen. Als het mooi weer is wil ik de liss-trainingen buiten doen, anders in de sportschool. Ben van plan de HIIT trainingen in de sportschool te gaan doen, al is dat nog heel ver weg.



Juniper, hopelijk kom je snel weer in wat rustiger vaarwater terecht. Wat betreft meeschrijven, the more the merrier Maakt niet uit of je de weken aanhoudt, zo lang het voor jou goed voelt Dat is immers het doel van de training toch ;)
Hi defyinggravity,



Veel succes vandaag met de eerste training!



Ik heb zojuist de eerste training van week 2 gedaan, was wel pittig (met het touwtje springen kom ik er wel achter dat mijn conditie niet heel goed is haha), maar een goed begin van de week

Ja het klopt ook wat je zegt zolang het goed voelt inderdaad. Ik ben alleen altijd van het alles of niets, dus dat patroontje moet ik even doorbreken haha.



Vandaag vier weken geleden dat ik begonnen ben met gezonder eten en bewegen. Niet de meest geweldige maand maar goed toch 5 cm kwijt aan buikvet en 1,8 kilo eraf. Dus als dit het resultaat is van een slechte maand met nog volop slecht eten heb ik wel hoop voor de toekomstige maanden



Succes allemaal deze week!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Juniper wat goed, al 5 cm kwijt! En ook super dat je gewoon doorgaat. Ik ben ook een beetje van het alles of niks wat dat betreft, begrijp je helemaal.



Qua HIT wil ik gaan kijken of dat met hardlopen buiten lukt. Ik loop alleen al een tijdje niet meer hard ivm een blessure, dus ik hoop dat het gaat. Ik ga het in ieder geval proberen.



Defyinggravity, hoe ging de eerste training?



Vandaag ben ik met een omweg baar huis gefietst, zodat het 50min werd (ook stukje wandelen ih midden), dus dat telt als LISS vind ik.
Al 5 cm Juniper! Zo ontzettend goed gedaan Ik mag je dan niet kennen, maar ik ben heel trots op je



Eerste training ging goed! Wel ontzettend spierpijn nu, maar dat is positief. Vanmiddag een stuk fietsen en morgen weer een workout

Hopelijk hebben jullie een fijne dag vandaag.

Geniet van het mooie weer
Ah lief van jullie! Dat vind ik het wel leuke van zo in een topic schrijven dat je niet het gevoel hebt dat je het alleen doet



@defyinggravity Fijn dat de eerste training goed ging!! Ja de spierpijn is herkenbaar haha. Wanneer krijg je je uitslag van je tentamens eigenlijk?



@eefje de HIT training buiten klinkt wel lekker ja, hopen dat het lukt vanwege je blessure!



Ik heb gisteren in de sportschool weer de LIS training gedaan en vanmorgen de 2e circuittraining van week 2!
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Hoe gaat het bij jullie?

Defyinggravity, bekomen van de spierpijn? Hoe was workout 2?

Juniper, klinkt alsof je het weer goed opgepakt hebt! Hoe is het nu?



Ik heb net mijn eerste HIIT training gedaan, buiten in het park hard gelopen. Dat was weer even pittig. 2 minuten rustig ingelopen, daarna 13x 30sec sprint en 30sec rust dmv dribbelen of gewoon lopen, en daarna weer 2 minuten rustig uitlopen. Kort, maar intensief. Ik was, inclusief heen en weer fietsen naar het park, in precies 30 min weer thuis

Ik heb nu geen last van mijn blessure. Dat is een goed teken maar wel even afwachten, want meestal komt de ergste pijn pas een paar uur later en vooral in de nacht erna (vraag me niet waarom). Maar dat ik nu niks voelde is wel hoopgevend.



Morgen de eerste workout van week 9. Weer legs...Gisteren de laatste van week 8 gedaan, was legs&cardio, en killing. Vond ik in week 6 ook al. Heeeeeel veel springen. En de eerste van week 9 ziet er vergelijkbaar uit, alleen dan vooral meer reps. Ik kijk er nu al naar uit.
Hi



Klinkt pittig ja die HIIT training! Wel fijn dat het goed ging, heb je inmiddels al last? Ik hoop het niet voor je!



Ik heb vandaag de 3e circuittraining gedaan van deze week. Het stond op de planning om nog een 's avonds naar de sportschool te gaan voor een LISS training maar dat is niet gelukt. Ik hoop die morgen nog te gaan doen, maar dat hangt er een beetje vanaf of er nog tijd voor in te plannen valt. Maar goed mijn doel is om in elk geval de 3 circuittrainingen te doen en dat is gelukt!
Alle reacties Link kopieren
Zo knap dat jullie het zo oppakken! Ik moet ook echt weer. Gisteren een deel van de full body week 1 gedaan. Wilde zelfs de preweeks rustig opbouwen omdat ik de 1e keer zo enorm veel spierpijn heb gehad dat ik zelfs met diclofenac amper kon werken. Hoe zijn jullie daar doorheen gekomen?



Ik moet ook echt de inspiratie weer vinden ..
Hi El0ise



Naar voor je dat je er zoveel last van had. Ik heb ook wel erge last van spierpijn, maar het is nog wel te doen qua werken. Als ik te lang heb gezeten merk ik het wel maar het is ook niet echt ondraaglijk ofzo.



Ik kijk ter inspiratie soms voor het slapen gaan op Google naar voor- en na foto's van anderen die met het programma bezig zijn
Alle reacties Link kopieren
Haha Juniper dat doe ik ook!



Net Legs week 9 gedaan, zwaaaar.

Maar de spierpijn zoals ik week 1 is idd eenmalig geweest, daarna veeeeel minder. Even 1 week doorbijten :-)
Alle reacties Link kopieren
Zo, en nu heb ik me een spierpijn! Had ik maar niks gezegd haha!

Vanmiddag een uurtje in het zonnetje wezen wandelen, en merkte al dat ik hartstikke stijve benen had. Toen even kwartiertje zitten met een ijsje en ik kwam bijna niet meer overeind....als dit doorzet kom ik morgen mijn bed niet uit

Ook best veel van m'n benen gevraagd de afgelopen dagen: vrijdag een zware legs work-out, zaterdag mijn eerste HIIT: harlopen wat ik al lange tijd niet gedaan had, en vandaag weer een zware legs workout.

Even kijken hoe dit afloopt



Hebben jullie ook een beetje van het zonnetje genoten vandaag?
Grappig dat jij dat ook doet Eefje



Haha nou dat is voor ons dan een lekker vooruitzicht al die spierpijn



Ik heb gisteren ochtend in de sportschool weer een LISS training gedaan. Gisterenmiddag lekker in het zonnetje in de tuin gezeten en ik ga nu beginnen aan de 1e circuittraining van week 3. Die is natuurlijk hetzelfde als week 1 dus ik weet in elk geval een beetje wat me te wachten staat.
Sorry voor de afwezigheid van mijn kant. Het was een erg druk weekend

@Juniper, ik krijg mijn tentamens deze week en volgende week nog terug en eventuele herkansingen vinden dan plaats ergens in mei volgens mij. Lekker bezig geweest! Ben benieuwd of de circuittraining van week 3 beter ging dan in week 1. Dan zie je toch weer vooruitgang

@Eefje, workout 2 vond ik minder heftig op de een of andere manier. Ik had in ieder geval minder spierpijn. De full body daarentegen, man, man, man wat een spierpijn. Week 9 klinkt heel zwaar zo te zien.



Zoals gezegd week 1 overleefd, nu net thuis van een uurtje wandelen en morgen 1e circuittraining van week 2. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
De spierpijn viel vandaag weer alles mee! Net nog een HIIT traning gedaan, even snel tussen werk en een teleconferentie door. Duurt niet langer dan een klein half uurtje, zo'n training
@defyinggravity leuk dat je er in elk geval weer bent

Ja de circuittraining ging wel wat soepeler dan in week 1. Ben nog steeds wel bekaf als ik bezig ben haha. Heb gisteren voor het eerst geprobeerd om ook netjes alle oefeningen uit elk circuit achter elkaar te doen. Voorheen deed ik 1 oefening en dan weer op adem komen. Nu zet ik de timer aan en gaan en dat gaat wel aardig zo ben ik tenminste ook gewoon sneller klaar



@eefje fijn dat de spierpijn meevalt! Wel lekker ook dat die HIIT training niet langer dan een klein half uurtje is. Dat vind ik ook wel prettig aan haar schema dat het wel goed te doen is.



Vanmorgen in de sportschool weer een LISS training gedaan. Ze schrijft geloof ik 35-45 minuten met een snelheid van 6.1 - 6.4 km/u dus ik begon in week 1 op 6.1, vorige week op 6.2 en zit nu op 6.3 km/u en ook dat gaat wel soepeler. Eerste week dacht ik jeetje wat gaat dat snel haha.
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Juniper! Gewoon gaan met die banaan



Hoe ging het vandaag Defyinggravity?
Hahahaha ja precies



Vanmorgen de 2e circuittraining van week 3 gedaan. Ging goed! En dan ben ik van plan om vanavond met man mee te gaan naar de sportschool voor de LISS training. Niet ideaal maar komende 2 dagen kan ik niet dus dan heb ik het toch afgetikt ;)
Ging goed! Bedankt voor het vragen eefje. Wel erg veel spierpijn. Zo even de stad in, dus dan zit de liss er ook weer op.
Sterkte met de spierpijn! En veel plezier in de stad!
Alle reacties Link kopieren
Juniper, fijn dat week 3 voorspoedig gaat! Heb je vanavond ook nog een LISS training gedaan? Wat doe jij als LISS?



Nog wat leuks gekocht in de stad Defyinggrafity?



Ik heb net Arms gedaan van week 9. Afzien vond ik het, doorbikkelen tot het eind, enorm veel pushups (op allerlei verschillende manieren). En nu heb ik van die gummy armen, mijn haar wassen na afloop net was een opgave

Nu lekker met een theetje op de bank, even bijkomen.
Ik heb volgende week een gala en ik moest nog een paar dingen kopen daarvoor. Helemaal geslaagd

Mijn benen lijken nu wel van lood jeetje. Maar het geeft ook wel een voldaan gevoel.

Nu naar The Passion kijken met een kopje thee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven