spel vergelijkbaar met hayday

08-04-2017 07:43 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
in mijn familie spelen opa, kinderen en kleinkinderen al 1-2 jaar het spel hay-day. Vinden we allemaal leuk, met een eigen community waarbij we elkaar helpen, en waarbij de mogelijkheid bestaat om met elkaar te praten. Vooral opa vind het leuk om zijn kleinkinderen te helpen met opdrachten enzo.



maar hay-day is ondertussen wel uitgespeeld. We zijn op zoek naar iets nieuws, een spel wat voor iedereen te begrijpen is, en waarbij je elkaar kunt helpen. Heeft iemand leuke suggesties?
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Wij vonden myfreezoo erg leuk. Ik kijk nog wel eens in mijn dierentuin.
Is Landleven aan Zee wellicht een optie? Is ook een boerderij, maar dan zonder boot/trein of takenbord. Wat ze er wel hebben zijn heel veel machines en verschillende opdrachten, met een thema. Met het voltooien van die opdrachten kun je dan weer nieuwe machines, bomen of dieren verdienen.



(ik speel zelf de facebook-versie, aan zee is de mobiele versie)
Alle reacties Link kopieren
Droomvelden.



Al moet ik er eerlijk bijzeggen dat ik op een level aangekomen ben dat je zoveel moet maken dat het niet leuk meer is. Maar het eerste jaar is het wel goed te doen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven