Vis over de datum

12-04-2017 18:17 13 berichten
Shit. We hebben net pangafilet gegeten, van die stoomfilet die je even in de magnetron doet en dan is het gaar. Maar toen we het op hadden keken we naar de houdbaarheidsdatum (puur toeval, de verpakking lag op tafel!) en toen bleek dus dat de houdbaarheidsdatum van 23-3-17 was.



Het was wel diepgevroren en is ook diepgevroren de magnetron in gegaan. Het smaakte gewoon prima, maar dat kan ook komen doordat er heel veel kruiden op zitten, dus de vissmaak proef je sowieso niet enorm.



Weet iemand toevallig hoe groot de kans is dat we er ziek van worden?! Mijn zoontje heeft er ook van gegeten, dat vind ik eigenlijk nog het rotste....
Alle reacties Link kopieren
diepgevroren en smaakte goed : geen probleem dus !
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, het was toch bevroren? Geen enkel probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ach joh, diepgevroren maken die paar dagen echt niet meer uit hoor.
Niks aan de hand joh. Bedorven vis stinkt echt boven alle kruiden uit.
Alle reacties Link kopieren
Het was bevroren, geen enkel probleem.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
3 weken langer in de diepvries: geen probleem hoor. Het is bovendien een TENMINSTE houdbaar tot-datum.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook niks aan de hand als iets uit de vriezer komt.



En idd, bedorven vis merk/ruik/proef je wel.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
In de vriezer is het veel langer houdbaar, de smaak gaat achteruit, maar ziek word je er niet van.
Alle reacties Link kopieren
net gekeken op kabeljauwhaasjes: houden anderhalf jaar goed in diepvries. Zal dus echt niet op paar weken aankomen...
not all who wander are lost
Geen probleem! Ik vries vaak iets in dat op dag van aankoop gegeten dient te worden ivm houdbaarheidsdatum. Koop het dan met korting en door in te vriezen verleng ik de houdbaarheidsdatum. Op dag van gebruik laat ik het dan ontdooien.
Alle reacties Link kopieren
Ach, en anders heb je lekker lang paasweekend.
Bedankt voor het gerust stellen. Ik dacht het zelf opzich ook wel, hoor,maar begon te twijfelen door Google....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven