Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:luiwammes schreef op 08 april 2017 @ 12:55:

Ik ben dol op koekjes. Begrijp alleen niet waarom ik een beloning zou verdienen.Omdat je toch de tijd en moeite neemt om te reageren in dit topic vol rommel. Geweldig!
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 09 april 2017 @ 16:53:





Post er eentje op mijn tijdslijn "Angstig", met als locatie een ziekenhuis.



Iedereen buitelt over elkaar heen om te vragen wat er is, zelfs van heinde en verre komen paniekposts met van: ik zit in Japan, ik kan niets doen etc en dan dus niet reageren.

Echt....
Alle reacties Link kopieren
quote:_X_ schreef op 09 april 2017 @ 21:20:

[...]





Mijn emoties wisselen tussen jouw keuze , en en en en en ondertussen heb ik er gewoon zwaar de pest in dat zo iemand een bericht post en daarmee dierbaren in het ongewisse laat. Zeg dan iets als: ben op eerste hulp met *kwaal* en voel mij angstig en onzeker. Geen mens zal dat betwisten, en verder vooral steunberichtjes sturen. Maar echt, dit soort drama -Shakespeare kon er nog een flinke punt aan zuigen als het om drama gaat....
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:single1985 schreef op 09 april 2017 @ 10:46:

Ik heb gewoon beide en Facebook en een leuk sociaal leven met echte vrienden

Idem. Sterker nog, fb helpt me om contact te houden met vrienden/familie die je minder vaak ziet.

Ik bel bv niet iedereen af om te vertellen dat ik een leuk uitstapje heb gemaakt, maar als ik een foto ervan op fb plaats heb ik soms zomaar en gesprekje daarover met iemand.
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 09 april 2017 @ 16:32:





Dreamer buiten is ook eng echte gesprekken voeren en zo











(kijk, ik kan communiceren in emojie )
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 09 april 2017 @ 22:23:

[...]



Idem. Sterker nog, fb helpt me om contact te houden met vrienden/familie die je minder vaak ziet.

Ik bel bv niet iedereen af om te vertellen dat ik een leuk uitstapje heb gemaakt, maar als ik een foto ervan op fb plaats heb ik soms zomaar en gesprekje daarover met iemand.



Nah.. kan dat óók.. ? Wat is het leven toch wonderlijk he. Ik begrijp altijd dat je óf facebook óf sociale contacten hebt. Dat zeg ik ook altijd tegen mensen, die af willen spreken. "Neehoor, ik zit in het facebook-kamp.. tag me maar in een leuke foto van een boswandeling, oké?"





Later is nu
Alle reacties Link kopieren




sorry, dit moest er even uit
quote:Dreamer schreef op 10 april 2017 @ 08:55:

[...]





Nah.. kan dat óók.. ? Wat is het leven toch wonderlijk he. Ik begrijp altijd dat je óf facebook óf sociale contacten hebt. Dat zeg ik ook altijd tegen mensen, die af willen spreken. "Neehoor, ik zit in het facebook-kamp.. tag me maar in een leuke foto van een boswandeling, oké?"





Alle reacties Link kopieren
Brief aan mijn baasje:

Je was vanmorgen al opgestaan en pakte de bagage in. Je hebt mijn leiband gepakt, ik was zo blij !

Een korte wandeling net voor onze vakantie !!!We zijn vertrokken met de auto, je bent langs de weg gestopt, je hebt het portier geopend, je gooide een stok naar me.....Ik heb gerend, gerend, ik heb de stok gezocht en gevonden...

Maar toen ik me omkeerde was je verdwenen. In paniek rende ik alle kanten op om je terug te vinden, maar dit was tevergeefs ! Ik bleef achter langs de baan en werd iedere dag iets zwakker..

Een man kwam naar me toe, hij deed me een leiband om en ik kwam terecht in een hondenhok. Daar heb ik op je terugkomst gewacht, maar je bent nooit gekomen.. Het hondenhok ging op een dag open, maar jij stond er niet .. Het was de man die me heeft opgeraapt. Hij heeft me meegenomen naar een ruimte waar het naar de dood rook. Mijn laatste uur had geslagen...

Beste baasje, ik wil dat je weet dat het ondanks wat je me hebt aangedaan jouw beeld was dat me voor ogen kwam net voor ik stierf, en als ik op aarde kon terugkeren zou ik weer naar je toe rennen, want ik hield van jou !!!

DEEL dit als dit je heeft geraakt! Neem geen dier als je er niet wil voor zorgen als je op vakantie gaat! Of zorg dat er iemand anders is die voor je dieren kan zorgen......
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:Dreamer schreef op 10 april 2017 @ 08:52:

[...]













(kijk, ik kan communiceren in emojie )







Probeer jezelf uit te dagen ga voor het raam staan en die het gordijn en stukje op zij
quote:DG2015 schreef op 10 april 2017 @ 12:01:

Brief aan mijn baasje:

Je was vanmorgen al opgestaan en pakte de bagage in. Je hebt mijn leiband gepakt, ik was zo blij !

Een korte wandeling net voor onze vakantie !!!We zijn vertrokken met de auto, je bent langs de weg gestopt, je hebt het portier geopend, je gooide een stok naar me.....Ik heb gerend, gerend, ik heb de stok gezocht en gevonden...

Maar toen ik me omkeerde was je verdwenen. In paniek rende ik alle kanten op om je terug te vinden, maar dit was tevergeefs ! Ik bleef achter langs de baan en werd iedere dag iets zwakker..

Een man kwam naar me toe, hij deed me een leiband om en ik kwam terecht in een hondenhok. Daar heb ik op je terugkomst gewacht, maar je bent nooit gekomen.. Het hondenhok ging op een dag open, maar jij stond er niet .. Het was de man die me heeft opgeraapt. Hij heeft me meegenomen naar een ruimte waar het naar de dood rook. Mijn laatste uur had geslagen...

Beste baasje, ik wil dat je weet dat het ondanks wat je me hebt aangedaan jouw beeld was dat me voor ogen kwam net voor ik stierf, en als ik op aarde kon terugkeren zou ik weer naar je toe rennen, want ik hield van jou !!!

DEEL dit als dit je heeft geraakt! Neem geen dier als je er niet wil voor zorgen als je op vakantie gaat! Of zorg dat er iemand anders is die voor je dieren kan zorgen......



Is het weer zo ver



Word momenteel simpel van al dat dierenleed ja ik weet dat het er is maar ik zit er niet altijd op te wachten
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 10 april 2017 @ 15:13:

[...]









Probeer jezelf uit te dagen ga voor het raam staan en die het gordijn en stukje op zij
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 10 april 2017 @ 15:15:

[...]





Is het weer zo ver



Word momenteel simpel van al dat dierenleed ja ik weet dat het er is maar ik zit er niet altijd op te wachten



Hoe vaak zou dat überhaupt nog voorkomen, dat de hond buiten vastgebonden wordt?

Tegenwoordig wordt alles gedeeld, maar ik zie het niet zo vaak langskomen. Natuurlijk is elke keer teveel, maar om daar nou zo'n monster van een post aan te weiden/wijden*.. neuh



*doorhalen wat niet van toepassing is
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 10 april 2017 @ 12:01:

Brief aan mijn baasje:

Je was vanmorgen al opgestaan en pakte de bagage in. Je hebt mijn leiband gepakt, ik was zo blij !

Een korte wandeling net voor onze vakantie !!!We zijn vertrokken met de auto, je bent langs de weg gestopt, je hebt het portier geopend, je gooide een stok naar me.....Ik heb gerend, gerend, ik heb de stok gezocht en gevonden...

Maar toen ik me omkeerde was je verdwenen. In paniek rende ik alle kanten op om je terug te vinden, maar dit was tevergeefs ! Ik bleef achter langs de baan en werd iedere dag iets zwakker..

Een man kwam naar me toe, hij deed me een leiband om en ik kwam terecht in een hondenhok. Daar heb ik op je terugkomst gewacht, maar je bent nooit gekomen.. Het hondenhok ging op een dag open, maar jij stond er niet .. Het was de man die me heeft opgeraapt. Hij heeft me meegenomen naar een ruimte waar het naar de dood rook. Mijn laatste uur had geslagen...

Beste baasje, ik wil dat je weet dat het ondanks wat je me hebt aangedaan jouw beeld was dat me voor ogen kwam net voor ik stierf, en als ik op aarde kon terugkeren zou ik weer naar je toe rennen, want ik hield van jou !!!

DEEL dit als dit je heeft geraakt! Neem geen dier als je er niet wil voor zorgen als je op vakantie gaat! Of zorg dat er iemand anders is die voor je dieren kan zorgen......



Ik snap de boodschap van dit bericht, men moet inderdaad de verantwoordelijkheid nemen goed voor een dier te zorgen. Ook als men op vakantie gaat.



Maar bij de officiële asielen (bij de Dierenbescherming aangesloten) is het beleid dat ze dieren niet 'zomaar' laten inslapen. Alleen bij (zware) medische problemen zal dat gebeuren. Is het asiel vol, dan zal het beestje worden doorgeschoven naar een andere opvang.

Helaas zijn er asielen die wel degelijk dieren laten inslapen wanneer het dier 'te lang' daar zit.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 10 april 2017 @ 16:14:

[...]





Hoe vaak zou dat überhaupt nog voorkomen, dat de hond buiten vastgebonden wordt?

Tegenwoordig wordt alles gedeeld, maar ik zie het niet zo vaak langskomen. Natuurlijk is elke keer teveel, maar om daar nou zo'n monster van een post aan te weiden/wijden*.. neuh



*doorhalen wat niet van toepassing is
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Het ging mij overigens niet om de boodschap van het bericht, maar vond de verpakking ervan enorm ergerlijk.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 10 april 2017 @ 16:57:

Het ging mij overigens niet om de boodschap van het bericht, maar vond de verpakking ervan enorm ergerlijk.Ah ...helemaal mee eens!
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
Er is trouwens een FB pagina genaamd: Inspirerende Teksten Academie!



https://www.facebook.com/ ... etekstenacademie/?fref=ts
"I love not Man the less, but Nature more..."
Ik vind alles waarin publiek sterkte wordt gewenst, gefeliciteerd, condoleance geuit etc. hinderlijk. Meestal zijn dat personen die op alles reageren die dat doen. En waarom zou je, de betrokkenen lezen dat toch niet en zowel dan interesseren al die berichten van onbekenden hun echt niks hoor...
Alle reacties Link kopieren
quote:bradgetvXL schreef op 10 april 2017 @ 17:47:

Ik vind alles waarin publiek sterkte wordt gewenst, gefeliciteerd, condoleance geuit etc. hinderlijk. Meestal zijn dat personen die op alles reageren die dat doen. En waarom zou je, de betrokkenen lezen dat toch niet en zowel dan interesseren al die berichten van onbekenden hun echt niks hoor...Ja, zoals mensen die Brad en/of Angelina sterkte wensen met hun scheiding. In het Nederlands ook nog.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:DG2015 schreef op 10 april 2017 @ 21:21:

[...]



Ja, zoals mensen die Brad en/of Angelina sterkte wensen met hun scheiding. In het Nederlands ook nog. Mensen worden steeds slimmer joh hahahahhahaha
Alle reacties Link kopieren
Ik zag zwarte profielen toen de vrouw van Patrick Lodewijks (een keepertrainer van Feyenoord geloof ik) overleden was bij een ongeluk. Nee, daar knapt die man van op zeg. Hoe simpel kun je zijn.
Krijgen jullie ook zo vaak berichten van die Agnes Hoekstra en Koos Busters (= in werkelijkheid Buthurt Dweller) in beeld?

Ik snap echt niet dat iedereen elkaar daar maar loopt te taggen.
Mis ik weer iets? Zie ineens massaal alleen maar een hartje verschijnen met niet geen uitleg niks niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 12 april 2017 @ 21:16:

Mis ik weer iets? Zie ineens massaal alleen maar een hartje verschijnen met niet geen uitleg niks niet.Ik ook, zal wel weer borstkanker-awareness zijn...komt met regelmaat terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven