Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaringen Seasonique pil

12-04-2017 19:57 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb van mijn huisarts in afwachting van de Mirena de Seasonique pil gekregen (nam tot nu deso 20). Zij zegt dat dit moet helpen bij humeurschommelingen. Iemand ervaring met deze pil? Vind het best vreemd om maar om de 3 maand mijn maandstonden te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
als je de mirena hebt heb je helemaal geen bloedingen meer, is dat niet vreemd?
quote:Pinda-Kaas schreef op 12 april 2017 @ 20:12:

als je de mirena hebt heb je helemaal geen bloedingen meer, is dat niet vreemd?Dat is niet altijd zo he.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowLemon schreef op 12 april 2017 @ 21:16:

[...]





Dat is niet altijd zo he.klopt
Prachtige naam voor zo'n pil. Moest aan dolfijnen en walvissen denken.
Alle reacties Link kopieren
quote:bossanova schreef op 12 april 2017 @ 21:47:

Prachtige naam voor zo'n pil. Moest aan dolfijnen en walvissen denken.Hahaha niet het antwoord dat ik verwacht had maar moest er wel heel hard om lachen!
Alle reacties Link kopieren
waarom moet je op een mirena wachten? Die kan toch ieder moment geplaatst worden? Als je aan een nieuwe pil begint, moet je er wel een maand of 3 voor uittrekken om je lichaam er aan te laten wennen en het eindeffect te beoordelen.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Alle reacties Link kopieren
quote:fayanna schreef op 13 april 2017 @ 02:51:

waarom moet je op een mirena wachten? Die kan toch ieder moment geplaatst worden? Als je aan een nieuwe pil begint, moet je er wel een maand of 3 voor uittrekken om je lichaam er aan te laten wennen en het eindeffect te beoordelen.De huisarts wil het graag nog even uitstellen omdat mijn baarmoeder maar net groot genoeg bleek te zijn. Dus ze heeft liever dat ik eerst andere pil probeer, en als dat niet werkt terug naar gyneacoloog ga voor mirena.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven