Wachten tot zomer 2016 3.0

28-03-2017 10:06 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Swirls 27/29 Eerste 7 april 2018 PCOS
Zegeens 28/35 Eerste februari 2019 -
Sfietje 29/33 tweede 02-04-2019 -
Chantilly 30/30 tweede 24-07-2019 -
Juffert22 28/27 Eerste 14-09-2019 2,5 jaar geoefend; in traject gezeten, maar op natuurlijke wijze zwanger



Bevallen! :flirting:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bijzonderheden
Fleurdelis 27/27 Eerste :heart: ??-12-2016 bevallen van een zoon! :love:
MiAnoo 24/32 Eerste :heart: 01-02-2017 bevallen van een zoon! :love:
Huisjebeestjekindje 25/27 Eerste :heart: 14-02-2017 bevallen van een zoon! :love:
Whoopsadaisies 30/30 Eerste :heart: 15-04-2017 bevallen van een zoon! :love:
Gecko 30/30 Eerste :heart: 25-04-2017 bevallen van een zoon! :love:
Maisie 30/33 Eerste :heart: 13-05-2017 bevallen van een dochter! :love:
Sfietje89 27/31 Eerste :heart: 21-05-2017 bevallen van een zoon! :love:
Chocolientje 25/27 Tweede :heart: 20-06-2017 bevallen van een zoon! :love:
Knotje 27/26 Eerste :heart: 30-08-2017 bevallen van een dochter! :love:
Dekentje 24 Eerste :heart: 20-09-2017 bevallen van een dochter! :love:
Chantilly 28/29 Eerste :heart: 24-09-2017 bevallen van een dochter! :love:


Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:33
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
oh en Swirls hoe gaat het nu, is de cyste inmiddels weg? Ik duim voor je!



Sfietje gaat het bij jou al wat beter met de misselijkheid?
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren
Hey whoops, ik slik nog steeds braaf Duphaston. Nog geen menstruatie te bekennen. Of de cyste weg is, weet ik pas bij de volgende controle-echo. Het blijft dus allemaal maar weer afwachten helaas...
Fijn dat het afvallen goed gaat Juffert! Die bloeding kan misschien ook een reactie zijn op je veranderde eet-/leefpatroon?

Hopelijk komen jullie snel uit het dipje Als ik het zo lees hebben jullie het allebei heel druk en dan ook iedere maand een teleurstelling te verwerken, dat is niet niks. Hebben jullie nog plannen voor een vakantie/weekendje weg?



Spannend Whoops, nu kan het niet lang meer duren. Hopelijk komt het nog zelf opgang.



Wij gaan inderdaad dit weekend verhuizen Ik ben blij dat het straks wat rustiger wordt, want ik had het een beetje onderschat door ondertussen ook te solliciteren.
Heb je geen last meer van je buik Swirls? Ik hoop zo dat het jullie nu eindelijk mee gaat zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een beetje krampen die ik slecht kan plaatsen. Ik hoop ook dat het ons mee gaat zitten. Dit vraagt behoorlijk veel van mij en manlief.



Fijn dat jullie bijna gaan verhuizen Teemo!! Brengt inderdaad rust... Lukt het met solliciteren?
Solliciteren gaat wel goed. Ik ben nu bij vier bedrijven op gesprek geweest en daarvan hebben er drie me uitgenodigd voor een tweede gesprek. Bij één van deze bedrijven had ik zelf geen goed gevoel, dus daar ga ik niet op een volgend gesprek. Van de leuke vacature heb ik helaas (nog?) niks gehoord. Sowieso heb ik op ongeveer de helft van mijn sollicitaties niks gehoord (behalve soms een standaard we-hebben-het-ontvangen-bericht). Hopelijk wordt het een van de twee overgebleven bedrijven en anders ga ik na de verhuizing weer reageren op vacatures.
Alle reacties Link kopieren
Whoops is de baby er nou nog niet?

Heel veel succes iig, hoop dat inleiden niet nodig is.



Teemo, succes met verhuizen!



Juffert, Hopelijk is je dipje snel over. Goed bezig zeg met afvallen!



Hier afgelopen week controle gehad, baby ligt goed en is al ingedaald
Alle reacties Link kopieren
Nope baby is nog steeds binnenboord! Gisteren weer controle gehad, hartfilmpje was weer helemaal goed . Maar baby maakt dus zelf nog geen aanstalten... we stevenen dus toch wel op inleiding af. Dat is toch wel spannend, je moet dan in het ziekenhuis de weeën afwachten (nadat je vliezen worden gebroken en je weeenopwekkers krijgt) ipv thuis 'overvallen worden' door de weeën zeg maar. Dan ben je er zo op gefocust. Maar goed, verder hoeft het niet veel anders te zijn dan een 'gewone' bevalling, ik was bang dat je aan bed gebonden zou zijn vanwege infuus, maar dat schijnt mee te vallen. We zullen zien. Vandaag nog even proberen te relaxen!



Fijn dat je baby er al klaar voor ligt Sfietje! En Teemo wat spannend al die sollicitaties, op zich een goed teken dat je bij 3 van de 4 op een tweede gesprek mag komen toch? Hopelijk hoor je ook nog van je favoriete sollicitatie.
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren
Die baby vindt het echt veelste fijn bij jou!

Word je morgen ingeleid? Dan ben je 42 weken toch? Wel fijn dat je niet aan bed gebonden bent. Lijkt me wel even schakelen inderdaad!

Maak er nog een fijne dag van vandaag!
Alle reacties Link kopieren
quote:Teemo schreef op 13 april 2017 @ 09:38:

Fijn dat het afvallen goed gaat Juffert! Die bloeding kan misschien ook een reactie zijn op je veranderde eet-/leefpatroon?

Hopelijk komen jullie snel uit het dipje Als ik het zo lees hebben jullie het allebei heel druk en dan ook iedere maand een teleurstelling te verwerken, dat is niet niks. Hebben jullie nog plannen voor een vakantie/weekendje weg?

Yes zou kunnen, we kijken het even aan ;) . Staan wel wat leuke dingen op het programma, in juni en juli gaan we 2x een weekend weg en eind augustus gaan we 3 weken naar de USA, dus daar heb ik zeker wel zin in!!
Alle reacties Link kopieren
Whoops hoe is het?
Alle reacties Link kopieren
Hey dames, hij is er!! Vrijdag, zo te zien vlak nadat ik hier gepost had, begon er toch wat te rommelen. Op het nippertje vanzelf begonnen dus! Vroeg in de avond zijn we naar het ziekenhuis gegaan en in de vroege uurtjes van zaterdag is hij geboren!! Nu volop aan het genieten, uitrusten en herstellen. Ik zal later wat uitgebreider komen vertellen .



Hopelijk hebben jullie ook allemaal een prachtig paasweekend gehad!
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Whoops!!!!! Geniet van je mannetje!
Alle reacties Link kopieren
Wauw, geweldig Whoops! Gefeliciteerd, mama! Geniet van je zoon!
Alle reacties Link kopieren
Wauw gefeliciteerd!

Geniet ervan
Gefeliciteerd Whoops! Nu lekker genieten van jullie jochie!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd whoops!!! Geniet ervan!
Gefeliciteerd whoops
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd whoops! Heerlijk knuffelen met je kleine man!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Whoops!!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben vanmorgen de 20 weken echo gehad. En alles gaat goed met onze mini! Zo blij en zo bijzonder om (bijna) alles te zien! We hebben wel netjes onze ogen dicht gedaan toen ze naar het geslacht ging kijken, dus dat blijft nog steeds een verrassing!
Wat fijn Knotje! Ik heb mijn 20 weken met ruim 21 weken, dus dat duurt nog even ( 3 weken ).

Vrijdag de geslachtsbepaling en ik ben nu wel heeeeel erg nieuwsgierig
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn knotje! Leuk dat het geslacht een verrassing blijft

Ik begin wel steeds nieuwsgieriger te worden wat we gaan krijgen haha. Nog 6 weken wachten!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Knotje! Wat fijn dat het er allemaal goed uit zag. En wat spannend, ook voor sfietje, dat jullie pas bij de.geboorte het geslacht weten! Chantilly veel plezier bij de echo vandaag.



Hier gaat het allemaal goed, wat een heerlijk manneke hebben we . Het is natuurlijk allemaal best heftig en vermoeiend maar we kunnen ook heerlijk genieten. Hier alvast even kort de eerste paar daagjes: vrijdag begonnen dus vroeg in de middag de weeën. Ik kon het niet helemaal plaatsen, had een continue rugpijn / menstruatie achtige kramp en begon te vloeien. Had verwacht dat je duidelijk weeën kon herkennen en timen maar dat had ik dus niet. Tegen 4u had ik echt al wat meer aandacht nodig om de pijn weg te puffen, beetje wiegend ergens tegenaan leunen of even op de wc zitten (zat fijner dan stoel of bank, haha). Rond 6u de verloskundige gebeld en naar het ziekenhuis gegaan. Daar aangekomen bleek ik al 8cm ontsluiting te hebben .



Oh verloskundige is hier voor controle, later meer!
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren
Zo, weer door de keuring van de verloskundige gekomen .



De weeën waren dus goed op gang, kon ze inmiddels ook duidelijk op voelen komen. Met ademhalen en steun van mijn man en de verpleegkundigen was het wel op te vangen. En uurtje later bij 9cm ontsluiting werden de vliezen gebroken. Maar er kwamen nog geen pers-weeën. Daarom kreeg ik alsnog een infuus met weeën-opwekkers. De weeën werden iets pittiger maar nog niet lang/sterk genoeg voor persdrang. Dus heb ik een tijdje op eigen kracht mee geperst, ook even op een baarkruk waarbij ik via een spiegel al een klein beetje het hoofdje kon zien! Heel bijzonder! Toen het toch wat lang duurde, en ik denk dat ze de hartslag van de kleine wat zagen veranderen, werd besloten een vacuüm extractie te doen. Die mogelijkheid was al aangekondigd, ik heb het allemaal vrij rustig ervaren, er was geen paniek of zo. Dus heel charmant op het bed met benen in de beugels is hij uiteindelijk iets voor 2u snachts geboren! En meteen lekker op de buik en meteen goed huilen . Waauw! Hij mocht lekker bij mij blijven liggen toen de placenta kwam en ik gehecht werd (voor de vacuüm extractie is en knip gezet, was goed verdoofd dus op dat moment geen last van). Na de controle en zn eerste luiertje kon hij nog even lekker bij papa huid op huid liggen. Daarna zijn hij en ik nog tot zondag ochtend gebleven, door de vacuüm extractie had hij wat hoofdpijn en misselijkheid. De bult op zn hoofd trok snel weg maar hij was de eerste avond echt behoorlijk overstuur, niet stil te krijgen, ook niet door de verpleegkundigen. Zo sneu! Maar na een paar uurtjes slapen was het al een heel ander kindje. Nu genieten we thuis van hem, met een fijne kraamhulp en ook ik herstel iedere dag meer.



Beetje lang en gedetailleerd verhaal geworden , sorry, maar wel fijn om het even zo op te schrijven! In het kort: we maken het prima, moe maar voldaan .
happiness = reality - expectations

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven