Leuke moeders met jonge kinderen gezocht in Rotterdam

03-02-2017 13:45 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik heb een dochter van 4 jaar en een zoon van 1 jaar en ben op zoek naar leuke dames die 1 of meer jonge kinderen hebben om regelmatig op de woensdagmiddag, in het weekend of in de school vakanties mee af te spreken. Wij lekker kletsen met een kopje thee en de kids lekker samen spelen.



Zelf ben ik open, spontaan en ik volg dit moment een HBO-opleiding in de gezondheidszorg. Mijn dochter is een praatgrage wijsneus die dol is op andere kindjes. Die kleine is een boef die je geen moment uit het oog mag verliezen.



Ik heb geprobeerd contacten te leggen op de peuterspeelzaal van mijn dochter, maar het leek alsof men daar niet echt voor openstond. Hopelijk lukt het hier wel
anoniem_310201 wijzigde dit bericht op 03-02-2017 13:50
Reden: verkeerde tekens
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pb gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Hiernaar ben ik op zoek alleen woon ik in zoetermeer weet niet of dit een probleem is.. pb lijken niet te werken misschien kunt u het proberen ? Zou het super leuk vinden ik heb zelf een meisje van 16 maandjes
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk

Ik heb een dochter van 8 maanden oud

En ik woon niet ver uit de buurt
Alle reacties Link kopieren
hoi ik woon ook in rotterdam heb twee kindjes eentje is een week geleden 5 geworden en mijn jongste is1
adriana
Alle reacties Link kopieren
Hoi, bedankt voor de reacties. Ik stuur liever priveberichten, maar dat lijkt niet te lukken. Graag bij instelling dat anderen je priveberichten kunnen sturen
Alle reacties Link kopieren
Hoii, wat een leuke oproep!

Ben zelf een best verlegen (tot je me wat beter kent) meid van 34 en heb een kleine van net 2, kan een monster zijn maar ook echt je hart stelen! Ik kom zelf niet uit omgeving rotterdam maar uit Zeeland. Ik denk dan zelf, wat maakt het uit. Zover is het niet en wie weet wat voor leuke vriendschappen er toch kunnen ontstaan!

Het lijkt me leuk eens te kijken of het zou klikken als je er behoefte aan hebt.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
quote:LittleGirl83 schreef op 08 februari 2017 @ 20:41:

Hoii, wat een leuke oproep!

Ben zelf een best verlegen (tot je me wat beter kent) meid van 34 en heb een kleine van net 2, kan een monster zijn maar ook echt je hart stelen! Ik kom zelf niet uit omgeving rotterdam maar uit Zeeland. Ik denk dan zelf, wat maakt het uit. Zover is het niet en wie weet wat voor leuke vriendschappen er toch kunnen ontstaan!

Het lijkt me leuk eens te kijken of het zou klikken als je er behoefte aan hebt.

Groetjes Pb gestuurd paar dagen geleden
Alle reacties Link kopieren
quote:riyya-souf-2 schreef op 04 februari 2017 @ 12:22:

hoi ik woon ook in rotterdam heb twee kindjes eentje is een week geleden 5 geworden en mijn jongste is1Hoi, ik kan je geen pb sturen. Je kan proberen om mij een pb te sturen of je instellingen aanpassen, zodat je pb's kan ontvangen
Alle reacties Link kopieren
Is er nog iemand hier in dit topic?



Ik woon ook in Rotterdam, heb een zoon van 1,5 en er is een 2e op komst. Soms mis ik vriendinnen alleen een beetje en ik zou het leuk vinden er weer wat vaker op uit te gaan (met en zonder kinderen). Als het je aan spreekt stuur maar een pb!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik zou het leuk vinden om wat (jonge) moeders te leren kennen.

Zelf word ik in juli moeder van mijn eerste kindje. Maar heb weinig andere moeders in de buurt. Ik woon in Rhoon, dus zit zo in Rotterdam



Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven