Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met een bmi van 30+

16-11-2016 11:06 771 berichten
Topic voor afvallen bij een hoge bmi.

Dit topic is niet bedoelt voor de 'slanke' formummers die voor de feestdagen 3kg kwijt moeten maar voor de forummers die echt naar een gezonde bmi willen, dus serieus wat kilo's moeten verliezen.



Ik zal later deze tekst wijzigen en een tabel maken als er meer mensen mee willen doen.



Wil je mee doen? Vul deze dan even in:

Nickname:

Leeftijd:

Startgewicht:

Streefgewicht:

Methode van afvallen:



afvallen naar een gezond gewicht Nicknameleeftijd methodestartgewichtstreefgewichthuidige gewichtafgevallendatum gewichtSaartje00740EGA1107588,8-21,217/4paper-clip41>bewegen, bewust eten95,17376,6-18,510/4Hollandstheemutsje42minder eten, meer bewegen11085100-1010/4janneketanneketoverheks37gezond eten,weight care98,88589,2-9,613/40401201624dieet, bewegen122107111,5-8,518/4Beelicious33dieet + bewegen98,48090,7-7,717/4Elf_22eetmeter786071-727/3LL0915l26gezond eten847079,3-4,73/4Badlands33>bewegen, gezond eten10693103,3-2,76/3Indie47bewegen82<7081,0-110/4Cootjecatootjegezond eten, meer bewegen898088,4-0,427/3DKB2223gezond eten, kcal tellen, sportschool110100108,5-1,518/4Mepi23meer bewegen, minder snaaien11480114-17/4een maand niet gereageerd:3 aprilaardbeitje89?leest mee???-7,529/1Ma-de-lief-ke40kcal tellen927290-2,413/2puss in bootz455:2878086,6-1,416/2Rozediamant20gezonder eten, meer bewegen107,985106,4-1,520/2boannan42 kcal tellen90,77087,3-3,4the_healthy24sporten en opletten91,37087,2-4,120/2ranma24>bewegen, gezond eten kcal tellen105,288100,7-4,513/1Watermeloenn22gezond eten, niet snaaien, bewegen116,275109,7-7,330/1



*sta je er nog niet bij? Dan heb ik nog geen tijd gehad om je erbij te zetten. Komt goed!



let op! Maandag = weegdag. Zet in je post je huidige gewicht en hoeveel je in totaal bent afgevallen en dat zet ik je erbij in de tabel!
Alle reacties Link kopieren
Hey Paperclip: toch wat afgevallen, dat is beter dan niets!



Ja ik moest eerst mijn menstruatie afwachten, want dat kan een vertekend beeld geven. Maar nu is het zover weggezet dat ik het steeds spannender ga vinden. Ik heb deze ochtend gebeld of het wat naar voren kan, maar de eerst volgende datum was dan toch pas weer over 2 weken! Een wachtlijst dus. Gelukkig nu nog maar een paar dagen, donderdag is het zover.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames! Ik lees al een tijdje mee, maar zou graag - als soort van stok achter de deur - me willen schrijven!



Ik ben altijd te dik geweest en vooral door mijn depressie is het "erger" geworden. Op mijn hoogtepunt een jaar geleden woog ik 125-130 kilo. Sinds een tijdje heb ik het roer omgegooid en eet ik gezonder, train ik en probeer ik meer en meer actief af te vallen. Ik heb nog een behoorlijke weg te gaan, maar we komen er wel!



Ik heb geen weegschaal thuis (met reden), dus wegen doe ik in de sportschool. Ik kan niet beloven op maandag te wegen, maar probeer me er zoveel mogelijk aan te houden! Mijn laatste weegmoment was op 13 maart en ik woog toen 110. Ik heb inmiddels iets teveel gegeten (oeps), dus zal ik iets aangekomen zijn. Volgende week ga ik weer trainen, dan is mijn stage voorbij, en zal ik de weegschaal op stappen. Ik doe trouwens aan deelstreefgewichten; 100 is mijn eerste doel en wil ik voor juli bereikt hebben, als dat even kan.



Nickname: DKB22

Leeftijd: 23

Startgewicht: 110

Streefgewicht: 100

Methode van afvallen: gezonder eten, sportschool, meer lopen, kcal tellen
Alle reacties Link kopieren
quote:hollandstheemutsje schreef op 10 april 2017 @ 10:24:

@Indie: hoe gaat het met jou? Ben je afgevallen?Ja, ik ben afgevallen. Weer een halve kilo en weeg nu dus 81. Helaas niet doordat ik het zo goed doe. Ik heb nogal slecht gegeten namelijk afgelopen week. Heel onregelmatig en maaltijden overgeslagen. Op zich wel met resultaat, maar ik ga me er uiteindelijk niet fitter van voelen weet ik uit ervaring. Komende week maar weer fatsoenlijk eten en bewegen.



@Hollandstheemutsje: Ik kan me de stress wel voorstellen. Gelukkig nog maar een paar dagen.



@Paperclip: Alle kleine beetjes helpen. Je hebt in totaal al een mooi resultaat.



@Beelicious: Voor zwanger aangezien worden is niet leuk nee, weet ik uit ervaring.



@dkb22: Welkom en succes.
Succes donderdag HTM, ik hoop dat het niets bijzonders is !

@ Indie, ik heb van de week ook door tijdgebrek de lunch overgeslagen maar dat komt bij mij niet goed, heel de avond lopen snaaien omdat ik ergens gedurende de dag tekort gekomen ben. Toch fijn dat er wat af is.

@ dkb22 succes en hopelijk zit je snel op de 100 !
Mijn BMI zit trouwens nu op 25,7 en ik kom van 32,1 dus ik ben een eind op de goede weg !

Bij 24,7 zit ik op een gezond gewicht volgens het Voedingscentrum nog 3,6 kg tot een gezond BMI
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 10 april 2017 @ 11:53:

Mijn BMI zit trouwens nu op 25,7 en ik kom van 32,1 dus ik ben een eind op de goede weg !

Bij 24,7 zit ik op een gezond gewicht volgens het Voedingscentrum nog 3,6 kg tot een gezond BMI

Hoewel de laatste loodjes meestal het zwaarst zijn, is die 3,6 kilo wel te overzien. Succes.



Mooi weer en koken, gaan bij mij niet zo lekker samen. Ik ben gelukkig niet gaan snaaien, dat risico is groot inderdaad, maar wakker liggen van de honger is ook niet handig. Daar word ik niet actiever van.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dkb, welkom!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal voor het warme welkom!



Wauw, paper-clip, wat goed dat je er zo dichtbij bent! Succes met de laatste kilo's!
De laatste kilo's zijn het moeilijkste helaas

In de meivakantie ga ik nog een paar dagen naar Parijs, zal niet makkelijk zijn om van de franse croissantjes af te blijven
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 12 april 2017 @ 10:17:

De laatste kilo's zijn het moeilijkste helaas

In de meivakantie ga ik nog een paar dagen naar Parijs, zal niet makkelijk zijn om van de franse croissantjes af te blijven Gun jezelf 1x een uitgebreid ontbijt met croissant, gulden middenweg? Ja of weer streng in het regime als je terug bent, je bent zo goed bezig, zou zonde zijn!
Ik ga wel opletten hoor, maar ik ga wel een keer een croissantje eten niet iedere morgen in ieder geval !

We zullen vast heel veel lopen dus dat compenseert weer mooi.
Alle reacties Link kopieren
Update!! Ben niet keer ongesteld, dus ik dacht ik weeg me nog eens..



111 kilo dus 11 kilo afgevallen!!



Weer een doel behaald en dus nog maar 4 te gaan
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Wauw 04012016! Wat veel... ? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Alle reacties Link kopieren
O in totaal natuurlijk Goeiemorgen HTM
Alle reacties Link kopieren
Haha zou willen dat dat in 1 week zou lukken!
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Ooooh ik vergeet steeds me op maandag te melden.

Net even gewogen en ik stond op 89.2.

JaJa een hele ons er af... hahaha.

Nou ja het is toch iets en iig niks er bij
Alle reacties Link kopieren
@HTM: sterkte vandaag. Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen vannacht en dat je snel meer weet.
Alle reacties Link kopieren
@04012016: ik ook
Alle reacties Link kopieren
@Indie: dank je...wat lief dat je aan me hebt gedacht Nou ik ben verdacht rustig op dit moment, vanmiddag is het zover dan zullen de zenuwen wel op komen zetten.
Alle reacties Link kopieren
@Janneke, het is toch weer een ons... Iedere week 1 en je bent aan het eind van het jaar hartstikke slank.
Alle reacties Link kopieren
Das waar HTM



Sterkte en succes voor jou vanmiddag!
Alle reacties Link kopieren
@Janneke; bedankt
Alle reacties Link kopieren
Alles was goed, gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn!!
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dan ook enorm opgelucht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven