Geld & Recht alle pijlers

AH Persoonlijke Bonus: is het wat?

13-04-2017 17:16 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Bonuskaart, maar geen persoonlijke. Omdat ik daar het voordeel niet van zie. Maar ja, dat komt ook doordat die persoonlijke aanbiedingen niet zichtbaar zijn voor gewone stervelingen (zoals ikzelf). Dus: heb jij Persoonlijke Bonus? En is het de moeite waard? Krijg je, in ruil voor nóg meer persoonsgegevens heel gave kortingen? Of valt het tegen en moet ik voor deze habbekrats mijn ziel niet aan de duivel (of de ap) willen verkopen?
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:stippensokken schreef op 13 april 2017 @ 17:24:

[...]



Dat.



Mijn boodschappen zijn altijd 100% vegetarisch, maar ik krijg regelmatig persoonlijke aanbiedingen voor gerookte zalm of gedroogde worst. Daar gaat toch iets mis in hun database met informatie over mij vrees ik Hmm ik heb ook bijna altijd vegetarische boodschappen, behalve als ik eens iets koop voor bezoek oid, en ik krijg dan wel weer bijna elke week een vleesvervanger of sojaproduct als persoonlijke aanbieding. Ook eet ik heel veel salades en heb ik heel vaak slazakken in mijn persoonlijke aanbieding. Vleesproducten zie ik heel weinig terug, maar komt af en toe wel langs als "ook eens proberen?" optie.
Ik heb een persoonlijke bonuskaart die ik nooit gebruik maar waar ik wel e-mails voor krijg. Nu was recent mijn fictieve verjaardag; kreeg ik gratis een maand een gratis Blendle premium account. Dat vond ik toch wel een leuk extraatje .
Alle reacties Link kopieren
quote:gifgroen schreef op 13 april 2017 @ 18:27:

Ik heb een persoonlijke bonuskaart die ik nooit gebruik maar waar ik wel e-mails voor krijg. Nu was recent mijn fictieve verjaardag; kreeg ik gratis een maand een gratis Blendle premium account. Dat vond ik toch wel een leuk extraatje .Dat is interessant, waarom heb je die kaart maar gebruik je hem nooit?
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
quote:may_ka schreef op 13 april 2017 @ 18:34:

[...]



Dat is interessant, waarom heb je die kaart maar gebruik je hem nooit?Hij was kwijt. Later vond ik hem wel weer terug (je krijgt er 3), maar vond ik de anonieme net zo goed werken.
Alle reacties Link kopieren
quote:my-little-appletree schreef op 13 april 2017 @ 17:21:

Nee, mijn bonus aanbiedingen hebben echt nooit iets te maken met wat ik daadwerkelijk koop.Mijne wel altijd. Ik bestel online en wat ik vaak koop is ook vaak in de Bonus.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Buiten de spam bijna dagelijks in je e-mail levert het je weinig op
Alle reacties Link kopieren
Een keer per week, meer niet hoor.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Het grote voordeel, vind ik: na 5 jaar gebruik hoef je nooit meer boodschappen te doen. Ze analyseren je consumptie in die tijd en daarna hoef je nooit meer na te denken over: "Wat zal ik nu weer eens eten?" of "Is de shampoo al bijna op?". Ze brengen het ook gewoon langs. Als je ze de sleutel van je huis geeft stoppen ze het zelfs in de koelkast/voorraadkast.



Ik kan niet wachten!
Jawel, bepaalde producten die ik veel koop krijg ik door deze optie regelmatig met 15 of 25% korting. Mooie gift van mijn favo supermarkt! Ik ben er blij mee in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Ze onthouden precies welke wijn ik lekker vind.

En daar is dan soms korting op. Ik vind het prima
Alle reacties Link kopieren
quote:Orangetree schreef op 13 april 2017 @ 18:42:

Buiten de spam bijna dagelijks in je e-mail levert het je weinig op



Bijna dagelijks???

Eén keer per week toch? Op maandag een mailtje met mijn persoonlijke bonusaanbiedingen en dat is alles bij mij. Wat krijg je nog meer allemaal per mail?
Ik koop niet zoveel bij AH, alleen wat kleine dingetjes uit mijn werk. Als ik de ene week in de bonus twee komkommers koop, krijg ik de week daarna 2 komkommers voor een euro. Dat soort dingen. Heb iets van drie keer een gratis artikel kunnen halen.

Ik ga er niet speciaal voor naar AH maar vind het wel mooi meegenomen.
Ik bijna elke dag. Ik moet eens kijken hoe ik dat stop
Alle reacties Link kopieren
Maar wat krijg je dan voor mail? Ik heb dat serieus nooit.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ik koop aardig wat bij AH ik krijg dan ook eens in de zoveel tijd een mail dat ik een product gratis op mag halen bij een AH filiaal in mijn buurt. Altijd leuk! En wekelijks 25% korting op bepaalde producten die ik wel eens koop.
Eenmaal per week 1 email met de persoonlijke aanbiedingen.
Ja! Ik ben er superblij mee. Elke week 6 of 8 persoonlijke aanbiedingen. 6 van producten die ik regelmatig zelf koop. En dan 2 nieuwe producten waar bij staat of ik die ook een keer wil uitproberen. Ik maak er vrijwel wekelijks gebruik van. 25% korting of relatief dure producten (zoals koffiebonen) tikt toch lekker aan.
Ik ben er ook blij mee, krijg altijd aanbiedingen op producten die ik regelmatig koop. Vaak gebruik ik het zelfs als inspiratie voor wat ik die dagen ga eten.
Ik krijg altijd wel mooie aanbiedingen op mijn aankopen gericht.
Hoe vaker je boodschappen doet met je persoonlijke bonuskaart, hoe beter ze je leren kennen. In het begin kreeg ik allerlei onzinnige aanbiedingen, maar inmiddels zitten er toch wel regelmatig goede aanbiedingen bij. Bijvoorbeeld 25% korting op biologisch vlees of zuivel dat ik vaak koop, of op schoonmaakmiddel, dat zijn toch wel leuke kortingen. Er zit ook onzin tussen hoor, 8 cent korting op een pakje kauwgom van 79 cent ofzo. Daar ga ik niet direct voor in draf naar de winke toe. En er zitten elke week twee aanbiedingen bij onder het kopje 'ook eens proberen?'. Dat zijn dan dingen je nog nooit gekocht hebt. Soms heeft dat een hele goede reden .



De koppeling met de airmiles is ook handig.



Maar het is pas handig als je vaak (als in: elke week) naar AH gaat: als je weinig gaat kent het systeem je minder goed en krijg je aanbiedingen waar je niks aan hebt en áls je dan al een goede aanbieding hebt moet je nog zien dat je bij AH komt voordat de aanbieding weer verlopen is. Dat probleem heb ik altijd bij de Kruidvat-kaart: leuke aanbieding, maar ik kom er niet op tijd om hem te verzilveren.



Wat ik echt stom vind is dat je niet kunt 'delen' met je partner. Vroeger had je setjes van drie bonuskaarten, dus het hele gezin op 1 kaartnummer. Dat is nu niet meer. Dus de aanbiedingen die man op zijn pasje en mailadres ontvangt moeten ook met zijn pasje worden gekocht en andersom. Dat is echt niet handig als niet altijd dezelfde de boodschappen doet en ieder zijn eigen bonuskaartje heeft.



Oh, en wat stom is is dat je soms gratis producten krijgt, nieuwigheden meestal, maar die zijn vaak alleen bij een AH-XL verkrijgbaar. Ga ik vol goeie moed naar de buurtwinkel, me al verheugend op dat gratis puddinkje of whatever, en dan zit dat weer niet in het assortiment. Je zou toch denken dat ze inmiddels weten bij wélke winkel ik mijn boodschappen doe...
Alle reacties Link kopieren
Ik let eigenlijk nooit op de persoonlijke aanbiedingen. Ik heb eens gekeken wat er deze week was op mijn kaart;



25% korting op kaas

25% korting op pistolets

25% korting op koffie (van het juiste merk(

25% korting op kaassoufle's



Ik koop alleen nooit kaassoufle's, verder klopt dit wel aardig. Toch leuke kortingen
Alle reacties Link kopieren
quote:bucket- schreef op 13 april 2017 @ 18:22:

[...]





Hmm ik heb ook bijna altijd vegetarische boodschappen, behalve als ik eens iets koop voor bezoek oid, en ik krijg dan wel weer bijna elke week een vleesvervanger of sojaproduct als persoonlijke aanbieding. Ook eet ik heel veel salades en heb ik heel vaak slazakken in mijn persoonlijke aanbieding. Vleesproducten zie ik heel weinig terug, maar komt af en toe wel langs als "ook eens proberen?" optie.Ik denk dat ik dan gewoon te weinig boodschappen doe bij Appie. Ik koop er eigenlijk alleen lang houdbare dingen als pasta, peulvruchten, zoet broodbeleg, etc. Nooit groente en fruit bijvoorbeeld, terwijl ik deze week voorgesneden broccoliroosjes in mijn persoonlijke bonusaanbiedingen heb staan. Typisch zo'n product wat ik never nooit ga kopen.
Ik krijg ook meestal mooie aanbiedingen. Krijg meestal op maandag mail. Wij eten vaak biologisch en meestal zijn 3 of 4 van de 5 aanbiedingen dan 25% korting op biologisch vlees, groenten of andere producten.



De vorige was totaal niet persoonlijk, maar die ervoor was:

Biologische cherrytomaatjes 25% korting

Biologische champignons 25% korting

Biologische veldsla 25% korting

Biologische broccoli 25% korting

Wella en New wave 50% korting <--- nog nooit iets van gekocht
Ik vind het wel handig en krijg ook echt passende aanbiedingen.

Deze week had ik korting op

- gehakt

- aardappelen

- avocado

- worteltjes (geschrapte)

- boter

- olijfolie

Allemaal dingen die ik vrij vaak koop. En om uit te proberen korting op een pak sap.

Daarbij kreeg ik ook gratis douchegel van Old Spice, die ik wel in mijn kleine filiaal kon halen.



Wat heb ik al eerder gratis gekregen: Cola, soort noedels voor in een mok, blikje fris, en nog wat dingen die ik niet meer weet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel handig. Ik krijg elke week wel extra korting op producten die ik toch al altijd koop, zoals yoghurt, thee, sap etc.
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven