Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met een bmi van 30+

16-11-2016 11:06 771 berichten
Topic voor afvallen bij een hoge bmi.

Dit topic is niet bedoelt voor de 'slanke' formummers die voor de feestdagen 3kg kwijt moeten maar voor de forummers die echt naar een gezonde bmi willen, dus serieus wat kilo's moeten verliezen.



Ik zal later deze tekst wijzigen en een tabel maken als er meer mensen mee willen doen.



Wil je mee doen? Vul deze dan even in:

Nickname:

Leeftijd:

Startgewicht:

Streefgewicht:

Methode van afvallen:



afvallen naar een gezond gewicht Nicknameleeftijd methodestartgewichtstreefgewichthuidige gewichtafgevallendatum gewichtSaartje00740EGA1107588,8-21,217/4paper-clip41>bewegen, bewust eten95,17376,6-18,510/4Hollandstheemutsje42minder eten, meer bewegen11085100-1010/4janneketanneketoverheks37gezond eten,weight care98,88589,2-9,613/40401201624dieet, bewegen122107111,5-8,518/4Beelicious33dieet + bewegen98,48090,7-7,717/4Elf_22eetmeter786071-727/3LL0915l26gezond eten847079,3-4,73/4Badlands33>bewegen, gezond eten10693103,3-2,76/3Indie47bewegen82<7081,0-110/4Cootjecatootjegezond eten, meer bewegen898088,4-0,427/3DKB2223gezond eten, kcal tellen, sportschool110100108,5-1,518/4Mepi23meer bewegen, minder snaaien11480114-17/4een maand niet gereageerd:3 aprilaardbeitje89?leest mee???-7,529/1Ma-de-lief-ke40kcal tellen927290-2,413/2puss in bootz455:2878086,6-1,416/2Rozediamant20gezonder eten, meer bewegen107,985106,4-1,520/2boannan42 kcal tellen90,77087,3-3,4the_healthy24sporten en opletten91,37087,2-4,120/2ranma24>bewegen, gezond eten kcal tellen105,288100,7-4,513/1Watermeloenn22gezond eten, niet snaaien, bewegen116,275109,7-7,330/1



*sta je er nog niet bij? Dan heb ik nog geen tijd gehad om je erbij te zetten. Komt goed!



let op! Maandag = weegdag. Zet in je post je huidige gewicht en hoeveel je in totaal bent afgevallen en dat zet ik je erbij in de tabel!
Alle reacties Link kopieren
Ooooh gelukkig HTM.

Wat ontzettend fijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt aan het bijkomen ben ervan (en 3 weken spanning), zeker omdat het knobbeltje goed voelbaar was. Vriend voelde het ook. Gelukkig konden ze na onderzoek niets bijzonders vinden.

Nu moet ik me weer gaan richten op het afvallen. Dat heb ik even laten verslonzen
Alle reacties Link kopieren
En bedankt voor jullie lieve support, het deed me goed om het hier even kwijt te kunnen
Alle reacties Link kopieren
quote:hollandstheemutsje schreef op 13 april 2017 @ 19:04:

Alles was goed, gelukkig!Wat goed. Wat een opluchting. Kan je nu eindelijk de spanning los laten. Ga eerst maar even genieten van het goede nieuws, voordat je je weer met je lijn gaat bezighouden.
Alle reacties Link kopieren
Fijne Paasdagen allemaal! Ik heb zojuist gewogen en weeg 88,8 kilo. Dus 21,2 kilo eraf. Gisteren een mooie jurk en hakken aan gedaan

Heerlijk dat het weer kan.

HTM, ik lees dat je wat zorgen achter de rug hebt. Gelukkig ligt het nu achter je. Fijn voor je.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
@Saartje; wat heerlijk is dat als je weer leukere kleren aan kunt. Knap gedaan Saartje
Alle reacties Link kopieren
@hollandstheemutsje: ik lees nu pas je update, wat een goed nieuws! Ik ben zo blij voor je!
Alle reacties Link kopieren
@dkb22; dank je ik ben er ook nog steeds blij mee, want hoe anders was mijn weekend nu geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook meedoen! Ik moet alleen nog wel even een weegschaal aanschaffen!





Nickname: Mepi

Leeftijd: 23

Startgewicht: 114

Streefgewicht: 80

Methode van afvallen: Meer bewegen, minder snaaien.
Maandag weegdag? Of wegen jullie morgen?

90,7 verblijde mij vandaag dus nu -7,7kg! Dat nee zeggen tijdens de verjaardag en pasen werkt dus echt!! Vanavond ga ik wel patatjes eten.. dat dan weer wel haha.
Alle reacties Link kopieren
O ja het is weegdag vandaag...



ik sla even over vandaag



Mepi welkom!



Beelicious: geniet van je patatjes
Alle reacties Link kopieren
Ooh jaaa, door Pasen helemaal niet gedacht aan wegen vandaag... Ik verwacht trouwens ook geen -cijfers, best veel gegeten afgelopen week Ik ga morgenochtend dus op de weegschaal!



Welkom Mepi!



Hoe is het bij de rest gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Foutje dubbel
Alle reacties Link kopieren
Ik weeg morgen, helemaal vergeten! Zijn wel gisteren uit lunchen geweest.. dus ik hoop dat dat niet veel verschil maakt voor mijn gewicht..
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Ik weeg ook morgen, dankjewel voor het toevoegen @beelicious!

Ik zie alleen dat mijn huidige gewicht verkeerd is, dat moet 110 zijn. Vrees dat ie morgen toch weer hoger is na dit paasweekend...
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe gewicht is 11.5 dus 0.5 aangekomen :( had het ergens wel zien aankomen, dit weekend gaan lunchen
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er niets van. Heb me behoorlijk laten gaan de afgelopen tijd (paaseitjes en allemaal afscheidstraktaties op werk... ) en woog me net... 108.5. Min 1.5 dus...
Ik heb me ook maar niet gewogen gisteren, vandaag trouwens ook niet

Het was nogal een heftig paasweekend, volgende week maar in de herkansing !
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik zei dat ik een weegschaal ging aanschaffen, dus dat heb ik meteen gedaan nadat ik hier schreef. Hij is net binnengekomen, en ik ben eigenlijk blij verrast!

Ik heb het gewicht opgegeven wat was gesteld voor mijn kaakoperatie. Net even gewogen en hij gaf 108 aan. Ondanks dat ik dus totaal niet het gevoel heb ook maar iets te zijn afgevallen in de afgelopen 6 weken, is er toch ineens 6 kilo vanaf!



Goede motivatie om door te gaan!
Alle reacties Link kopieren
Ik mijd de weegschaal ook even deze week.

En ik heb een schop onder mijn kont nodig.

Heb me echt een beetje laten gaan met Pasen.

En ik weet gewoon dat ik dan weer zo anderhalve kilo zwaarder ben. Die alleen verdwijnen als ik echt mijn best weer ga doen.



Dus schopschop gewoon weer er tegen aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat ik moeite heb om het goed op te pakken. Ben ook aan het stoeien met wat ik kan eten. Hoe pakken jullie het aan? Kom op: Geef me inspiratie!
Gewoon appie downloaden en lekkere recepten bekijken!
https://www.ah.nl/allerha ... e-aardappel-en-kip[/url]



Heerlijk, ik laat de kikkererwten eruit want die vinden we vies en dan is het een heel slank maar vullend gerecht !
^ Dat bedoel ik nou haha.



Ik had niet zo'n toffe middag, energie eruit geslurpt door iemand anders.. en zijn zeurmensen en zeurmensen.. dus ik op de terugweg in de auto. MacDonalds, nee sterk zijn Bee. Doe. Het. Niet. Paar km verder: Burger King, nope, still goin' strong! Afijn nog 2 tegen gekomen en eenmaal op de plek van bestemming een opkikkertje genomen. Toch al snel 2% aan kcal in vergelijk met een fastfoodmenu hahaha.

Trots, maar toch dat knagende gevoel van ik had het graag wel gehad. Emotieeten, ik kan het moeilijk loslaten dan wel omzetten.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar beelicious

Ik zit ook niets lekker in mijn vel momenteel en merk dat ik ook meer moeite heb de paaseitjes en chips (die er liggen voor de kinderen ) te weerstaan. Vooral s avonds. Ik heb nu maar van die kleine zakjes snack a jacks gekocht voor de zwakke momenten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven